Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!

Vierailija
18.04.2025 |

Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.

Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!

Kommentit (320)

Vierailija
141/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut mennä itse pöytään?

Apua.... jos sovitaan tuntemattoman kanssa treffit, niin kyllä kohteliasta on odottaa toista kahvilan ulkopuolella, paitsi jos on erikseen sovittu, että tavataan kahvilassa sisällä.

Hyvä tietää, jos joskus joudun vielä deittailemaan. Olisin varmaan itsekin mennyt sisälle jos esim. kurja ilma. Ja nurkkapöytä, jotta on rauhallista. Enkä varmaan viestiä olisi kehdannut laittaa, jos on pelko että toinen tekee oharit.

N36v

Ja olisit varmaan vielä lähtenyt kotiin niin et nolaa itseäsi jos tekeekin oharit.

Vierailija
142/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei yksinkertaisesti pitänyt sinua saaliina. Hönttisinkin mies muuntautuu ajattelevaiseksi ja huomaavaiseksi ollessaan ihastunut. Ihastuneen miehen ensisijainen tavoite on päästä hurmaamaan nainen, eikä hän piittaa mistään 50-50 menevästä tasajaosta, eikä muutamasta kympistä rahaa.

Romantiikka on suureleistä, suurpiirteistä eikä hurmaaminen noudata *nykyisen vuosiluvun* ideologioita.

Minä käytän aina Angelina Jolie - testiä. Toimisiko mies näin jos hän olisi menossa treffeille Angelina Jolien kanssa.

Pointti ei ole se, onko Angelina oikeasti miehen mielestä unelmanainen. Eikä se, että en todellakaan tietysti itse ole Angelina. Mutta, pointti on se että kiinnostunut mies käyttäytyy kuin kiinnostunut mies. Ts kuin mies käyttäytyisi jos hän olisi menossa treffeille maailman kauneimman naisen kanssa. Jos mies ei käyttäydy näin minun kanssani, ei hän ole

Minä näytän Angelina Joelilta

M49 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ylipäätään lähti sinne treffeille, jos ei halua tavata

Miksi ylipäätään mitään?

Vierailija
144/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut. 

En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D

On paljon mukavampi juoda yksin kahvia ja sen jälkeen vaikka masturboida jos huvittaa, kuin istua sekuntiakaan itsekkään juntin seurassa (sellaiset on seksissäkin vain oman kivan perään). 

Sitten on parempi että kaltaisesi itsekäs naisrunkkari runkkaa ja kahvittelee ihan yksin :D

Jos ap olisi käyttäytynyt kuin tuo mies, olisi hän tosiaan vaan mennyt sisälle, tilannut kahvin, istunut yksin pöytään (koska mies oli jossain perällä piilossa eikä ap löytänyt häntä kun kävi etsimässä kertomansa mukaan), juonut kahvin yksin ja lähtenyt kotiin. Hyvät treffit? 

On ihan hyvä, että jo alussa nainen näkee, että mies on sellainen, joka ulkoistaa kaiken sosiaalisen kanssakäymisen sujuvuuden naiselle. Nainen voi sitten päättää, haluaako sen roolin vai ei. 

Vierailija
145/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On treffit ja tyyppi menee kahvilan perimmäiseen nurkkaan. Ei jatkoon.

Vierailija
146/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua saadakseen kahvittelu on pakollinen paha.

Drinksuttelu on parempi, silloin on suurempi todennäköisyys saada paljaalla.

T. Treffimies

Vierailija
147/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei yksinkertaisesti pitänyt sinua saaliina. Hönttisinkin mies muuntautuu ajattelevaiseksi ja huomaavaiseksi ollessaan ihastunut. Ihastuneen miehen ensisijainen tavoite on päästä hurmaamaan nainen, eikä hän piittaa mistään 50-50 menevästä tasajaosta, eikä muutamasta kympistä rahaa.

Romantiikka on suureleistä, suurpiirteistä eikä hurmaaminen noudata *nykyisen vuosiluvun* ideologioita.

Minä käytän aina Angelina Jolie - testiä. Toimisiko mies näin jos hän olisi menossa treffeille Angelina Jolien kanssa.

Pointti ei ole se, onko Angelina oikeasti miehen mielestä unelmanainen. Eikä se, että en todellakaan tietysti itse ole Angelina. Mutta, pointti on se että kiinnostunut mies käyttäytyy kuin kiinnostunut mies. Ts kuin mies käyttäytyisi jos hän olisi menossa treffeille maailman kauneimman naisen kanssa. Jos mies ei käyttäydy näin minun kanssani, ei hän ole

Toi on kyllä epärealistinen vaatimus. Ehket ole käynyt tarpeeksi treffeillä, jos se on sinulle tuollainen kerran elämässä -tyyppinen megatapaus. Oikeasti treffejä tulee ja menee, eikä niihin voi niin paljon alkaa panostaa. Kukaan ei voi etukäteen tietää, onko treffikumppani Se Oikea, se selviää vasta tutustuttaessa, ei ennen ensitreffejä ole kellään vielä tunteita! Ja totuus on, että on vaikea löytää Sitä Oikeaa, ei se kerrasta onnistu. Pitää todennäköisesti jaksaa käydä suunnilleen 50 treffeillä, jotta joku niistä osoittautuu sellaiseksi, johon rakastuu.

N

Vierailija
148/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla on kyllä kummallisia kommentteja. Miten joku voi tehdä ongelman tuosta? Aivan käsittämätöntä. Mikä on vikana kahvilan perällä? Poika ajatteli varmaan, että siellä on rauhallista jutella, tai että pöytä kuin pöytä. Ap kuulostaa minusta vähän hankalalta draamailijalta.

N53

Vierailija
149/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla ihan totta, ja silloinhan ratkaisu on ihan selvä, kiitos ja hei. Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei ole kiinnostunut?

Tämä on itselleni tarinan suurin mysteeri, että miksei ap kääntynyt kannoiltaan jo siinä vaiheessa, kun tämä selvisi? En itsekään olisi mennyt koko kahvilaan, jos toinen olisi odotuttanut minua turhaan sen edessä. 

Vierailija
150/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla ihan totta, ja silloinhan ratkaisu on ihan selvä, kiitos ja hei. Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei ole kiinnostunut?

Tämä on itselleni tarinan suurin mysteeri, että miksei ap kääntynyt kannoiltaan jo siinä vaiheessa, kun tämä selvisi? En itsekään olisi mennyt koko kahvilaan, jos toinen olisi odotuttanut minua turhaan sen edessä. 

Olet outo.

Vierailija
151/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla on kyllä kummallisia kommentteja. Miten joku voi tehdä ongelman tuosta? Aivan käsittämätöntä. Mikä on vikana kahvilan perällä? Poika ajatteli varmaan, että siellä on rauhallista jutella, tai että pöytä kuin pöytä. Ap kuulostaa minusta vähän hankalalta draamailijalta.

N53

Itselleni taas käy mielessä, ettei mahdolliset tutut näe jos treffikumppani ei olekaan kaunis. 

Vierailija
152/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa aion itsekin noudattaa. 

Olen valitettavasti parisuhteissani huomannut, että jos jo heti on tökeröä käytöstä, niin ei se siitä tule paranemaan.

Vierailija
153/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti ei ole se, onko Angelina oikeasti miehen mielestä unelmanainen. Eikä se, että en todellakaan tietysti itse ole Angelina. Mutta, pointti on se että kiinnostunut mies käyttäytyy kuin kiinnostunut mies. Ts kuin mies käyttäytyisi jos hän olisi menossa treffeille maailman kauneimman naisen kanssa. Jos m

Toi on kyllä epärealistinen vaatimus. Ehket ole käynyt tarpeeksi treffeillä, jos se on sinulle tuollainen kerran elämässä -tyyppinen megatapaus. Oikeasti treffejä tulee ja menee, eikä niihin voi niin paljon alkaa panostaa. Kukaan ei voi etukäteen tietää, onko treffikumppani Se Oikea, se selviää vasta tutustuttaessa, ei ennen ensitreffejä ole kellään vielä tunteita! Ja totuus on, että on vaikea löytää Sitä Oikeaa, ei se kerrasta onnistu. Pitää todennäköisesti jaksaa käydä suunnilleen 50 treffeillä, jotta joku niistä osoittautuu sellaiseksi, johon rakastuu.

N

Mites jos ajattelisi asian ennemmin niin, että olisi käyttäytynyt koko treffit tökerösti, ja se treffikumppani sitten olisikin se The oikea?

Eikä tietenkään uusille treffeille enää lähtisi tökerön kohtelun jälkeen.

Vierailija
154/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, ihan on normaalia jos on ensin perillä, mennä pöytään ja ostaa juoma. Mistä pöndeltä ap olet?

Vierailija
155/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? AP:han tässä töröili kun odotteli kylmässä :D

Vierailija
156/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, ihan on normaalia jos on ensin perillä, mennä pöytään ja ostaa juoma. Mistä pöndeltä ap olet?

Juu, kyllähän AP:ssa haisee suomijuntti ja vahvasti...

Vierailija
157/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurkkapöytä perällä on just paras treffeille, saa rauhassa jutella.

Vierailija
158/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Tämä on minusta outo ajattelutapa. Olen pitkässä avioliitossa enkä treffaile, mutta jos treffailisin, niin ei tulisi pieneen mieleenkään tavata kymmeniä randomtyyppejä turhaan. Tuohonhan kuluu ihan järjettömästi aikaa ja vaivaa, eikä vieraiden ihmisten kanssa jutunjuuren löytäminen ole erityisen kivaa. Siksi minusta etukäteen kirjoittelua tai mikä se tapa nyt tutustua kenelläkin on, pitäisi jatkaa niin kauan, että tietää, että on oikeasti molemminpuolista kiinnostusta, ja sitten vasta tavataan. Vältetään tuollaiset aloittajan kaltaiset ankeat kokemukset. 

Vierailija
159/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi olla, kun sinne mennään yhdessä. Se, että toinen menee sinne piiloon, on noloa. 

Vierailija
160/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi olla, kun sinne mennään yhdessä. Se, että toinen menee sinne piiloon, on noloa. 

Halusi varata sen teille. Nurkkapöytä on romanttinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi