Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!
Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.
Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!
Kommentit (320)
Koittakaa naiset nyt perkele päättää haluatteko modernia tasa-arvoa vai perinteisiä sukupuolirooleja. Molempia ette voi saada!!!
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa naiset nyt perkele päättää haluatteko modernia tasa-arvoa vai perinteisiä sukupuolirooleja. Molempia ette voi saada!!!
Miksi ei voisi? Meidän parisuhteessa se ainakin onnistuu. Molemmat ovat olleet tyytyväisiä 27 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä odotan ihan molemmilta sukupuolilta että treffikumppania odotetaan näkyvällä paikalla, ja jos se ei jostain syystä ole mahdollista, siitä kommunikoidaan välittömästi. Näin tekisin itse, koska on ikävää toiselta odotella turhaan, ja sitä odotan miehiltäkin. Ei ole sukupuolesta kiinni kyky ottaa toinen huomioon.
Näittekö Iltalehden videon eilen kun taskuvaras seurasi naista ja otti käsilaukusta lompakon kännykän. Ulkomaamies jostain turkista. Oppilas tästä kuitenkin että raha lompakko kännykkä vyölaukku tai taskus etupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi? Meidän parisuhteessa se ainakin onnistuu. Molemmat ovat olleet tyytyväisiä 27 vuotta.
Vain sinun mielestäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava kuulla myös puolisosi mielipide tästä asiasta... Se mikä sinun (naisen) näkökulmasta on täydellistä on aika pirun harvoin täydellistä puolison (miehen) näkökulmasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä odotan ihan molemmilta sukupuolilta että treffikumppania odotetaan näkyvällä paikalla, ja jos se ei jostain syystä ole mahdollista, siitä kommunikoidaan välittömästi. Näin tekisin itse, koska on ikävää toiselta odotella turhaan, ja sitä odotan miehiltäkin. Ei ole sukupuolesta kiinni kyky ottaa toinen huomioon.
Tuo onnistuisi jos edes joskus nainen viitsisi saapua paikalle sovittuun aikaan tai edes ilmottaisi tulevan myöhässä mutta sinä tiedät ja minä tiedän ja kaikki muutkin tietää että naiset ei tule sovittuun aikaan paikalle eikö ilmota mitään myöhästymisestään tai edes siittä onko edes oikeasti tulossa paikalle
Joo. Minä ehdotin joskus treffejä yhdessä luontokohteessa. Mies kävi siellä tarkastamassa paikan ennen treffejä yksin? Ei menty sinne sitten, mikä pointti mennä kun mies on jo käynyt kokemassa sen.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole ilmeisesti lainkaan yhteensopivia.
Ei tuon urpon äijän kanssa kukaan sovi, paitsi toinen yhtä hölmö mies.
Juu, jos ei kommunikaatio tuon vertaa toimi, se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut.
En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D
On paljon mukavampi juoda yksin kahvia ja sen jälkeen vaikka masturboida jos huvittaa, kuin istua sekuntiakaan itsekkään juntin seurassa (sellaiset on seksissäkin vain oman kivan perään).
Sitten on parempi että kaltaisesi itsekäs naisrunkkari runkkaa ja kahvittelee ihan yksin :D
Aika moni näin tekeekin.
Voisi kai sopia tarkemmin missä nähdään, niin ei tule tällaisia tilanteita.
Ihme valitusta. Voit kyllä itse mennä kahvilaan ja katsella ympärillesi. Oletko arka tai introvertti joka ei osaa tai uskalla yksin, itsekseen tehdä asioita? Eipä ihme ettei suhteita synny kun tämmöisestäkin pitää ulista.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikaatiota, apina.
"Moi! Oon jo täällä perällä. Otin kahvin. Mulla on punainen villapaita. Odotan sua <3"
Ihmiskielen ja -tapojen hallitseminen erottaa miehen incelistä.
Ketonen ja Myllyrinne - On a Date - juutuubi
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minä ehdotin joskus treffejä yhdessä luontokohteessa. Mies kävi siellä tarkastamassa paikan ennen treffejä yksin? Ei menty sinne sitten, mikä pointti mennä kun mies on jo käynyt kokemassa sen.
Kai siellä voi käydä useammin kuin kerran? Ei kai kaikkea tarvitse tehdä ensi kertaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa.
Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?
Huonoa käytöstä. Toinen odottaa turhaan kahvilan edessä, ja ihmettelee, onko toinen edes tulossa. Jos ei olisi laittanut viestiä, ei olisi miestä edes löytynyt. Toisen huomioon ottaminen on tärkeää. Jos on pakko mennä istumaan, laita viesti, että menit jo istumaan.
Ok. No en kyllä tämän takia tekisi liian suuria johtopäätöksiä treffikumppanista. Hänhän meni vain sisään ja varasi pöydän valmiiksi. Voi ei :D
Eli teillä oli sovittu tapaaminen kahvilassa, ei esim kahvilalla ? Kahvilaan pääsee istumaan asiakkaat ei hengailijat.
Voi luoja mitä pikku asioista suuttumista taas! Onko ihme ettei parisuhteita enää synny kun jo tällaisesta uhriudutaan. Mitä jos ensin tutustuisit treffikumppaniin, etkä vetäisi herneitä nenään kaikesta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa.
Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?
no sitä onnetonta vaan jännitti!
Just näin!