Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!
Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.
Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!
Kommentit (320)
Valittajat ei pääse luvattuun maahan. Olisit ollut onnellinen ja helpottunut että se oli siellä eli tullut paikalle. Ei tehnyt oharia. Tyhmä aika ei osaa edes iloita .
No nyt sillä miehellä on sitten joku toinen joka on iloinen kun se tuli paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa naiset nyt perkele päättää haluatteko modernia tasa-arvoa vai perinteisiä sukupuolirooleja. Molempia ette voi saada!!!
Selitä, miten perinteiset sukupuoliroolit eivät käy tasa-arvon kanssa yhteen.
Ap vaikuttaa akalta joka jää loppupeleissä ilman miestä kun on niin känkkäränkkä. Tai sitten täytyy olla paljon mistä valita. Kyllähän jokaisesta ukosta vikaa löytyy kun kaivamalla kaivaa, kukaan ei ole täydellinen. Siirry ap naisiin niin löydät kaltaisesi sielunkumppanin.
Itse ajattelen, että yhteinen treffikokemus alkaa, kun tavataan kahvilan ulkopuolella ja astutaan yhdessä sisään. Valikoiman tutkailu on hyvä tilaisuus murtaa jäätä, sillä siinä voi jutella esim. makumieltymyksistä, ruokavaliosta ja ottaa vaikka joku yhteinen makutesti lisäämään sisältöä pöydän ääressä vietettyyn aikaan.
Ap, mielestäni treffimiehesi on toiminut moukkamaisesti. Hänen olisi pitänyt odottaa sinua TAI antaa HETI toimintaohjeet ja selitys, esim. lähettää viesti "Tulin jo kahvilaan sisälle varaamaan pöydän, koska täällä oli kova ruuhka. Istun tässä ovelta katsottuna vasemmassa reunassa kahden hengen pöydässä. Tuo takkisi tähän niin mennään sitten yhdessä tilaamaan!"
Haiskahtaa kyllä siltä, että hän halusi vain skipata mahdollisuuden maksaa sinunkin kahvisi.
Mies ei yksinkertaisesti pitänyt sinua saaliina. Hönttisinkin mies muuntautuu ajattelevaiseksi ja huomaavaiseksi ollessaan ihastunut. Ihastuneen miehen ensisijainen tavoite on päästä hurmaamaan nainen, eikä hän piittaa mistään 50-50 menevästä tasajaosta, eikä muutamasta kympistä rahaa.
Romantiikka on suureleistä, suurpiirteistä eikä hurmaaminen noudata *nykyisen vuosiluvun* ideologioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole ilmeisesti lainkaan yhteensopivia.
No ei niin! En olisi ikinä tehnyt noin. Ja hän vielä odottelee vaan pokkana sielä kahvilan perällä nurkassa että löydän hänet, mitä helvettiä!
ap
Se mies halusi mennä etukäteen ettei tarvitse sun kanssa mennä tiskille, kun ei tiedä että kehtaako mennä kun näkee luonnossa henkilön. ja nurkassa on turvallista olla ja suojassa katseilta :)
lisään vielä että sellasen miehen kanssa kannattaa olla tarkkana, se että meni etukäteen nurkkaan niin se on miesten suojatumis-koodi
Eikä ole, suojakänni on.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei yksinkertaisesti pitänyt sinua saaliina. Hönttisinkin mies muuntautuu ajattelevaiseksi ja huomaavaiseksi ollessaan ihastunut. Ihastuneen miehen ensisijainen tavoite on päästä hurmaamaan nainen, eikä hän piittaa mistään 50-50 menevästä tasajaosta, eikä muutamasta kympistä rahaa.
Romantiikka on suureleistä, suurpiirteistä eikä hurmaaminen noudata *nykyisen vuosiluvun* ideologioita.
Tämä voi olla ihan totta, ja silloinhan ratkaisu on ihan selvä, kiitos ja hei. Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei ole kiinnostunut?
Moni mies tuntuu kokevan tämän raha- ja tasa-arvoasiana. Mutta kyseessä on kuitenkin hyvä käytös. Unohdetaan sukupuoli, niin kun mennään yhdessä jonnekin, mennään yhdessä. Tilataan kahvit jne. Jos haluaa tarjota, sanoo maksamisen yhteydessä, että minä tarjoan. Minä naisena teen näin usein ihan kavereita nähdessä. Olen asunut useassa maassa, ja se on kaikkialla muualla ollut tapana. Ja seuraavalla kerralla tarjoaa toinen. Aina. Ja jos ei halua tarjota, niin voi myös sanoa, ihan suoraan, että ostetaan erikseen. Ei se ketään normaaliälyistä loukkaa. Suora viestintä on yleensä aina paras.
Luikkiminen, viestimättömyys ja toisen turhaan odotuttaminen on moukkamaista. Ei sellaisen kanssa kannata aikaansa tuhlata. Ei kukaan nainen tarvitse miestä niin paljoa, että huono kannattaisi huolia.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina Angelina Jolie - testiä. Toimisiko mies näin jos hän olisi menossa treffeille Angelina Jolien kanssa.
Pointti ei ole se, onko Angelina oikeasti miehen mielestä unelmanainen. Eikä se, että en todellakaan tietysti itse ole Angelina. Mutta, pointti on se että kiinnostunut mies käyttäytyy kuin kiinnostunut mies. Ts kuin mies käyttäytyisi jos hän olisi menossa treffeille maailman kauneimman naisen kanssa. Jos mies ei käyttäydy näin minun kanssani, ei hän ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina Angelina Jolie - testiä. Toimisiko mies näin jos hän olisi menossa treffeille Angelina Jolien kanssa.
Pointti ei ole se, onko Angelina oikeasti miehen mielestä unelmanainen. Eikä se, että en todellakaan tietysti itse ole Angelina. Mutta, pointti on se että kiinnostunut mies käyttäytyy kuin kiinnostunut mies. Ts kuin mies käyttäytyisi jos hän olisi menossa treffeille maailman kauneimman naisen kanssa. Jos mies ei käyttäydy näin minun kanssani, ei hän ole
Kysytään Brad Pittiltä miten meni?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä pikku asioista suuttumista taas! Onko ihme ettei parisuhteita enää synny kun jo tällaisesta uhriudutaan. Mitä jos ensin tutustuisit treffikumppaniin, etkä vetäisi herneitä nenään kaikesta etukäteen.
Jep.mutta hyvä ettei treffit toteutuneet,koska ei parisuhteet muutenkaan kestä.säästyi molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin luultavasti mennyt istumaan kahvilaan kahvin kanssa itsekin ja olen nainen. Niin me teemme naispuolisten kavereiden kanssakin, kun sovimme tapaamisen kahvilaan tai ravintolaan. Olisi outoa odotella kadulla.
N
No sitten sinullakin on käytöstavat hukassa kun olisit toiminut samassa tilanteessa kuten tämä mies toimi.
Mies pääsi halvemmalla. Etenkin pitkässä juoksussa.
Kiitos aloittaja valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi juntti. Olisiko pitänyt tyhmänä pojottaa siinä edessä? Tai ilman tilausta sisällä?
Ehkä mies oli ajatellut tilata yhdessä mutta ei viitsinyt olla tilaamatta kysyttäessä. Ehkä hän oli juuri laittamassa viestiä että perällä olen ja et kahvikin mulle jo tuotiin.
Mee herkkä nyt takas sinne rappusten alle.
Olenko ainut joka ei ymmärrä mitä tuossa lukee?
Miksi mies ylipäätään lähti sinne treffeille, jos ei halua tavata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä pikku asioista suuttumista taas! Onko ihme ettei parisuhteita enää synny kun jo tällaisesta uhriudutaan. Mitä jos ensin tutustuisit treffikumppaniin, etkä vetäisi herneitä nenään kaikesta etukäteen.
Jep.mutta hyvä ettei treffit toteutuneet,koska ei parisuhteet muutenkaan kestä.säästyi molempien aikaa.
Minusta ei ole tarpeen saada kaikille kumppania vaikka pareja tulisikin vähemmän. Ei kaikista ole parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osannut mennä itse pöytään?
Apua.... jos sovitaan tuntemattoman kanssa treffit, niin kyllä kohteliasta on odottaa toista kahvilan ulkopuolella, paitsi jos on erikseen sovittu, että tavataan kahvilassa sisällä.
Hyvä tietää, jos joskus joudun vielä deittailemaan. Olisin varmaan itsekin mennyt sisälle jos esim. kurja ilma. Ja nurkkapöytä, jotta on rauhallista. Enkä varmaan viestiä olisi kehdannut laittaa, jos on pelko että toinen tekee oharit.
N36v
Mies ei halunnut tarjota sulle älä tapaa uudelleen