Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!
Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.
Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pelkäsi joutuvansa tarjoamaan sinulle kahvit.
No, jos on noin köyhä mies että ei voi kahvia tarjota, niin on syytä pysyä kotona säästämässä sitä rahaa. Olen mies ja minulla ei ole ollut hankaluuksia tarjota kahvia, tai jopa jotain viiniäkin ym. jos nainen on sellaista halunnut, ja en ole mikään rikas mutta en pihikään. Ja osaan käytöstapoja, sellaisiakin mitä ei perusjuntit tiedäkään, koska olen lukenut asioista.
No sinä haetkin selvästi maksullista seuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole ilmeisesti lainkaan yhteensopivia.
No ei niin! En olisi ikinä tehnyt noin. Ja hän vielä odottelee vaan pokkana sielä kahvilan perällä nurkassa että löydän hänet, mitä helvettiä!
ap
Se mies halusi mennä etukäteen ettei tarvitse sun kanssa mennä tiskille, kun ei tiedä että kehtaako mennä kun näkee luonnossa henkilön. ja nurkassa on turvallista olla ja suojassa katseilta :)
Naista täytyy kohdella kun Prinsessaa ja huomioida häntä JOKA hetki ja sekuntti, kehua ja sekä ostaa kukkia, lahjoja. Jos nainen kokee itsensä palvotuksi niin hän ehkä sitten on myöntyväinen ja suostuu jatkamaan treffejäa sekä myöhemmin tarjoaa väsynyttä pimppalooraansa.
Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pelkäsi joutuvansa tarjoamaan sinulle kahvit.
No, jos on noin köyhä mies että ei voi kahvia tarjota, niin on syytä pysyä kotona säästämässä sitä rahaa. Olen mies ja minulla ei ole ollut hankaluuksia tarjota kahvia, tai jopa jotain viiniäkin ym. jos nainen on sellaista halunnut, ja en ole mikään rikas mutta en pihikään. Ja osaan käytöstapoja, sellaisiakin mitä ei perusjuntit tiedäkään, koska olen lukenut asioista.
No sinä haetkin selvästi maksullista seuraa :D
Höpö höpö. Ei minun tarvitse maksaa seurasta, nainen on sitten vastavuoroisesti tarjonnut minulle. Ihan normaalia toimintaa.
Tuollainen viestii, että mies ei ota huomioon, välittää vain omasta mukavuudestaan, "mä nyt oon vaan tämmöinen ota tai jätä, öhhöh-juntti". Tuollaisille treffeillä jäisi vain epätoivoinen nainen, jota on helppo hyväksikäyttää, jos tapailu etenisi. Joten ei muuta kuin morjens ja esto päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut ukolle että "sori, en löytänyt sinua, lähdin kotiin" ja blokannut.
En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D
Idiootti tai varattu. Todennäköisesti molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole ilmeisesti lainkaan yhteensopivia.
No ei niin! En olisi ikinä tehnyt noin. Ja hän vielä odottelee vaan pokkana sielä kahvilan perällä nurkassa että löydän hänet, mitä helvettiä!
ap
Se mies halusi mennä etukäteen ettei tarvitse sun kanssa mennä tiskille, kun ei tiedä että kehtaako mennä kun näkee luonnossa henkilön. ja nurkassa on turvallista olla ja suojassa katseilta :)
lisään vielä että sellasen miehen kanssa kannattaa olla tarkkana, se että meni etukäteen nurkkaan niin se on miesten suojatumis-koodi
Vierailija kirjoitti:
Sellainen juntti nainen saakin olla ilman miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään epäile - on täällä sellainen 'naisten kerma' koolla. Miksi tehdä elämästä mukavaa hakemalla sumppia kun voi äkäisenä pihdata pimppiä :D
On paljon mukavampi juoda yksin kahvia ja sen jälkeen vaikka masturboida jos huvittaa, kuin istua sekuntiakaan itsekkään juntin seurassa (sellaiset on seksissäkin vain oman kivan perään).
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osannut mennä itse pöytään?
Eihän siinä koe olevansa haluttu jos ei mies kiltisti odota vaikka vesisateessa kun tulen yleensä puolituntia myöhässä. Kyllä miehen pitää odottaa ulkona eikä vahingossakaan tilaa mitään ennen kun nainen tulee ettei synny kuvitelmaa että nainen joutuisi itse maksamaan oman kahvinsa.
Miehen kuuluu maksaa aina naiselle asiat että naisen omat rahat jää käytettäväksi naiseen itseensä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa.
Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?
Onhan se kiusallista, kun toinen on jo ehtinyt melkein juoda kahvinsa, kun saavut paikalle ja sitten tuijottelee, kun juot omaasi.
Treffit kahvilassa nyt ovat sellaiset sama miten tekisi... Itse ainakin haluan treffeille rauhalliseen paikkaan jossa voi rauhassa jutella... Ympärillä oleva hälinä on aika negatiivinen vaikutus.
Et sinä voi valita ennakkoon, että kahvilassa on viimeisin nurkkapöytä vapaana sinua varten. Pitääkö sinun kanssa juosta kahvilasta toiseen etsimässä hiljaista keskustelupaikkaa?
No sovitteko tapaavanne kahvilassa vai kahvilan ulkopuolella?
Mun mielestä tossa ei ollut mitään outoa, sä vaan ehdit lähettää sen viestin ennen sitä. Kyllä se kohta olis ihmetellyt missä olet. Ilman kahvia olis outoa istua kahvilan pöydässä. Tuolla tavalla hän sai varattua teille kahvilan mukavimman pöydän sieltä nurkasta, jossa pystytte rauhassa tutustumaan toisiinne. Eli hän on ystävällinen ja osasi ennakoida hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti meni ajoissa ja tilasi itselleen kahvin, ettet vaan kuvittele, että hän tilaa/maksaa sinunkin kahvit ja pullat!
Tämähän se miehiä aina ensimmäisenä tulee mieleen. Ja se, että jos mies maksaa,niin pimperoo pitää antaa.
Tästä syystä kannattaa aina tutustua mieheen tarkemmin, että oppii tuntemaan vähän, että ei erehdy menemään sivistymättömän juntti-moukan kanssa treffeille.
Hauskaa kun nainen ei halua maksaa edes omaa kahviaan mutta samaan aikaan huutaa että mies ei saa odottaa mitään vastinetta sille että käyttää rahaa naiseen
Mä oisin poistunut paikalta. En katselis sosiaalisesti kyvytöntä, autistista miestä enää yhdenkään treffien verran.
Toki kätevää, ettei tule keskustelupalstalle analyysiä siitä, miten kassalla toimittiin.
No tietysti jos ajoissa on ollut on käynyt vessassa pesemässä kädet kuin ostanut juotavaa ajan kuluksi kuin istunut lukemaan lehtiä . Onko tosiaan niin ettei ymmärrä itsekin istahtaa pöytään ja pestä kädet tartuntojen estämiseksi. Jos toinen on jo tullut ennen toki hän saa rauhassa odotella kahvin kanssa. Tai viinin. Sekin on otettava huomioon että toinen käy vessassa kuin on tiskillä kuin istuu pöydässä. Älytöntä tehdä treffit johonkin kadulle seisoa oven edessä. Kai katsotte kerran areenassa , pudonneet lehdet. Vaikeaa oli heidänkin treffailu. Kunnon retken kanssa kun käy treffeillä se ei liiku mihinkään jos viinaa lasissa. Niin uskollinen viinalle aina. Liikkuu vain kun juomat loppuu. Noin epäsopiva treffipari. Ei ymmärrä toista yhtään. 3€ kahvin perään vielä itkee jonka mies itse maksoi. Reilu ihminen keittää pannullisen toisille. Tai tarjoaa toisen kupillisen. Kunnon nainen olisi ostanut itselleen kahvi hänelle toisen ja vielä pullat ja sanonut olipa ihanaa että olit jo täällä, ihan pelästyin ettet tullutkaan. Huh. Juodaan kahvit ja tehdään jotain kivaa. Ihana mies.
Minä ainakin eilen viimeksi sanoin tinderissä naiselle että minä olen nelikymppisenä jo naiseni maksanut. Lopult saavat maksaa jo minutkin...