Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit kahvilassa, mies oli jo tilannut itselleen kahvin!

Vierailija
18.04.2025 |

Lisäksi mies oli mennyt valehtelematta kahvilan perimmäiseen nurkkapöytään. Itse olin ajoissa ja odotin kahvilan ulkopuolelle. Sitten kun kello oli tasan, laitoin viestin että olen tässä ulkona. Mies vastaa että hän on kahvilan perällä. Ja oli jo tilannut itselleen kahvin.

Meni jotenkin täysin fiilis, jotenkin ajattelematonta. Jos on jo mennyt kahvilan perälle (nimenomaan perällä - kävin pyörähtämässä kahvilan sisällä enkä nähnyt ketään treffikumppania muistuttavaa henkilöä, joten menin takaisin ulos) niin eikö olisi normaalia ilmoittaa, että olen jo täällä kahvilan perällä. Hyvä tavaton!

Kommentit (320)

Vierailija
21/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitteko sopineet että kahvilan edessä klo se ja se? Tyhmäkait olet itse. Mies valitsi rauhallisen paikan jossa hyvä keskustella ja tutustella kanssasi... 

Vierailija
22/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa. 

Miksi on väärin tilata jo kahvi ja mennä istumaan pöytään?

Ihan vaan normaalien kohteliaitten pöytätapojen. Hyviin tapoihin kuuluu aloittaa ateriointi yhdessä.

Kyseesä oli kahvila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkäsi joutuvansa tarjoamaan sinulle kahvit.

Vierailija
24/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tämä on totta, niin kannattaahan se miettiä, haluaako parisuhteen ihmisen kanssa, joka ei ota toista huomioon edes silloin, kun yrittää tehdä vaikutuksen. Arki tuskin on sen parempaa. 

Onhan se kiusallista, kun toinen on jo ehtinyt melkein juoda kahvinsa, kun saavut paikalle ja sitten tuijottelee, kun juot omaasi.

Vierailija
25/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti meni ajoissa ja tilasi itselleen kahvin, ettet vaan kuvittele, että hän tilaa/maksaa sinunkin kahvit ja pullat!

Vierailija
26/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan normaalien kohteliaitten pöytätapojen. Hyviin tapoihin kuuluu aloittaa ateriointi yhdessä.

Kyseesä oli kahvila.

Hyvät tavat pätevät sielläkin. Minua ainakin ahdisti, kun menin paikalle jopa etuajassa, mutta deitti olikin jo lähes juonut kahvinsa. Siinä sitten itsekseni söin ja join toisen katsellessa.

Vierailija
27/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olitteko sopineet että kahvilan edessä klo se ja se? Tyhmäkait olet itse. Mies valitsi rauhallisen paikan jossa hyvä keskustella ja tutustella kanssasi... 

Olen käynyt kymmenillä kahvilatreffeillä, aina on treffikumppanit odottaneet kahvilan edessä tai korkeintaan aulassa oven välittömässä läheisyydessä. 

Vierailija
28/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiusallista, kun toinen on jo ehtinyt melkein juoda kahvinsa, kun saavut paikalle ja sitten tuijottelee, kun juot omaasi.

Ai kauhia. Normimieheen ei santsikuppi mahdu :D

Vierailija
29/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette selvästikään ole kuin paita ja peppu vaan kuin peppu ja peppu?

Vierailija
30/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies istui paikassa jossa ei ole edes näköyhteyttä kahvilan ovelle. Ja siellä vaan odottelee!

Onko tuo jotain tarkoituksellista simputusta? Halutaan katsoa, miten nainen reagoi epämiellyttävässä tilanteessa? Kuulostaa aika ikävältä asialta. 

Ei, vaan jurpo, joka ei osaa ottaa toisia huomioon.

Vierailija
31/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti meni ajoissa ja tilasi itselleen kahvin, ettet vaan kuvittele, että hän tilaa/maksaa sinunkin kahvit ja pullat!

Tämähän se miehiä aina ensimmäisenä tulee mieleen. Ja se, että jos mies maksaa,niin pimperoo pitää antaa.

Tästä syystä kannattaa aina tutustua mieheen tarkemmin, että oppii tuntemaan vähän, että ei erehdy menemään sivistymättömän juntti-moukan kanssa treffeille.

Vierailija
32/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa käytöstä. Toinen odottaa turhaan kahvilan edessä, ja ihmettelee, onko toinen edes tulossa. Jos ei olisi laittanut viestiä, ei olisi miestä edes löytynyt. Toisen huomioon ottaminen on tärkeää. Jos on pakko mennä istumaan, laita viesti, että menit jo istumaan. 

Kyllä tässä ne sosiaaliset taidot puuttui eukolta.

Katkeransävyisestä vastauksestasi saa mielikuvan, että sinulla ei ole ollut juurikaan menestystä naisten keskuudessa. 

Vierailija
33/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ostetaan itselle kahvi jos tullaan etukäteen.

Vierailija
34/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa käytöstä. Toinen odottaa turhaan kahvilan edessä, ja ihmettelee, onko toinen edes tulossa. Jos ei olisi laittanut viestiä, ei olisi miestä edes löytynyt. Toisen huomioon ottaminen on tärkeää. Jos on pakko mennä istumaan, laita viesti, että menit jo istumaan. 

Kyllä tässä ne sosiaaliset taidot puuttui eukolta.

Katkeransävyisestä vastauksestasi saa mielikuvan, että sinulla ei ole ollut juu

Palstan vakifemcel itkemässä :D

Vierailija
35/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit kahvilassa nyt ovat sellaiset sama miten tekisi... Itse ainakin haluan treffeille rauhalliseen paikkaan jossa voi rauhassa jutella... Ympärillä oleva hälinä on aika negatiivinen vaikutus.

Vierailija
36/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ostetaan itselle kahvi jos tullaan etukäteen.

Juuri näin. Sosiaalisesti taidokas nainen olisi käynyt hakemassa itselleen kupillisen kuumaa ja käynyt sitten kyselemään miehen perään.

Vierailija
37/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ole ilmeisesti lainkaan yhteensopivia.

No ei niin! En olisi ikinä tehnyt noin. Ja hän vielä odottelee vaan pokkana sielä kahvilan perällä nurkassa että löydän hänet, mitä helvettiä!

ap

Unohda ja mene eteenpäin. Hän ei ansaitse sitä, että tuhlaamme häneen aikaa täällä palstalla.

Vierailija
38/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies pelastui hirviöltä. 

Vierailija
39/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ole ilmeisesti lainkaan yhteensopivia.

No ei niin! En olisi ikinä tehnyt noin. Ja hän vielä odottelee vaan pokkana sielä kahvilan perällä nurkassa että löydän hänet, mitä helvettiä!

ap

Unohda ja mene eteenpäin. Hän ei ansaitse sitä, että tuhlaamme häneen aikaa täällä palstalla.

Tuppisuinen ja sosiaalisesti taidoton nainen värjötteli kahvilan ulkopuolella :D Sai mitä tilasi siis.

Vierailija
40/320 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelkäsi joutuvansa tarjoamaan sinulle kahvit.

No, jos on noin köyhä mies että ei voi kahvia tarjota, niin on syytä pysyä kotona säästämässä sitä rahaa. Olen mies ja minulla ei ole ollut hankaluuksia tarjota kahvia, tai jopa jotain viiniäkin ym. jos nainen on sellaista halunnut, ja en ole mikään rikas mutta en pihikään. Ja osaan käytöstapoja, sellaisiakin mitä ei perusjuntit tiedäkään, koska olen lukenut asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi