Säälin kerrostalossa asumaan joutuvia, heille elämä on kärsimystä
Olen vähän yli 30-vuotias ja minulla on 2014 valmistunut omakotitalo eräässä pääkaupunkiseudun kaupungissa. Joka ilta mietin, kuinka onnellinen olenkaan: asun omakotitalossa pääkaupunkiseudulla! Yleensähän omakotitalot ovat maaseudulla, kaukana palveluista. Maaseudulle mennään asumaan omakotitaloon samasta syystä kuin pk-seudulla ajaudutaan kerrostaloon: ei ole varaa omakotitaloon pk-seudulla. Minulla on. Kuten lämnitettyyn autotalliin ja uuteen VAG-konsernin autoon.
Kuinka onnellinen olenkaan illalla ajatellessani kaikkia niitä, jotka joutuvat heräämään karuun totuuteen kerrostalossa. Tirskaus!
'Fröken Marie'
Kommentit (102)
Höpön pöpön, parasta ikinä! Omakoti- tai rivitaloon EN todellakaan tahdo 🤮
Asutaan avovaimon kanssa Helsingin kantakaupungissa. Neliöt on vähän pienemmät, mutta mukavasti menee. Palvelut on vieressä ja oma työmatkakin on 15 min kävellen. (joudun olemaan toimistolla, koska omallakin työpisteellä on kuusi -kahdeksan näyttöä koko ajan auki). Auto on itselleni turhake ja siksi käytän julkisia/taksia. Hyvä taloyhtiö jossa ei ole vuokralaisia/nistejä. Mukavat naapurit ja hiljainen sivukatu. Huomenna menen lähiöön kaverin öky omakotitaloon saunomaan ja ottaa pari kaljaa. Itsekin samoilta seuduilta, mutta ei kiitos. Liikaa töitä talon kunnossa pitämiseen. Oma työkin vie jo mehut. Muutama vuoden kun vielä jaksan painaa, niin voin lopettaa työt ja elelen sijoituksilla eläkeikään asti. Nyt ikää 50v.