Persoonallisuustyypit infj/infp
Mitä teette mieluiten vapaa-ajalla?
Mitä harrastuksia teillä on ja jaksatteko olla sosiaalisia?
Kommentit (10)
Haluan vain nukkua ja nukkua, ja sitten nukkuisin ikiuneen.
N.24
Tykkään touhuta omia juttuja kotona. Teen myös 100% etätyötä.
Miesystävällä on oma asunto eikä edes suunnitella yhteenmuuttoa. Nähdään 2-4 kertaa viikossa ja yövytään välillä toistemme luona, mutta ei joka kerta.
Minä olen INFJ, mies INFP.
Käyn kerran viikossa kansalaisopiston kurssilla. Enempää kuin kahta iltaa viikossa en jaksaisi olla poissa kotoa, joten näin on hyvä. Mies käy muutaman kerran vuodessa harrastukseensa liittyvillä viikonloppukursseilla ja tekee muuta harrastustoimintaa ehkä parin viikon välein.
Appivanhempia näämme viikoittain, koska he auttavat aktiivisesti lasten kanssa. Muutoin tapaamme perheen ulkopuolisia vapaa-ajalla ehkä muutaman viikon välein. Sen lisäksi mies on aktiivinen somessa ja minä viestittelen yhden sukulaiseni kanssa säännöllisesti.
Aika hiljaiseloahan tämä on, koska työ ja lapsiperheen arki vievät mehuja. Onneksi meillä on miehen kanssa yhteinen lukuharrastus ja hyvä keskusteluyhteys. Tänään olemme puhuneet pitkään esim. maailman tilanteesta ja Julius Caesarista.
Viihdyn kotona ja harrastan yksilölajeja. Ystäviä on vähän ja vaikka seuraani hakeudutaan ihmeen kevyesti, niin harkitsen tarkkaan ketä päästän lähelleni. Pyrin elämään arvojeni mukaan ja valitsen seurani samantyyppiseksi. Ymmärrän aika hyvin luonnostani sen, millaiset asiat itseäni ja muita ohjailevat missäkin tilanteessa ja ehkä sen takia olen aika hyvä ratkomaan ristiriitatilanteita.
Kuormitun helposti.
Aikaa menee vähän vakavampien asioiden pohtimiseen, mutta aina joskus naureskelen ääneen omille ajatuksilleni. Siitä huolimatta että olen aika ärsyttävä, minusta tunnutaan pitävän.
Olen paljon yksin, mökkeilen, en jaksa tavata ystäviä edes viikottain.
INFP täällä. En ole erityisemmin jaksanut sosialisoida sitten kouluvuosien, silloin kun se hoitui kätevästi siinä koulunkäynnin ohessa, joten kaikki kaverini ovatkin peruskoulu- ja lukioajoilta, + jokunen hyvänpäiväntuttu parikymppisenä opiskeluista. Kavereita tapaan 0-5 kertaa vuodessa.
Vietän oikeastaan kaiken liikenevän ajan yksin. Selaan nettiä, pelaan pelejä, katselen sarjoja, luen. Käyn kävelyllä joko kukonlaulun aikaan tai sitten iltamyöhään, tärkeintä on, että tulee mahdollisimman vähän ihmisiä vastaan. :D Välillä laittelen kotia ja saatan pyörähtää kaupoilla sisustusjuttujen perässä, käyn myös yksikseni mm. elokuvissa ja parissa harrastustapahtumassa per vuosi. Toisinaan innostun hetkeksi jostain "uudesta", vaikkapa värityskirjoista, true crimestä tai DIY-projekteista.
Ihanan samaistuttavaa!
Viihdyn yksin, maalaan, luen, teen käsitöitä plus on muita yksilöharrastuksia.
Ei mitään, mihin liittyy oleminen tietyssä paikassa tiettyyn aikaan. Lapsen jalkapalloharrastuksessa ja kuljetuksissa on ihan tarpeeksi! Harrastan ulkoliikuntaa omaehtoisesti juuri silloin kun huvittaa, uimista ympäri vuoden, lukemista ja matkustelua (tähän liittyy aikatauluja, mutta matkustan harvemmin ja mieluiten yksin.
Meitä ei saisi syylliistää omasta persoonallisuudestamme mutta niin vain moni tekee. Viihdyn eläinten seurassa paremmin kuin ihmisten seurassa ja koenkin enemmän henkistä yhteyttä eläimiin ja luontoon kuin ihmisiin.
T. Infj
Puuhastelen kotona, suunnittelen mielessäni asioita, luen kirjoja. Joskus jaksan olla sosiaalinen.