Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sossut reagoivat jos joku tehtailee yhdestä ihmisestä useita perättömiä huoli ilmoituksia

Vierailija
17.04.2025 |

Voivatko tehdä jopa rikosilmoituksen

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkavat maalittamaan lasta huostaan.. Oma kokemus.

Vierailija
2/95 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Sossu. Ne ilmot käsitellään ja jos ovat oikeasti perättömiä,ei johda toimenpiteisiin. Turhaan vievät aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
4/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Sossu. Ne ilmot käsitellään ja jos ovat oikeasti perättömiä,ei johda toimenpiteisiin. Turhaan vievät aikaa.

Mutta otatteko missään vaiheessa yhteyttä ilmoittajaan ja sano että rajoita vähän? Edes silloin jos tiedätte varmasti että kiusaamisesta on kyse

Vierailija
5/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta otatteko missään vaiheessa yhteyttä ilmoittajaan ja sano että rajoita vähän? Edes silloin jos tiedätte varmasti että kiusaamisesta on kyse

Ei niitä perättömiä nimellä tehdä. Tyhmäähän se olisi.

Vierailija
6/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä alkavat maalittamaan lasta huostaan.. Oma kokemus.

Sama homma, nimettömätkin käyvät.

Eivät aina edes yritä selvittää, pistävät helposti etälle jos vain suostuu ottamaan. Rahalla yleensä suostuu ja sitten alkaa vaatimaan niitä itselleen sekä kontrolloimaan asioilla, tekemään kiusaakin.

Vierailija
7/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksia voidaan niistä perättömistä itse tehdä mutta nimen tarvitsee jotta tietää ketä syyttää. En saanut nimiä koska niitä ei ollut. Siltikin ottivat tosissaan nämä kiusantekoilmoitukset.

Vierailija
8/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
9/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tehnyt yksi ihminen neljä kertaa omalla nimellään. Mietin että eivätkö jo kohta hermostu

Ap

Vierailija
10/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otan yhteyttä joko puhelimitse tai kirjeitse joka kerta. Vaikka tulisi kuinka monta.

t. aikuissosiaalityön sossu

Vierailija
11/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kohteella on mielenterveydellistä hoitotaustaa niin johtaako helpommin toimenpiteisiin vaikka yhteydenottohetkellä vaikuttaakin tervepäiseltä? Vai millä perusteella se päätös tehdään.

Vierailija
12/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan noista nimettömistä ilmoituksista on pelkkää kiusantekoa kun verrataan oikeaan tarpeeseen. Mielestäni saisi koko nimettömyyden poistaa kokonaan.

Vierailija
13/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoituksia voidaan niistä perättömistä itse tehdä mutta nimen tarvitsee jotta tietää ketä syyttää. En saanut nimiä koska niitä ei ollut. Siltikin ottivat tosissaan nämä kiusantekoilmoitukset.

Asialleko ei muka mitään voida tehdä, luulisi että numero saatais helposti selville jos viitsimystä olisi.

Vierailija
14/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianomistaja voi tehdä tutkintapyynnön poliisille. Kyse on kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta.

Yleensä asianomistaja tietää, kuka ilmoitukset on tehtaillut.

Vierailija
15/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sähköposti paskottiin jo kauan sitten. Sillei voi tehdä kaikkea kivaa. 

Vierailija
16/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tehnyt yksi ihminen neljä kertaa omalla nimellään. Mietin että eivätkö jo kohta hermostu

Ap

Jos ilmoitukset on aiheettomia, nosta kanne käräjäoikeudessa. Tosin se ei tyhjätaskuna kannata, eikä varsinkaan jos sulla on päihde- tai mielenterveysongelma, putkareissuja tai maksuhäiriöitä. Koska silloinhan huoli on perusteltu, vaikkei sossun hoidettavissa.

Vierailija
17/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että minulla ei olisi mitään velvoitetta alkaa avaamaan tilannettani tai elämääni kenellekään random soittajalle joka esiintyy jonain sossuna jos joku pellehermanni minusta perättömän ilmoituksen tekisi.

Vierailija
18/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että minulla ei olisi mitään velvoitetta alkaa avaamaan tilannettani tai elämääni kenellekään random soittajalle joka esiintyy jonain sossuna jos joku pellehermanni minusta perättömän ilmoituksen tekisi.

Niin kaiketi pyytävät sosiaalitunnusta että saavat tiedot esille vähän kuin normistikin terveyskeskuksesta soittaessa?

Vierailija
19/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että terveydenhuolto on retuperällä kun tällainen kiusanteko mahdollistetaan järjestelmää kuormittamaan. Jokainen väärä ilmoitus on pois oikealta tarpeelta.

Vierailija
20/95 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Hänellä on ollut syynsä huoleen. Se on asianomistajan homma viedä asia poliisille, joka tutkii jos ehtii. Vaikea sun on todistaa huoli aiheettomaksi, mutta yritä toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi