Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat

Vierailija
15.03.2007 |

tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.

Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.

Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .

jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.

nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??

minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei rikkaus näy ainakaan älyssä. " ERILLAINEN" joopa joo...

Vierailija
22/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Eirassa ja ottaa päähän jotkut helvetin sossupummit, jotka täällä rapuissa maleksii. Jos olisin halunnut, olisin muuttanut Malmin suuntaan.

Siksi näitä alueita sanotaan rikkaiden alueiksi, että täällä asuu rikkaita. Loogista, eikö. Ja ihmiset haluaa luonnostaan olla omiensa parissa, niin myös me rikkaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymärrän hänen pointtinsakin jollain tapaa. Ja ehei kysymys ei ole ylpeydestä.

En ole ihan samoilla linjoilla, mutta haluan omien lapsieni saavan lähtökohdat elämältä, ajatusmaailma köyhillä ja rikkailla on hyvin erilainen.

Kaikille teille " köyhille" , sanoisin että tustuskaa kirjallisuuteen esim. Robert Giosaki-Rikas is, köyhä isä - niin ehkä ymmärrätte mitä takoitan..

Vierailija
24/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapseni vammautuisi niin tottakai kehtaisin kulkea hänen kanssaan vaikka missä. kodinhoitajaa en niistä taloista ottaisi tai muutenkaan köyhää... ei kiitos...

ettekö muuta kateuksissanne keksi , kuin päteä jollain oikeinkirjoitus taidoilla??

tässä juuri näkee sen poikkeavan ajatusmaailman... :-)

Vierailija
25/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatusmaailmasta.

Voisitteko kertoa yhden eron meidän ajatusmaailmoissamme, kiitos.

Vierailija
26/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää on muuallakin kuin EIRASSA! Ite oon asunut elämäni stadissa ja en ymmärrä mikä siinä Eirassa nyt on nii vitun hienoo.. okei siel asuu rikkaat.. jos kaikki te rikkaat ootte tollasii kun ap niin mun puolesta pysykääkin sit siellä Eirassa!

Vierailija
27/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestänne köyhät viilaavat pilkkuja enemmän kuin rikkaat? Ei mene läpi.

Vierailija
28/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. itse rikkaana en todellakaan alentuisi tähän, mitä nämä nähtävästi köyhät täällä jauhavat tässä ketjussa.

lue taakse päin niin ymmärrät

Vierailija
29/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et aivan ymmärtänyt, no ei se haittaa....

Vierailija
30/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen...? t. 20

Vierailija
31/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kirjoittanut tasan pari viestiä, enkä jauhanut/pilkannut/nauranut rikkaille.

Tahtoisin vain muutakin kuin " kyllähän se on jo selvä" -vastauksia.

Vierailija
32/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat tietää sen itsekkin

Vierailija
33/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-köyhät jotka ovat esim. saaneet lottovoiton tai ison perinnön? Muuttuuko sellaistenkin ihmisten arvot heti kun pankkitilin saldo on monta nollaa isompi kun ennen?

Vierailija
34/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisesti turvattua tulevaisuutta?

tuskin kukaan oikeasti haluaa elää köyhyydessä.

Vierailija
35/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se raha ole silloin itse tienattua...

ei se ajatusmaailma muutu lottovoiton myötä

Vierailija
36/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se siitä eirasta. Esimerkiksi tämä hyökkäävä asenne köyhiltä, heti ollaan takajaloillaan, jokaisesta asiasta. takerrutaan epäolennaisiin asioihin yms yms. TÄällä oli tänään keskustelua paljonko rahaa on tililläsi? huh huhijaa niitä summia. Miettikkää haluaisitteko omien lapsienne tulaisuuden samanlaiseksi?? Minä en, en tarkoita mitään tutkintoa tai papereita tai edes työpaikkaa..

Epäilisin että teidän köyhien tavoiteet yltäät juuri seuraavaav viikkoon - miten selviän laskuista jne. Haluan opettaa jälkikasvulleni rahankäytöstä, sijottamisesta yms paremmasta tulevaisuudesta. Tew ette kuitenkaan ymmärrä mistä puhun... Luulisin. Tässä kuitenkin vastaus ajatusmaailman erilaisuuteen...

Ja en missään määrin ole leuhka... turha etes aloittaa sellaista..

Vierailija
37/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei köyhät ymmärrä tätä ajatusmaailma- juttua!!!!!!

Vierailija
38/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin kateellinen jollekulle rikkauksista, vaan siksi, että minusta on uskomatonta, että joku rikas ihminen joka ilmeisesti pitää itseään sivistyneenä ja älykkäänä, on niin kapea katseinen, että väittää tulojen ratkaisevan ihmisen ajatusmaailmat ja kadehtimisen kohteet.

Se on todellista kapeakatseisuutta ja itsekkyyttä.

Haluaisin vain takoa järkeä sellaisen henkilön päähän, joka on luonut itselleen kuvan köyhästä ja rikkaasta ja noudattaa sitä mielikuvaa tulkitessaan muita.

Vierailija
39/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiva ja keskitasoinen elämä (myös köyhien naapurina) ja mitään en enää kaipaa kun lähimmäisetkin asuvat vieressä.. Ja sitten joskus kun perinnön saan mummolta niin en TODELLAKAAN muuta Eiraan.. Vaan unelmana olisi noin 5-6h keittiö jostain rauhallisemmasta paikasta.. ihan sama vaikka se sitten sijaitsisi itä-vantaalla... t. 20

Vierailija
40/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapiiri asuinalueilla on täysin erilainen ja juuri tätä en halua pilata! Eirasta tekee Eiran ihmiset, kahvilat, kaupat, puistot, ympäristö, KAIKKI! En halua tänne mitään ihmisiä, jotka ihmettelee mitä hienoa on purjehduksessa tai mitä on eroa on erilaisilla viineillä! En halua mitään Nico-Pettereitä ja niiden miss sixtyihin pukeutuneita mammoja sätkät suussa sekarotuisine koirineen meidän leikkipuistoon. Haluan pitää tämän sivistyneen ilmapiirin, anteeksi nyt vaan Malmi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan