Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En perheineni halua että huonompiosaiset ihmiset muuttavat

Vierailija
15.03.2007 |

tänne rikkaille tarkoitetulle alueelle.

Emmekä ole ainoita, meitä on n. 15 perhettä jotka aikovat tehdä valituksen rivitalosta, johon kaupunki aikoo asuttaa köyhiä perheitä.

Köyhillä perheillä on kuitenkin aivan erillainen elämän tyyli kuin meillä muilla, niin en katso että mahdumme samaan " kortteliin " .

jos järjellä ajattelee niin tuleehan koulussakin lapsille ongelmia tästä asiasta... kateutta, kiusaamista jne. ei suomessa kuitenkaan eri kouluja tehtäisi köyhimmille.

nyt vaalien alla puhutaan vain siitä että kuinka köyhille pitää antaa lisää rahaa ja lisää sitä ja tätä, niin miksei puhuta rikkaiden tarpeista??

minä ja moni muu haluaa ainakin sitä että saa elää omiensa parissa ja takeen siitä että omasta asuinalueesta ei tule köyhien temmellyskenttää rikkaiden verorahoilla.

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkasita ja köyhistä vaan sivistyksestä? HOHHOIJAA.

Voin kertoa, että sitä ei rahalla saa.

Olen köyhä, mutta silti tunnen politiikan, tiedän parhaat viinit ja juustot, en polta sätkiä enkä tupakkaa, tunnen muotimerkit, omaan hyvän yleissivistyksen, en omista sekarotuista koiraa.

Vierailija
42/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo oli se asia mikä mua oikeesti jopa säälittää ap:ssa/ muissa rikkaissa.. itse olen keskituloinen.. en siis köyhä enkä rikas.. Ja mä en luokittele ihmisiä pankkitilin perusteella!!! Sori ap.. mutta tunnen monen köyhän ihmisen jolla liikkuu päässä paljon enemmän kun sulla.. ON TODELLA SURKEAA ETTÄ LOKEROIDAAN IHMISIÄ NÄIN... T. 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee töitä öisin baarissa ja tietää about kaikki Eiran, Punavuoren, Kaivarin alkoholistit yms. Samaa haisulijengiä ne on kuin siellä Malmillakin, eivätkä todellakaan juo viinejä. Itse tunnen myös vaikka mitä viipeltäjää mm. Eirasta. Kaikille näille on yhteistä päihteiden kanssa läträäminen (eikä riitä tavanomaiset rööki, bisse, kahvi, eikä edes blossi). Myös on paljon mielenterveysongelmaa. Ja vaikka on perittyjä kalliita asuntoja ei nekään ole pelastaneet sossumasseilla elämiseltä. Se siitä ihanasta Eirasta.

Vierailija
44/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuo peruskoulun käynti ole ilmaista ja eikä se lukio nyt voi niin hirveitä maksaa eli saman koulutuksen me kaikki olemme voineet/ tulemme saamaan ja samalla rahalla...

Vierailija
45/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas

Harrastukseni: Ratsastus ja kesäisin purjehdus

Asun: Kyllä, paljon täällä parjatussa Eirassa

Kielitaitoni: Puhun sujuvasti 5 kieltä

Tienaamme: Kymppitonni kuussa

Matkustamme: Kerran kuussa johonkin kolmesta ulkomaankodistamme

Sivistykseni taso: Keskivertoa korkeampi

Puolueeni: Vihreät

Rakastan: Kulttuuria ja taidetta

Koyhä ystäväni

Harrastukset: Baarit ja miesten iskeminen

Asuu: Lähiössä naapurinaan juoppo

Kielitaito: suomi, englanti yeas-no

Tienaa: n. 1400

Matkustaa: ei juuri ikinä minnekkään, koska vieraiden kulttuurien oppiminen tuntuu niin rankalta

Sivistyksen taso: osaa osoittaa Tukholman kartalta

Puolue: ei kuulemma kiinnosta

Rakastaa: Kunnon kännejä ja sipsejä

Vierailija
46/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaatko itse?

ap köyhiä, sinä rikkaita, vai onko se niin että köyhät saavat haukkua rikkaita mutta rikkaat eivät köyhiä????

Vierailija
47/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan asua kauniilla arvostetulla alueella ilman, että joku bloussinokka hyppää jostain puskasta mun naaman eteen. Rikkaat vanhemmat tai ei, sossun luukulta voi tilata muuttoauton sinne lähiöön,kiitos.

T: 50

Vierailija
48/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon mielenkiintoisemmalta.. jos teistä molemmista kirjotettais elämän kerta niin ei kyllä tulis sun kirjaa luettuu...

Vierailija
49/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sekä rikkaita että köyhiä ystäviä. Mieluummin vietä aikaani näiden rikkaiden parissa. Mieheni yksi ystävä tienaa n. 45 000 eur/kuussa. Hän on rikkaampi kuin me.

Vierailija
50/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainostaan säälin tuota ap:ta ja saman kaltaisia ihmisiä... Eivät tiedä oikeasta elämästä mitään.. kaikki on luettu paperilta.. t. 20 ps. itellä on rikkaita ja rutiköyhiä kavereita.. kaikki yhtä mukavia.. ei onnex ne rikkaat ap:n kaltaista porukkaa...

Vierailija
51/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukseni: Urheilu, kirjallisuus, taiteet

Asun: 50km Helsingistä

Kielitaitoni: Sujuvasti äidinkielen lisäksi englantia, ja välttävästi muutamaa muuta

Tienaamme: 1500e/kk

Matkustamme: Kesällä mökille. Muutamien vuosien välein kauemmas.

Sivistykseni taso: Keskivertoa korkeampi

Puolueeni: SDP

Rakastan: Erilaista kirjallisuutta, opiskelua

Vierailija
52/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen/ylpeä jos on rikas (esim. paljon opiskellut ja työtä tehnyt), MUTTA SE ETTÄ ON RIKAS EI TEE IHMISESTÄ YHTÄÄN SEN PAREMPAA KUIN KÖYHÄSTÄ... t.20

Vierailija
53/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulle raha=täydellinen elämä ja autuas onnelisuus?

Älä siis jankuta ette ole kateellinen...

Itse olen rikas, mutta kyllä se elämä muakin on päähän potkinut. Jumala kun ei katso kenelle niitä ongelmia, kuolemia, sairauksia ja ties mitä langettaa.

Vierailija
54/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukseni: ENTISÖINTI, PURJEHDUS JA GOLF

Asun: MINÄKIN SIELLÄ EIRASSA

Kielitaitoni: 4 ERI KIELTÄ

Tienaamme: MINÄ 16000 ( ARKKITEHTUURIIN LIITTYVÄ) MIES 45000 (TOIMITUSJOHTAJA) + FIRMOJEN OSINKOJA 250 000T E VUODESSA

Matkustamme: KERRAN VUODESSA JAPANIIN, JA KERRAN VUODESSA LAPPIIN

Sivistykseni taso: KESKIVERTO

Puolueeni: VIHREÄT

Rakastan: ARKKITEHTUURIA

Koyhä ystäväni

Harrastukset: KOTONA OLO/RYYPPÄILY

Asuu: LÄHIÖ

Kielitaito: suomi, ENGLANTI JEES JEES

Tienaa: EN TIEDÄ

Matkustaa: RUOTSIN LAIVALLE BILETTÄMÄÄN

Sivistyksen taso:KYSYY MISSÄ ON AHVENANMAA

Puolue: EI AIO ÄÄNESTÄÄ

Rakastaa: ELLOKSELTA TMS. TILAILUA

Vierailija
55/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen taiteita (todella köyhä)

Harrastukseni: Lukeminen, elokuvat, taiteet

Asun: Pohjois-Helsingissä (kerrostalo, omistus)

Kielitaitoni: Puhun kolmea kieltä ja yhtä vielä ei niin sujuvasti

Tienaamme: Tällä hetkellä velaksi eletään

Matkustamme: Ystäviemme luokse ulkomaille (mitä tämänkään pitäisi mitata? Vai halusitko vain kertoa, että teillä on ulkomaankoteja?)

Sivistykseni taso: Keskivertoa korkeampi (kukahan tämänkin, määrittää? Saa olla varsinainen tietäjä nykyään, että pysyy mukana niin tieteissä kuin valtavassa ja kiivaasti laajenevassa kulttuurn kentässä)

Puolueeni: Vihreät tai SKP

Rakastan: Puhdasta ilmaa, raikasta vettä, työn tekemistä, katutaiteita

Lisätään vielä:

Perhe: aviomies ja kaksi lasta

Arvostan: Hyvää käytöstä ja suvaitsevaisuutta

Vierailija
56/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tupakoi, en käy baareissa, en ryyppää, en iske miehiä, elän vakituisessa parisuhteessa lasteni isän kanssa, tulevaisuus on suunniteltu ensi viikkoa pidemmälle, syön hyvää ruokaa, meillä ei ole pientä sekarotuista koiraa jne.

Vierailija
57/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja ei ne rikkaudet taivaasta (yleensä) putoa, joten ettekö te rikkaat ole ikinä olleet köyhiä opiskelijoita ja millainen oli ajatus maailma silloin? t.20

Vierailija
58/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Eira, Go Eira!

Vierailija
59/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 EI OLLUT AP...

en ole ollut -köyhä- opiskelija koskaan... opiskelija kylläkin.

Vierailija
60/180 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin unohdin mainita, että matksutan siis taiteilija ystävieni luokse ulkomaille, joista osa todella köyhiä, mutta verkostoituminen on tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän