Ajoin itse synnärille
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajoin itse synttäreille ja synttäreiltä pois. Mitäs siihen sanot?
Kermaperse.
Sama, ja vielä useaan kertaan: ultrat tehtiin synnytyssairaalassa ja yliaikaisuuskontrolli sekä sit se itse synnytys. En vaan tiennyt, että sitä pitäisi jostaa joku juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermaperse.
Hiihtääkö olis pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja vielä useaan kertaan: ultrat tehtiin synnytyssairaalassa ja yliaikaisuuskontrolli sekä sit se itse synnytys. En vaan tiennyt, että sitä pitäisi jostaa joku juttu?
Kai synnytit autossa ja ajoit samaan aikaan?
Minä hiihdin ensin saaresta mantereelle jäitä pitkin ja loppumatkan sivakoin autotien reunassa.💪
Mulla oli 100 km sairaalaan. Synnytys alkoi kotona vesien menolla ja rajuilla supistuksilla. Lähdettiin sairaalaan heti, avauduin sen aikana täysin auki, ja ainoa asia, joka esti vauvaa syntymästä autoon, oli väärä tarjonta. Sairaalassa mut kiidätettiin juoksujalkaa tutkimushuoneesta synnytyssaliin. Joo, en olisi niissä kivuissa ajanut autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai synnytit autossa ja ajoit samaan aikaan?
No SIITÄ voisi jo av:lla leijuakin:) Mutta joo, en ihan. Suunniteltuun sektioon ajoin ja sit se auto piti ajaa sieltä synnärin parkkihallista poiskin akanaan.
Otan osaa. Toivottavasti sulla on nykyään joku joka auttaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Toivottavasti sulla on nykyään joku joka auttaa tarvittaessa.
On mulla nykyään.
Minä ajoin alkumatkan, mutta sitten vauva huomasi hätäni ja pullahti ulos. Vaihdoimme lennossa paikkoja ja hän toimitti meidät turvallisesti sairaalaan! Huh mikä reissu!
Mikäs tuossa on ajaessa. Uudessa Seelannissa ministeri näytti mallia ja pyöräili synnyttämään. Ei aina tarvita Kela taksia kun on jalat jotka toimivat. Ks.https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201808192201146608
Mä menin ja tulin potkukelkalla. Tulomatka vähän tihkaisi kun lumet oli sulaneet, mutta onneksi matka oli vain 28 km.
Vierailija kirjoitti:
Veit ja hait vaimosi?
Menin itse synnyttämään.
Synnytys ei ilmeisesti ollut käynnissä.
Mä menin raitsikalla. Pois lähdin taksilla.
Minä menin pyörällä synnyttämään ja tämä on totta. Pyörä kuitenkin tuotiin sitten auton kyydissä pois, vauvan kanssa pyöräily olisi ehkä ollut hieman haastavaa.
Täällä on sairaalan parkkitalossa niin tuhottomat parkkimaksut että halvemmaksi tulee ajaa taksilla.