Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiihdytät vauhtia kun ohituskaista alkaa?

Vierailija
16.04.2025 |

En voi v***u käsittää näitä urpoja jotka ensin köröttelevät alinopeutta ja kun tulee vihdoin ohituskaista että pääsisin ohi niin urpo painaa kaasua ja kiihdyttää vaikka rajoitus ei muutu. Mikä saa**na teitä vaivaa? Ajakaa ne skodanne ja kianne suohon, kiitos.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Siis ei voi käsittää, näille urpåille pitäisi määrätä ajokieltoa puoleksi vuodeksi törkeästä kiusaamisesta!

No kiusaathan sä itsekin ajamalla puskurissa. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
42/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos takapuskurissa roikkuu joku sumuvaloilla ajava bemaripelle, sille on oikein nautinto vi##uilla. Asialliset autoilijat päästän asiallisesti ohi. 

Niinkö kova on kateus Bemusta ?

t, bemunainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Siis ei voi käsittää, näille urpåille pitäisi määrätä ajokieltoa puoleksi vuodeksi törkeästä kiusaamisesta!

No kiusaathan sä itsekin ajamalla puskurissa. Sitä saa mitä tilaa. 

Kannattaa jatkossa pysyä kotona, kaikki voittaa.

Vierailija
44/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on ihan tyypillistä ainakin vitostiellä.  Näistä pitää vaan mennä mahdollisimman nopeasti ohi.

Minä taas kiroan kun ihmiset ei kiihdytä tarpeeksi moottoritien liittymissä. Siinä niitä vaaratilanteita vasta syntyykin.

Vierailija
45/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat varmaan hidastaa kiihdytyskaistalla, kun pitäisi liittyä moottoritielle🤣

Vierailija
46/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä sama asia on ihmetyttänyt myös itseäni oikeastaan koko usean kymmenen vuoden mittaisen ajourani aikana. Ihan käsittämätön juttu ja only in Finland. Sitten kun ohituskaista loppuu, alkaa taas köröttely.

Mutta kun se nopeusrajoitus aina nousee 100een sen 80 sijaan. Turhaa trolli yrittää väittää ettei rajoitus muuttuisi. Eli haluatko todella vaatia et minä ajelen edelleen 80? Sittenhän minä vasta "köröttelenkin?

Ei todellakaan "aina" nouse.

Vierailija
47/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että pääsisin ohi, mutta kun edellä menevätkin kiihdyttää niin en viitsi alkaa kisaamaan. 

Vierailija
48/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tojota. Köröttää vähän alle nopeusrajoituksen mutta ohituskaistan alkaessa jumitetaan ohituskaistalle ja kiihdyttäessään ohitusvauhtiin. 

Tyypilinen tojotismi on myös ajaa kahdeksankympin alueella 75kmh ja jatkaa sitten tietyön ohi samaa vauhtia vaikka siinä on viidenkympin nopari. 

Vierailija
49/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos AP tarttee ohituskaistan ohittaakkseen alinopeutta ajavan auton, niin ajokykysi ja itsetuntosi ovat todella hataralla pohjalla. Taidat olla NAINEN?!

Taidat asua jossain hevon humpassa? Täällä, missä lähinaapuriin ei ole kymmeniä kilometreja, se turvallinen ohitus ei katsos välttämättä onnistu. Idioottiohituksen voi tietysti tehdä täälläkin.

Joo en asu Helsingissä. Hyi saatana. Täällä on metsää ja järviä. Ja heteroita ihmisiä.

Vierailija
50/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ovat vanhoja tai hyvin vanhoja miehiä. Luulen, että heitä ei perveile täällä vastaamassa.

Hyvin nuoret taas ajavat porukalla jokeen tai toista aitoa päin tappaen itsensä ja kaverinsa.🤪

Vierailija
51/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska se on siistii.

Vierailija
52/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksista jo huomaa miten ankarasti ollaan eurooppalaisesta sivistyksestä jäljessä. Täällä asuu metsien MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ -kansa. 

Ei tarvi mennä kuin Ruotsiin, niin siellä jo ajetaan lähes pientareelle kun huomataan että takana tuleva auto saavuttaa minua ja haluaa ajaa lujempaa.

Että silleen. 

Vierailija
53/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä sama asia on ihmetyttänyt myös itseäni oikeastaan koko usean kymmenen vuoden mittaisen ajourani aikana. Ihan käsittämätön juttu ja only in Finland. Sitten kun ohituskaista loppuu, alkaa taas köröttely.

Tämä asia on jo selvitetty moneen kertaan. Kuukkeloikaa.

Vierailija
54/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos takapuskurissa roikkuu joku sumuvaloilla ajava bemaripelle, sille on oikein nautinto vi##uilla. Asialliset autoilijat päästän asiallisesti ohi. 

Niinkö kova on kateus Bemusta ?

t, bemunainen

Täytyy näin bemumiehenä todeta että eipä ole oma asenne  muuttunut sitten Fiiun ja Renaultin jälkeen, ja mikä hämmästyttävämpää, en ole huomannut muidenkaan käytöksessä mitään muutosta.  Tällaisissa keskusteluissa ehkä enemmän kiteytyy nuo stereotypiat. 

Tosin on yksi merkki johon liittyy usein eläkeläisyys ja köröttely, mutta pidän sen nyt omana tietonani koska en itsekään halua ruokkia näitä stereotypitoita. 

Vierailija
55/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se nopeusrajoitus aina nousee 100een sen 80 sijaan. Turhaa trolli yrittää väittää ettei rajoitus muuttuisi. Eli haluatko todella vaatia et minä ajelen edelleen 80? Sittenhän minä vasta "köröttelenkin?

Niinhän se usein nousee, mutta tässä keskustelussa onkin kyse siitä ilmiöstä, että 80 km/h-alueella körötellään jotain 70 km/h ja sitten kun ohituskaista ja 100 km/h-alue alkaa, köröttelijä löytää kaasun ja nostaa nopeuden reilusti yli sallitun eli 110-120 km/h. Ohittaja joutuu ajamaan huomattavaa ylinopeutta, jos haluaa päästä ohi. Kun ohituskaista päättyy ja alkaa nopeusrajoitus 80 km/h, köröttelijä höllää taas reilusti ja taas ajetaan letkassa reilusti alle sallitun nopeuden. Miksi? Vituttaa suunnattomasti joka kerta kun törmää tällaiseen käytökseen liikenteessä. Samat köröttelijät myös jarruttavat kameroiden kohdalla ilmeisesti varmuuden vuoksi ja taas nousee takaa tulijoilla vitutuskäyrä.

Vierailija
56/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tulee tavalliset pikkuautot ohitettua muualla, ohituskaistoilla vain yhdistelmiä. Juuri tän ihme touhun takia.

Vierailija
57/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun kerran ajoin hiljaista tietä ja takana tuli kiinni auto, ajoin hyvää vauhtia. Sit hölläsin vauhtia,mut eihän tämä takana tuleva tainnut tietää mistään mitään vaan lähti salamana ohi. Meinaan ihan reunaviivan päällä hieman edessä seisoi kolme hirveä. No minä hidastin,urpo ajoi sata lasissa ohi. Ensimmäisenä olisin kuiten vaan nauranut jos hirvet olisivat vain yhden askeleen eteensä ottaneet. Sit olisin kerännyt itseni kasaan ja soittanut häkeen. Onneksi mitään ei käyny.

Vierailija
58/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla niitä samoja miehiä, jotka suuttuvat kun uimahallissa nainen ui ohi.

Koska minua ei ohiteta!

Vierailija
59/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista jo huomaa miten ankarasti ollaan eurooppalaisesta sivistyksestä jäljessä. Täällä asuu metsien MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ -kansa. 

Ei tarvi mennä kuin Ruotsiin, niin siellä jo ajetaan lähes pientareelle kun huomataan että takana tuleva auto saavuttaa minua ja haluaa ajaa lujempaa.

Että silleen. 

Muuta sinne sitten.

Vierailija
60/137 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tartte ohitella. Ajan sellaista vauhtia, että sen tulee riittää muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan