Miksi kiihdytät vauhtia kun ohituskaista alkaa?
En voi v***u käsittää näitä urpoja jotka ensin köröttelevät alinopeutta ja kun tulee vihdoin ohituskaista että pääsisin ohi niin urpo painaa kaasua ja kiihdyttää vaikka rajoitus ei muutu. Mikä saa**na teitä vaivaa? Ajakaa ne skodanne ja kianne suohon, kiitos.
Kommentit (137)
huomaa taas, että korpikansaa. muualla sivistyneessä maailmassa tällainen liikenteessä provosoija saa sakot. ei ole edes tilaa pelleillä toisten turvallisuudella.
INISEVÄ Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin tehdä niin. Pysyt siellä takana. Sinulla ei ole mitään tarvetta ohittaa ketään.
Ja sitten inistään - jos ollaan hengissä - kun äkkijarrutuksesi (kauris tms. villisika) takia kosahtaa niskaasi m a a s t u r i B M F A K I N W .
Vierailija kirjoitti:
Aloitin tämän ja muut häiriökäyttäytymiset protestina Sannan bensanhinnan nostoille ja jatkan sitä kunnes Persut saavat ajettua euron bensan läpi eduskunnassa. Ohituskaistalla ohitan vakionopeuden säätimellä esimerkiksi satasen rajoituksella ajaen 99 tai 98. Motarilla ajan vasenta kaistaa 115 Km/h. Kameroiden kohdalla jarrutan reilusti ilman tarvettakin.
Ajan edelläs renkaat pientareella, onnea tuulilasin uusinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Ohi vaan.
T. 6,5 litraa
Todellakin.
T. 8.2 litraa
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketjun aloittaja kiihdyttää ohituskaistan kohdalla vaikka itse on sitä mieltä ettei saisi?
Kuule, oletkos sinä vähän tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi vaan.
T. 6,5 litraa
Todellakin.
T. 8.2 litraa
Ennemmin ajan rajoitinta vasten vasenta kaistaa.
T. 16.4 litraa
No, ajan nopeusrajoitusten mulaan, tai siis nopeusrajoitus +3km + mittarivirhe +4km. Eli satasen alueella mmitrarilukemani on 107.
Ohituskaistoilla nostan nopeuden sallittu + 3, mittarivirheen huomioiden. Takana tulijoille tää nopeusrajoitusten mukaan ajo ei käy. Siitä päätellen että ajavat rutkasti nopeusrajoitukset ylittäem ohi. Onko ajotyylissäni jotain vikaa? Siis muuta kuin lievä ylinopeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama ajanko autolla 80km tai 100km vauhtia. Kun en ole mikään aikatauluhullu.
Ihan sama, mutta kuitenkin kiihdytät ohituskaistan ajaksi vauhtia 20 km/h.
Jatkaisit vanhalla vauhdilla, niin sinusta pääsisi turvallisesti ohi.
Jos edellä ajava ajaa rajoitusten mukaan niin olisit valmis ohittamaan ja ajamaan ylinopeutta ennen ohituskaistan alkua mutta jostain syystä et enää ohituskaistalla? Eikö rakkine kiihdy vai mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin tehdä niin. Pysyt siellä takana. Sinulla ei ole mitään tarvetta ohittaa ketään.
Ja sitten inistään - jos ollaan hengissä - kun äkkijarrutuksesi (kauris tms. villisika) takia kosahtaa niskaasi m a a s t u r i B M F A K I N W .
Mikäs homovittu siellä perärööriä oikein yrittää runkata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs homovittu siellä perärööriä oikein yrittää runkata?
Joku bemarikuski. Ne on tyypillisesti piilohomoja. Muuttuu homoiksi vasta liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajetaan kilometritolkulla 70 satasen alueella ja kappas kun ohituskaista alkaa löytyy se kaasukin samalla. 120 mittarissa et pääse enää edes rinnalle :D
Ensin tyyppi päristeli satasen alueella 75 km/h.
Sitten alkaa ohituskaista. Tyyppi kiihdyttää sataan kymmeneen.
Vaikuttaa patologiselta tapaukselta, mutta lähden ohitamaan ja eikös se, mokoma, laita usvaa putkeen.
Luovutan ohittamisen noin 150 km/h nopeudessa, kun ei tässä nyt missään Monzassa tai idioottiostolla olla.
Ja jippii, kohta meidät pysäyttääkin poliisi.
Minun mitattu nopeuteni oli rikesakon yläpäässä ja hänellä päiväsakoilla.
Pääsin jatkamaan matkaa ja tyyppi jäi selvittelemään sattumusta poliisin kanssa. En tiedä, mutta luultavasti keskustelun aiheeksi saattoi tulla myös ohittamisen estäminen.
Ja se oli sille tyypille ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
huomaa taas, että korpikansaa. muualla sivistyneessä maailmassa tällainen liikenteessä provosoija saa sakot. ei ole edes tilaa pelleillä toisten turvallisuudella.
Puhutko nyt ap:n harrastamasta perälaudassa runkkaamisesta?
Ap:n ilmeen takia. Sillä jaksaa loppu työpäivän.
No koska siinä alkaa 120km,/h rajoitus. Aja sinä 140kmh ohi, äläkä valita.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä nähny monetkin ohituskaistat jossa rajoitus on 100 ja muilla kohdilla 80.
Tämä, kun ohituskaista alkaa, vaihtuu nopeus 100km/h ja kun ohituskaista päättyy, palataan 80km/h. Mikä on ongelma?
Ei tää nyt näin vaikeaa ole.
Mietis nyt itse: autoja jonossa, jossa jonon ensimmäinen tekee sen tulpan. Kun ohituskaista alkaa, se jonon toinen auto lähtee ohi. Ja koska se antaa kolmannelle mahdollisuuden kiihdyttää ja mennä myös se (alkuperäisen) jonon ensimmäisen ohi. Mitä pidempi letka autoja, sen isompi se vaikutus on. Harva siellä kiusallaan kiihdyttää, vaan kun baanaa aukeaa, niin siitä alkuperäisestä hidastelijasta mennään ohi.
miksi? tai no mitä tässä kyselen. terapian tarpeessa köröttelijä.