Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahalla saatava asia, joka tekisi sinut onnellisemmaksi?

Vierailija
16.04.2025 |

Itse keksin heti vaikka mitä. Lomamatkoja, mökki meren rannalla, oma hevonen, yksityinen kodinhoitaja äidilleni, jne

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika.

Jos minulla olisi ansioita jotka eivät ole sidottu työpanokseen, ostaisin sillä aikaa tehdä kaikkia niitä kivoja juttuja mitä en ehdi töiden takia toteuttamaan siinä määrin mitä haluaisin.

Vierailija
22/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen riippumattomuus.

Ei enää kiinnostaisi roikkua työpaikassa kun nuorille huippusuperosaajille ja johdon lemmikeille tarjoillaan ylennyksiä ja itse menet lähinnä alaspäin. Saat suorittaa niska limassa kun joku 27v istuu kokouksessa nauramassa toimarin vitseille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kaikki rahat menevät asunnonlyhennykseen. Asunto on vuokralla ja tässä 2,5 v olen maksanut monen vuoden lyhennyksen, koska laitan lyhennykseen myös vuokratulot. Lainassa on 1200 e, lyhennän n 3500 e kk.

En osaa nauttia tarpeeksi. Käymme viikonloppuisin museoissa, leffassa, syömässä jne. Tämä tekee hyvää. Pääsiäisenä käymme Tukholmassa. 

Jos olisi vähemmän lainaa, uskaltaisin käyttää enemmän rahaa.

Vierailija
24/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputili. V*ttu jaksa enää tätä julkisten terveys- ja sosiaalipalveluiden sirkusta...

Vierailija
25/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä kaikki rahat menevät asunnonlyhennykseen. Asunto on vuokralla ja tässä 2,5 v olen maksanut monen vuoden lyhennyksen, koska laitan lyhennykseen myös vuokratulot. Lainassa on 1200 e, lyhennän n 3500 e kk.

En osaa nauttia tarpeeksi. Käymme viikonloppuisin museoissa, leffassa, syömässä jne. Tämä tekee hyvää. Pääsiäisenä käymme Tukholmassa. 

Jos olisi vähemmän lainaa, uskaltaisin käyttää enemmän rahaa.

Sinuna ostaisin myös jonkun kirjoituskurssin. En ymmärtänyt tästä mitään.

Vierailija
26/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa viinaa

Vierailija
27/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma talo jossakin missä on puita ja vesistöä, oma koira, hevonen sekä ressailua ympäri maailmaa. Palkkaisin myös kotiapulaisen ja ehkä kokin.

Vierailija
28/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sellainen mielenrauha, kun ei tarvitsisi joka ikisestä asiasta olla hirvittävän stressaantunut. Se että tulevaisuus ei pelottaisi jatkuvasti.

Vierailija
29/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa kuluttamallakin saa vapautta.

Ihmisistä pääsee joskus lopullisesti eroon vasta antamalla heidän syyttää kaikesta ja vaatia korvauksiakin, näin he saavat merkityksellisyyttä, puhdistettua katkeruutta ja kaunaansa sekä saavat arvokasta valuuttaamme euroja joka erityisesti lämmittää.

Vapaus on kuitenkin sen kaiken arvoista.

Vierailija
30/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen riippumattomuus, eli ei pakkoa tehdä töitä.

Vierailija
31/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aika. Olen tieten tahtoen työtön, maksan siis vapaa-ajastani työttömyydellä mikä on ihan hyvä järjestely.

Vierailija
32/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, lomamatkoja, auto............

En tajunnut, miten köyhä olen ennen kuin kirjoitin tämän 🤣👍🏼👍🏼

Vierailija
33/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasraudat, ehjät kengät, fysioterapia, psykoterapia, koira, robotti-imuri, playstation 5, auto, museokortti, kuntosalijäsenyys, tuoreet marjat, punaviini, ravintolaillallinen, urheiluvaatteet, omakotitalo, siivooja, avoimen yliopiston opinnot, kampaamokäynti, futonpatja. Siinä alkuun lista.

Eikö näitä saa siis ihan normaalilla työnteolla? 

Vierailija
34/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunto, lääkkeet, ruoka, terveydenhuolto...

Nämä. Perusturvallisuus siis. En kaipaa mitään matkoja enkä autoja, nekin on tullut tehtyä ja hankittua silti aikoinaan jo.

Kun on elänyt köyhän lapsuuden ja nuoruuden sekä aikuisena vedetty vähintään viiden vuoden välein matto jalkojen alta, tämä on se mitä kaipaa.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
35/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus. Kukaan ei kiristäisi tai kyykyttäisi.

Vierailija
36/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä talo jossa asun vuokralla. Haluan tämän omakseni, mutta vielä se ei ole mahdollista.

Vierailija
37/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus olla käymättä töissä, tai valita vapaasti mitä, milloin ja miten paljon töitä tekee. Tämä olisi se suurin juttu, jos siis rahaa olisi tai tulisi niin paljon, että perustarpeet saisi kustannettua käymättä töissä. Vapaa-aika on minulle todella arvokasta.

Häpeä 

Vierailija
38/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto Roomasta. 

Vierailija
39/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin velkani pois ja remontoisin asuntoani. N. 50 tuhatta riittäisi.

Vierailija
40/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellinen riippumattomuus, eli ei pakkoa tehdä töitä.

Minulla on. Työmarkkinatuki + asumistuki + toimeentulotuki. Joka kk rahaa ruokaan ja muuhun 500 e. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi