Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahalla saatava asia, joka tekisi sinut onnellisemmaksi?

Vierailija
16.04.2025 |

Itse keksin heti vaikka mitä. Lomamatkoja, mökki meren rannalla, oma hevonen, yksityinen kodinhoitaja äidilleni, jne

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkin vielä!

Asunto, auto, matkoja, käyttörahaa seuraavien osteluun: Huonekalut,  tekniset laitteet, vaatteet. Ai niin velatkin pois olisi kiva. 

Vierailija
42/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika.

Jos minulla olisi ansioita jotka eivät ole sidottu työpanokseen, ostaisin sillä aikaa tehdä kaikkia niitä kivoja juttuja mitä en ehdi töiden takia toteuttamaan siinä määrin mitä haluaisin.

Olet siis nainen etkä pysty opettelemaan nopeammaksi työntekijäksi? Jepjep. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemani omakotitalo ja kaksio vuokralle. Tontti kin jo valmiiksi mietittynä ja kaksio katsottuna. 

Vierailija
44/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti. T. Valis 

Vierailija
45/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aika montakin asiaa mieleen. Mut sitte päädyn näissä päätelmissä aina siihen, että ilman hyviä ihmissuhteita mikään ei ole mitään.

Raha auttaa ihmissuhteiden luomisessa ja ylläpitämisessä. Jos ei ole koskaan rahaa tehdä mitään maksullista, moni ihmissuhde hiipuu. On myös vaikeampi tutustua uusiin ihmisiin. Se oikeasti vaikuttaa. Toki rahalla ei voi ostaa ystävyyttä tai rakkautta.

Vierailija
46/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus olla käymättä töissä, tai valita vapaasti mitä, milloin ja miten paljon töitä tekee. Tämä olisi se suurin juttu, jos siis rahaa olisi tai tulisi niin paljon, että perustarpeet saisi kustannettua käymättä töissä. Vapaa-aika on minulle todella arvokasta.

Häpeä 

Kuten kaikkien pääomasijoittajien ja perijöidenkin pitäisi? 

Vierailija
47/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ostaa lapsille hedelmiä. Uudet kengät olisi myös kivat, kun noista nykyisistä kului kanta puhki jo 3 vuotta sitten. 

Vierailija
48/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä kaikki rahat menevät asunnonlyhennykseen. Asunto on vuokralla ja tässä 2,5 v olen maksanut monen vuoden lyhennyksen, koska laitan lyhennykseen myös vuokratulot. Lainassa on 1200 e, lyhennän n 3500 e kk.

En osaa nauttia tarpeeksi. Käymme viikonloppuisin museoissa, leffassa, syömässä jne. Tämä tekee hyvää. Pääsiäisenä käymme Tukholmassa. 

Jos olisi vähemmän lainaa, uskaltaisin käyttää enemmän rahaa.

Kaikki rahat menee lyhennykseen, paitsi ne joilla käydään museossa leffassa syömässä viikonloppureissuilla jne? 

Olisipa vähemmän lainaa! Kun vain jostain löytyisi rahaa lyhentämiseen, mistä lie? 

Vierailija
49/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan toivoa seuraavilla "pyöreillä" synttäreillä lahjaksi sydämen rasituskokeen, koko vartalon tietokonetomografian, ison labrakoepaketin .... ei tule ihan halvaksi.

Vierailija
50/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin silloin kun tarvetta (työterveys on surkea.)

Vierailija
51/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma aika. Olen tieten tahtoen työtön, maksan siis vapaa-ajastani työttömyydellä mikä on ihan hyvä järjestely.

Hyi saatana 

Vierailija
52/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaus. Kukaan ei kiristäisi tai kyykyttäisi.

Minkä sä näet kiristymisenä tai kyykyttämisenä?? 

Vierailija
53/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä aloittajan listassa. Mökin pito ja  oma hevonen ovat kyllä rahalla hankittavia asioita, mutta ne todelliset kustannukset tulee ylläpidosta. Ja nämä asiat eivät ole vaan ruusunpunaisia asioita. Näiden mukana tulee myös stressiä. Mikä hevosella on? Pitääkö viedä lääkäriin? Hirveä määrä aikaa elämästä että metsästää ruuat, tallipaikat tms. Mökkiä pitää huoltaa. Nyt kun aikaa näihin menee rahaa, pitää tehdä sellaisia töitä, josta saa rahaa näihin. Sitten vähenee vapaa-aika ja se pienempi määrä vapaa-aikaa pitää riittää näihin asioihin, jotka vaativat paljon vapaa-aikaa. 

Paljon mieluummin siivoaisin kämppäni itse, keittäisin teetä ja menisin ulos nauttimaan auringosta. Ilman mökkiä, hevosta ja siivoojaa. 

Vierailija
54/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ja lämpimämpi asunto.

Vierailija
55/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi ostaa lapsille hedelmiä. Uudet kengät olisi myös kivat, kun noista nykyisistä kului kanta puhki jo 3 vuotta sitten. 

Tämä on vaan huonoa elämänhallintaa. 

Vierailija
56/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin silloin kun tarvetta (työterveys on surkea.)

Mä käytän kunnallista terveyskeskusta. Sitä kautta olen tänä vuonna saanut kaksi erikoissairaanhoitoa vaatinutta ongelmaa hoidettua ja vieläpä hyvin edullisesti. 

Vierailija
57/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma saari

Vierailija
58/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuisi järjetön stressi ja terveys alkaisi palautua.

Vierailija
59/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa, joku matka silloin tällöin, kotiin uusia huonekaluja ja oikeastaan uusi koti. 

Vierailija
60/62 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi "puhdas" koti. Uusi auto. Hevoinen.

Tärkein olisi se koti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme