Mitä ajattelet nyt aikuisena koulukiusaamistasi ihmisistä, joita kiusasit?
Kommentit (233)
Kiusaajat varmaan nautti siitä kun isänsä piteli niitä.
Minä en ole ikinä kiusannut ketään. Toivottavasti tuostakaan ei ole mitään törkeitä valheita ollut liikkeellä, niitä kun on ollut paljon, missä yritetty juuri esittää henkilö paheksuttavanpana ja tuomittavampans, mitä oikeasti on. No mutta tuo aloitus ei ollutkaan sitten minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pyytäisin anteeksi kaikilta. Vaikka mitä se auttaisi, enää.
Ei auta ei. Vihasin sinua silloin ja vihaan yhä.
En myöskään ollut kiusattu. Sellaisena ei voi pitä enkä pidä sellaista, että olisi tehty jotain selän takana, mistä en ole ollut edes tietoinen. Esim. valehdeltu jotain tai ehkä jopa tehty rikoksia. Sehön ei ole kiusaamista. Se on vain rikosten tekoa.
Halveksin edelleen niitä ihmisiä. Somessa esittävät niin hyviä ihmisiä vaikka totuus on jotakin muuta. Osa opettanut lapsensakin kiusaamaan..
En suoraan koulukiusannut mutta minua ärsytti eräs henkilö suuresti. En tiedä syytä. Haluan pyytää anteeksi häneltä! Ei ole mitään henkilöä vastaan ja tuskin olikaan.
Kyllähän näitä näkee. Selitellään tekoitkun kanssa kuinka oli hirveä ihminen ja katuu. On nyt aivan eri ihminen. Et ole! Olet sama p*skakasa kuin ennenkin. Elämäsi tulisi tuhota kuten tuhosit kiusattujen elämän.
Suurin osa kiusaajista ei vastaa näihin kyselyihin. Ei heitä kiinnosta eikä heillä ole tarvetta olla vauvapalstalla.
Karma, hänen pojasta tuli h*mo, ei muuta. Eräs kiusaaja taas on osastosihteeri, joka ei osaa hommaansa.
Vierailija kirjoitti:
Karma, hänen pojasta tuli h*mo, ei muuta. Eräs kiusaaja taas on osastosihteeri, joka ei osaa hommaansa.
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Kiusaamani ihmiset eivät olleet koulukiusaamiani.