Olen INTJ, fiksuin persoonallisuustyyppi, "Mastermind". Olen sinua älykkäämpi.
Kommentit (217)
Miksi te kaikki olette N ja mitä se tarkoittaa?
t. S
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös INTJ, enkä mitenkään ihannoi tätä persoonallisuustyyppiä, ja itse olisin mieluummin joku muu, joku E-tyyppi. Joo, olen matemaattis-loogisissa asioissa lahjakas, ammattikin tyypillinen INTJ-ammatti eli koodari. Mutta menestystäni on haitannut INTJ:ille tyypillinen "epäpidettävyys", ihmiset ei pidä meistä sulkeutuneista ja ajoittain tylyistä pökkelöistä. En osaa oikein tehdä tiimityötä, ja päädyn usein tiimeissä kiusatuksi tai syrjityksi, koska minut koetaan kusipääksi tai oudoksi, vaikka parhaani yritän olla ystävällinen ja mukava.
Erityisen tylsää on, kun olen INTJ ja nainen. Miehet oikein karttaa tällaista tavallaan hyvin miestyyppistä persoonallisuutta naisessa. Vasten tahtoani miehettömäksi ja lapsettomaksi jäin, vaikka olin nuorena jopa kohtuu hyvännäköinenkin. Sain palautetta tyyliin että olen tylsin ihminen jonka on tavanneet :D
Minä olen myös INTJ-tyyppiä ja nainen. Olen kuulemma ihan mulqq, suurin koskaan olemassa ollut mulqq. Miehen ja lapsen kyllä sain, sellaisen enemmän perinteisen huolehtivaisen ja vahvan miehen. Allekirjoitan kyllä nämä havainnot outoudesta ja kiusatuksi tulemisesta. Toisaalta minua myös usein pelätään.
Ei harmita, koska pseudotieteelliseksi osoitettuun persoonallisuustestiin uskominen ei osoita minkään sortin älyllistä kapasiteettia.
Iloista päivänjatkoa!
Onhan se hyvä, että ap:lla on iloa valehtelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
t. S
N = Nusuttelija
Ei harmita yhtään.
Miksi ei harmita?
Kiva että kysyit!
Sillä et ole kovin fiksu.
Minäkin olen INTJ ja omasta mielestäni tyhmä. En osaa esim. matikkaa tai fysiikkaa yhtään. Mutta ehkä se INTJ-luonne tulee siinä esiin, että vaikka olen matikassa aivan surkea, niin silti jostain syystä tykkään siitä enemmän kuin vaikka psykologiasta. En ole hirveän kiinnostunut ihmiskehosta tai mielestä, juuri siksi minusta ei olisi lääkäriksi. Opiskelen siis tietojenkäsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:INFJ
Sanokaas mitä tämä persoonallisuustyyppi voisi tehdä työkseen? Uusia ideoita kaipaan.
Harry Potterien kirjoittaja Rowling taisi kertoa olevansa INFJ.
Mutta mikä sinulle sopii, riippuu paljosta muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös INTJ, enkä mitenkään ihannoi tätä persoonallisuustyyppiä, ja itse olisin mieluummin joku muu, joku E-tyyppi. Joo, olen matemaattis-loogisissa asioissa lahjakas, ammattikin tyypillinen INTJ-ammatti eli koodari. Mutta menestystäni on haitannut INTJ:ille tyypillinen "epäpidettävyys", ihmiset ei pidä meistä sulkeutuneista ja ajoittain tylyistä pökkelöistä. En osaa oikein tehdä tiimityötä, ja päädyn usein tiimeissä kiusatuksi tai syrjityksi, koska minut koetaan kusipääksi tai oudoksi, vaikka parhaani yritän olla ystävällinen ja mukava.
Erityisen tylsää on, kun olen INTJ ja nainen. Miehet oikein karttaa tällaista tavallaan hyvin miestyyppistä persoonallisuutta naisessa. Vasten tahtoani miehettömäksi ja lapsettomaksi jäin, vaikka olin nuorena jopa kohtuu hyvännäköinenkin. Sain palautetta tyyliin että olen tylsin ihminen jonka on tavanneet :D
Minä
Introverted -> sisäänpäinkääntynyt. Ei ole kiinnostunut toisista ihmisistä, eikä heidän hyväksynnästään. Yleensä ei edes pidä heistä.
Judging -> tuomitseva. Eli havaintoja tekevän (perceiving) sijaan teet tuomioita, joka on yleensäkin ongelmallinen piirre sosiaalisesti, oli sitten I tai E. E:llä eli ekstrovertillä on kuitenkin tarve olla muiden kanssa ja siksi jonkin verran miellyttämisnhalua.
Usein introt eivät tajua, että esim. selän takana paskan jauhamista ja negatiivisia ajatuksia ei voi piilottaa muilta. Ette ehkä itse edes tajua tekevänne tätä tai omaavanne tällaisia asenteita, sillä teille se on business as usual ja näennäisesti kuitenkin noudatatte ehkä jotain protokollia.
Mutta tämä testi kertoo siitä, mitä olette sisimmässänne, ei sitä mikä teidän verbaalinen ulosantinne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. S
N = Nusuttelija
Tää kyllä selittää koska olen neitsyt. Mutta mitä se S tarkoittaa ?!
Suurin osa ihmisistä kuuluu luokkaan K Y R P Ä. Itse tosin olen I H A N A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
INFJ
Sanokaas mitä tämä persoonallisuustyyppi voisi tehdä työkseen? Uusia ideoita kaipaan.
Harry Potterien kirjoittaja Rowling taisi kertoa olevansa INFJ. Mutta mikä sinulle sopii, riippuu paljosta muustakin.
Ehkä yleisesti suhteessa elämään, mutta hänhän oli moninkertainen yksinhuoltajaäiti. Ja kirjoitti pääasiassa lapsilleen lastensa inspiroimana. Se tuotos ei ole siis INFJ:n tuotos vaan yksinhuoltajaäidin tuotos.
Olepa mikä vaan, tällä palstalla olet vain palstamamma, kuten me muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita yhtään.
Miksi ei harmita?
Kiva että kysyit!
Sillä et ole kovin fiksu.
Ei minulta.
t. INFJ 👋
Olen INTJ-T -nainen. Olen sulkeutunut. Muiden ihmisten läsnäolo tekee väsyneeksi ja ärtyneeksi. Olen ollut aina jotenkin oudon maineessa. Minulla ei oikeastaan ole ystäviä, koska en tiedä, mitä minä heillä tekisin. Perhe on ja lapsia, mutta usein joudun vetäytymään hiljaisuuteen.
Miksi olet sitten täällä vauva-palstalla?
No siihen, että on älykkäämpi kuin esimerkiksi minä ei paljon vaadita. Mutta oletko hyvä ihminen myös toisille?
Ettei vain idän kiusaajakunnasta tämäkin postaus?
EVVK.