Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen INTJ, fiksuin persoonallisuustyyppi, "Mastermind". Olen sinua älykkäämpi.

Vierailija
15.04.2025 |

Harmittaako?

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, olenkin tyhmä intj. Mieluummin olisin tyhmä enfj tai muu e-tyyppi niin älykkyyden puutetta voisi korvata olemalla sosiaalinen. 

Vierailija
22/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on siten, että todella älykkäät eivät näihin horoskooppeihin usko. Ollaan kräkätty näiden muodostusmiskoodi vuosikymmeniä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on sinua älykkäämpi, hän soittaa selloa ja pelaa shakkia. Lisäksi hänellä on iso. Asumme Ahvenanmaalla

Vierailija
24/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen EVVK.

Vierailija
25/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ENTJ

Tai muistaakseni olen. Olen myös ADHD.

YMCA

Why em cee ei

Vierailija
26/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepsyt ovat persuja. Riikka Purra todisti tämän. 

Vierailija
27/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit älykäs, tajuaisit, ettei Myers-Briggs -testillä ole mitään tieteellistä pohjaa.

Vierailija
28/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän paljon introverttejä täällä.

Vierailija
29/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon intp:nä sua omaperäisempi ja luovempi ja kaikin puolin parempi ja kaiken lisäks vielä paljon vaatimattomampi

Vierailija
30/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös INTJ, enkä mitenkään ihannoi tätä persoonallisuustyyppiä, ja itse olisin mieluummin joku muu, joku E-tyyppi. Joo, olen matemaattis-loogisissa asioissa lahjakas, ammattikin tyypillinen INTJ-ammatti eli koodari. Mutta menestystäni on haitannut INTJ:ille tyypillinen "epäpidettävyys", ihmiset ei pidä meistä sulkeutuneista ja ajoittain tylyistä pökkelöistä. En osaa oikein tehdä tiimityötä, ja päädyn usein tiimeissä kiusatuksi tai syrjityksi, koska minut koetaan kusipääksi tai oudoksi, vaikka parhaani yritän olla ystävällinen ja mukava. 

Erityisen tylsää on, kun olen INTJ ja nainen. Miehet oikein karttaa tällaista tavallaan hyvin miestyyppistä persoonallisuutta naisessa. Vasten tahtoani miehettömäksi ja lapsettomaksi jäin, vaikka olin nuorena jopa kohtuu hyvännäköinenkin. Sain palautetta tyyliin että olen tylsin ihminen jonka on tavanneet :D

Täällä toinen keski-ikäinen lapseton nainen joka tunnistaa tuosta paljon itsestään.

Olen nykyään aina yksin, työ on yksintehtävää, minusta on tullut entistäkin vetäytyvämpi. Kaikki sosiaaliset menot nykyään vain unohdan. Ja algoritmi työntänyt paljon videoita tästä p-tyypistä. En ole jaksanut suuremmin kiinnostua.

En jaksa tosiaan enää miettiä miellyttävyyttäni. Johtuu myös ihan tietoisesta pyrkimyksestä puolustaa totuutta kaikkialla kun elämme niin valheellista aikaa. Minulle sopii tämä tehtävä vaikka kommentoinneissa.

En elä ihan sitä elämää mitä haluaisin mutten myöskään usko että jaksan koskaan paljoa ihmisten kanssa pörräämistä. Ihan sama ollut aina. Myös aivan jäätäviä mänttejä osunut paljon kohdalle. Tälläiset kaikki myös kyynistävät siinä mitä enin osa  kanssaihmisistä on: ajanhukkaa. 

Vierailija
31/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös INTJ, enkä mitenkään ihannoi tätä persoonallisuustyyppiä, ja itse olisin mieluummin joku muu, joku E-tyyppi. Joo, olen matemaattis-loogisissa asioissa lahjakas, ammattikin tyypillinen INTJ-ammatti eli koodari. Mutta menestystäni on haitannut INTJ:ille tyypillinen "epäpidettävyys", ihmiset ei pidä meistä sulkeutuneista ja ajoittain tylyistä pökkelöistä. En osaa oikein tehdä tiimityötä, ja päädyn usein tiimeissä kiusatuksi tai syrjityksi, koska minut koetaan kusipääksi tai oudoksi, vaikka parhaani yritän olla ystävällinen ja mukava. 

Erityisen tylsää on, kun olen INTJ ja nainen. Miehet oikein karttaa tällaista tavallaan hyvin miestyyppistä persoonallisuutta naisessa. Vasten tahtoani miehettömäksi ja lapsettomaksi jäin, vaikka olin nuorena jopa kohtuu hyvännäköinenkin. Sain palautetta tyyliin että olen tylsin ihminen jonka on tavanneet :D

Tää

Ja uskot horoskooppeihin?

Vierailija
32/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole OUT

Vierailija
33/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on siten, että todella älykkäät eivät näihin horoskooppeihin usko. Ollaan kräkätty näiden muodostusmiskoodi vuosikymmeniä sitten.

Aivan oikein, horoskooppi on hyvä sana. Työelämässäkin fiksuimmat firmat on jo lakanneet koohkaamasta näistä. Aivan lapsellista touhua.

Vierailija
34/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HINT-TI sinä olet!

Vierailija
35/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Asiat ovat aina kiinnostaneet enemmän kuin ihmiset ja tunteet. Töissä menestyn hyvin mutta törmään jatkuvasti siihen että keksisin ratkaisuja ongelmiin, mutta en saa siitä riittävää palkkiota. En siis enää ratko muita ongelmia kuin työtehtäväni ja turhaudun sivussa kun niitä ei kukaan muukaan saa ratkaistua.

Vierailija
36/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus- ja ammatinvalintatesteissä on se ongelma, että ihminen vastaa usein sen mukaan mitä itse jo valmiiksi ajattelee olevansa. Tai sitten vastaukset heijastavat vain ihmisen omaa käsitystä ihmisten keskiarvosta.

Joskus olen lukenut tutkimuksista, joissa kysytty henkilön oma mielipide ja lisäksi läheisten, ystävien j a perheen näkemys. Luottaisin heti enemmän. Tosin ihmisten lähipiiritkin ovat yleensä hyvin valikoituneita. Fiksuilla fiksu lähipiiri jne, joten käsitys keskiarvosta hämärtyy taas.

Vierailija
37/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut noista persoonallisyystyypeistä tärkeimmät jutut.

I + J = sisäänpäinkääntynyt kusipää. Eli elää omassa pikku kuplassaan ja tuomitsee muita.

Siviilinä en ole näiden kanssa missään tekemisissä. 

Työnantajana sijoittaisin tällaisen joksikin majakanvartijaksi, missä ei koskaan kohtaa muita ihmisiä.

Vierailija
38/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty feikkaamaan mitä olet. Niin kauan kun olet intro tuomitsija, I + J, vaikka esittäisitkin satunnaisesti kaikkien kaveria, ei toimi. Ihmiset aistivat mikä on energiasi, niin sanotusti lukevat ajatuksiasi.

Vierailija
39/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat Samat kokemukset nais-INTJ:nä. Omanlaisensa vankila. Usein tuntunut, että jos olisi tyhmempi ja ekstrovertimpi, olisi varmaan paljon tyytyväisempi. 

Minä taas olen INTJ-mies, ja kyllä INTJ-tyypeillä on kuitenkin hyvä mielikuvitus ja oma rikas sisäinen maailmansa. Mies sopii tietysti INTJ:n muottiin paremmin kuin nainen, mutta ei meitäkään katsota niin hyvällä aina. Ehkä INTJ-tyypit sopivat parhaiten toisilleen? Ei turhaa draamaa, voi vain olla ja keksiä uusia juttuja, ja jakaa niitä muille INTJ-tyypeille. Kävin myös "logiikka tietotekniikassa" kurssin, jossa piti todistella predikaattilogiikan avulla asioita.

Vierailija
40/217 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut noista persoonallisyystyypeistä tärkeimmät jutut.

I + J = sisäänpäinkääntynyt kusipää. Eli elää omassa pikku kuplassaan ja tuomitsee muita.

Siviilinä en ole näiden kanssa missään tekemisissä. 

Työnantajana sijoittaisin tällaisen joksikin majakanvartijaksi, missä ei koskaan kohtaa muita ihmisiä.

En kyllä tuomitse mutta näen feikit ja pelkurimaisuuden, tuo taas väsyttää. Miksi antaa aikaansa ihmisille joista ei pidä, joita ei arvosta. En tarvitse näiltä mitään.

Täälläkin samaa riesaa mutta kun seassa on paljon kiinnostavaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi