Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko kuulla ulkopuolisen kertomana, jos kumppanisi pettäisi?

Vierailija
14.04.2025 |

Haluaisitko kuulla ulkopuolisen kertomana, jos kumppanisi pettäisi? Onko petoksen olosuhteilla, laajuudella tai kestolla väliä?

Haluaisitko kuulla ulkopuolisen kertomana, jos kumppanisi pettäisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Miehen tekemiset ovat miehen tekemisiä. Minä olen vastuussa omista teoistani, en hänen. Tehköön mitä haluaa niin kauan, kun ei tartuta minuun tauteja.

Ihan aidosti kiinnostaa miksi ei sitten sovita, että vieraissa voi käydä ihan luvan kanssa? Silloinhan kyse ei ole pettämisestä. 

Ihan aidosti siksi ettei haluta keinuttaa venettä. Olen itse elänyt liitossa, jossa elettiin hyvässä ystävyydessä ja lapsen, lemmikkien, laajennetun perheen, yhteisten ystävien ja kaiken yhteisen materiaalisen vuoksi. En ollut mustasukkainen, en halunnut enää mies

Yllä:  Me halasimme toisiamme, pidimme kättä hartialla, pussasimme poskelle jne

Ylempänä: Eiköhän jokainen tiedä, että rakkaus ja halu puuttuu jos kaikki fyysinen kosketus on poissa eikä sellaiseen kumpikaan tee aloitetta."

Aika kova on tosiaan tarve olla oikeassa, pitää lukea sana sanalta jokainen kommentti, etteikö jotain vähän ristiriitaista löytyisi..

Tarkennetaan nyt sinun mieliksi: kaikki sellainen fyysinen kosketus, jota et harrasta ystävän tai vaikka anopin kanssa.. hohhoijjaa.

En mä mitään etsinyt. Ja miten on väärin  lukea sanasta sanaan joka  kommentti? Suosittelen sulle samaa.

Vierailija
142/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen sain tietää.

Hyvä!  Sovitaanko nyt, että tällä viikolla jos joku tietää pettämisestä, menee kertomaan siitä pettäjän puolisolle.      Käräytysviikot.      Tehdään maailmasta iloisempi paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen sain tietää.

Hyvä!  Sovitaanko nyt, että tällä viikolla jos joku tietää pettämisestä, menee kertomaan siitä pettäjän puolisolle.      Käräytysviikot.      Tehdään maailmasta iloisempi paikka!

Lupaan tehdä näin! 

Vierailija
144/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen sain tietää.

Lupaan tehdä näin! 

Minä myös!  

Vierailija
145/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytysviikot!

Vierailija
146/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen sain tietää.

Nythän on menossa Pääsiäisen piinaviikko. Piinaviikon kunniaksi piinalliset asiat pöydälle!

Vierailija
147/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla, jos on todisteita esimerkiksi videokuvaa tai valokuva hänestä suutelemassa jonkun toisen kanssa. Pelkkään sanaan ja kertomaan en luottaisi, koska on olemassa ihmisiä, jotka haluavat piruuttaan ja kateuttaan tuhota toisten parisuhteen. He voivat sepittää ja kertoa juttuja, jotka eivät ole lainkaan totta.

No ei kai kukaan pelkästään jonkun ihmisen väitteen perusteella ryhdy eroamaan? Mutta on noi valokuvat taas hiukan ylimitoitettuja vaatimuksia.

Kuka ryhtyisi kuvaamaan jotain puolituttuaan pettämässä?

Vierailija
148/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä reittiä tieto tulisi. Minulla on myös psyykkisiä kykyjä ja olen narauttanut useamman miehen pettämisestä rysän päältä. Olen siis se kuuluisa "hullu" eksä.

Ootko koskaan miettinyt miksi juuri sinä joudut useamman pettämäksi? Mua ei ole kukaan koskaan pettänyt.

Tai sitten kukaan ei ole kertonut.

Vierailija
149/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Kunhan ei olisi totena esitetty väärä huhu tai pettämiseksi tulkittu ja sellaisena minulle kerrottu todellisuudessa harmiton tilanne.

Nopeastihan tuon selvittää.

miten sen selvittää jos on sana sanaa vastaan?

Siinä on aina se kolmas osapuoli. Jos tällaista kolmatta osapuolta ei ole olemassakaan, niin kyseessä on huhu.

Kolmas osapuoli valehteli myös, ainakin meidän kuviossa. Noh, pettäjä valehteli yhtä ja salarakas toista, niin helppo siitäkin oli laskea, mikä on asian todellinen laita.

Juuri näin. Ei kai kukaan oleta, että pettäjä tai kolmas osapuoli olisivat vielä rehellisiäkin?

Vierailija
150/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenlainen näkökulma:

Olen puolisoni kanssa suhteessa (ollut jo 25v) jossa molemmat saavat harrastaa seksiä muidenkin kanssa niin halutessaan.

Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun joku tulee sankarin viittaa itselleen sovitellen kertomaan kuinka tietää puolisoni vieraissa käymisestä ja "hänen on nyt pakko saada kertoa".

Näille ilmoitan, että minun tai puolisoni asiat eivät sinulle kuulu ja arvostaisin etteivät puuttuisi tuntemattomien ihmisten elämään ollenkaan.

Lukemattomat kerrat olen saanut kuulla olevani naiivi, sokea, alistettu uhri ja vaikka mitä kurjaa, asian kertojat eivät voi hyväksyä millään sitä seikkaa että tämä on minulle 100% ok.

Silloin osaat varmasti kiittää huolenpidosta ja ystävällisesti ilmoittaa teillä olevan avoin suhde, josta vaan et halua huutaa kylillä. Jos mies paneskelee ympäriinsä niin että kyläläiset sen huomaa niin tottakai tästä tulee yleistä tietoa ajan myötä. 

Vierailija
151/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut ketjua niin menee vähän sekaisin kuka mitäkin kirjoittaa. Mutta ymmärsinkö oikein:

Mies reissaa ulkomailla. Vaimo kotona lasten kanssa.  Suhteessa on ollut viileäö jo pitkään. Mies lupailee vaimolle että panostetaan parisuhteeseen kunhan ei ole enää työmatkoja tai jotain ja samalla pitää ulkomailla muita naisia.

Ja vaimo on syypää, Mies uhri joka rakkaudessaan lankeaa vedätykseen. Mulla meni jotain vissiin ohi 😀

Vierailija
152/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut ketjua niin menee vähän sekaisin kuka mitäkin kirjoittaa. Mutta ymmärsinkö oikein:

Mies reissaa ulkomailla. Vaimo kotona lasten kanssa.  Suhteessa on ollut viileäö jo pitkään. Mies lupailee vaimolle että panostetaan parisuhteeseen kunhan ei ole enää työmatkoja tai jotain ja samalla pitää ulkomailla muita naisia.

Ja vaimo on syypää, Mies uhri joka rakkaudessaan lankeaa vedätykseen. Mulla meni jotain vissiin ohi 😀

Joo tällä kertaa se kiepsahti näin. Koskaan ei voi tietää, paitsi että joka kerran erohaluisen vika, siitä lähdetään.

Vierailija
153/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä reittiä tieto tulisi. Minulla on myös psyykkisiä kykyjä ja olen narauttanut useamman miehen pettämisestä rysän päältä. Olen siis se kuuluisa "hullu" eksä.

Ootko koskaan miettinyt miksi juuri sinä joudut useamman pettämäksi? Mua ei ole kukaan koskaan pettänyt.

Tai sitten kukaan ei ole kertonut.

Ja hyvä niin.

Vierailija
154/159 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisenlainen näkökulma:

Olen puolisoni kanssa suhteessa (ollut jo 25v) jossa molemmat saavat harrastaa seksiä muidenkin kanssa niin halutessaan.

Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun joku tulee sankarin viittaa itselleen sovitellen kertomaan kuinka tietää puolisoni vieraissa käymisestä ja "hänen on nyt pakko saada kertoa".

Näille ilmoitan, että minun tai puolisoni asiat eivät sinulle kuulu ja arvostaisin etteivät puuttuisi tuntemattomien ihmisten elämään ollenkaan.

Lukemattomat kerrat olen saanut kuulla olevani naiivi, sokea, alistettu uhri ja vaikka mitä kurjaa, asian kertojat eivät voi hyväksyä millään sitä seikkaa että tämä on minulle 100% ok.

Silloin osaat varmasti kiittää huolenpidosta ja ystävällisesti ilmoittaa teillä olevan avoin suhde, josta vaan et halua huutaa kylillä. Jos mies paneskelee ympäriinsä niin että k

Minä sanoisin 'kiitos tiedosta ' ja jättäisin kertojan odottamaan varmaa pettymystä kun mitään ei tapahdukaan. Ei sitten niin kertakaikkiaan mitään. Kukaan ei ota turpaansa, kenenkään eukot ja lapset ei lennä pihalle, kukaan ei vedä itseään kiikkuun. Ei ees yhtään semimehevää juorun aihetta. 😞

Vierailija
155/159 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla vaimolta. En haluaisi että vaimoni ottaisi toista merkittävää ihmissuhdetta minun lisäkseni mutta en pahastuisi jos hän olisi satunkaisesti puuhannut jonkun kanssa. Tätä voisin harkita itsekin. 

Mä en edelleenkään ymmärrä miten ihmiset on niin naiveja että kuvittelee pettäjän ja varsinkin sellaisen joka tekee sitä usein ja paljon eri ihmisten kanssa tai pitää pidempää salasuhdetta toisen selän takana kertovan vapaaehtoisesti pettämisistään. Sen verran karseaa käytöstä nähnyt ihmisiltä kumppaneidensa selän takana, että en todellakaan ymmärrä missä pilvilinnoissa elävät kun noin ajattelevat. Joo sehän se olis kivaa ja mukavinta mutta eihän se noin mene.

Vierailija
156/159 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää niin ei ole väliä mitä kautta tieto tulee koska suhde päättyy sillä sekunnilla.

Jospa olisin saanut euron joka kerran kun petetty ei petoksen ilmi tullessa haluakaan eroa, vaikka on aiemmin sanonut samaa.

Olisi rahat kasassa jo halvimpaan kyykkyviiniin, ainakin.

Yhden petetyn tiedän joka muutaman tunnin harkittuaan pisti suhteen lopullisesti poikki. Loput on kaikki vaiheilleet vähintään kuukausia paremmin tai heikommin lopputulemin.

Taitaa olla ennemmin kyse siitä, että petetty haluaa erota kuin että pettäjä haluaisi. 😉

Vierailija
157/159 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että tämä ystävä / tuttava pyytäisi miestäni itse kertomaan minulle tai muuten kerron, olisi reilumpaa. 

Vierailija
158/159 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää niin ei ole väliä mitä kautta tieto tulee koska suhde päättyy sillä sekunnilla.

Jospa olisin saanut euron joka kerran kun petetty ei petoksen ilmi tullessa haluakaan eroa, vaikka on aiemmin sanonut samaa.

Olisi rahat kasassa jo halvimpaan kyykkyviiniin, ainakin.

Yhden petetyn tiedän joka muutaman tunnin harkittuaan pisti suhteen lopullisesti poikki. Loput on kaikki vaiheilleet vähintään kuukausia paremmin tai heikommin lopputulemin.

Taitaa olla ennemmin kyse siitä, että petetty haluaa erota kuin että pettäjä haluaisi. 😉

No eipä taida olla.

"Vain 10 prosenttia naisista halusi erota, kun sai tietää kumppaninsa pettäneen vuonna 2007 julkaistun suomalaisen tutkimuksen mukaan"

https://www.terve.fi/artikkelit/voiko-suhteesta-tulla-onnellinen-pettam…

😉

Vierailija
159/159 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde varattuun mieheen. Saan hänelä hyvää seksiä. Orgasmeja.Hän on kertonut että avioliitossa ei ole enää seksiä, vaimo ei halua.Minä haluan, hän saa vierailla luonani kunnes löydän vapaan miehen.872

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi