YLE: Suomalaiset kuluttavat jälleen
"OP Pohjolan ja Nordean tuore maksukorttidata kertoo yksityisen kulutuksen selvästä piristymisestä."
No miten on, oletko alkanut kuluttamaan enemmän, kun tilastot näin sanoo?
Kommentit (13)
Ostelevat ulkomaanmatkoja ja kantavat rahat ulkomaille. Sama kuin polttaisi nuotiolla.
Olen kuluttanut koko ajan. Hyvä uutinenhan tuo on. Vassareita tietysti harmittaa kun ei tue narratiivia.
Viime viikolla tilasin kahdet legginsit kun edelliset jo reikiä täynnä. Enpä olisi uskonut että pääsen uutisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuluttanut koko ajan. Hyvä uutinenhan tuo on. Vassareita tietysti harmittaa kun ei tue narratiivia.
Onko vassarit samassa huoneessa kanssasi?
Kolme vuotta kesti korjata että saatiin Marinin kuppaamat rahat ja ostovoima takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vassarit samassa huoneessa kanssasi?
Ette ole. Onneksi.
OOOOOOOOHH! Oikein 3,5 pinnaa piristynyt kulutus. Siinä se orpon hallituksen suuri taloussaavutus 40 miljardin lisävelan, rasismin, ihmisvihan, 70,000 uuden työttömän ja tuhansien konkurssien jälkeen. Oikein muutaman prosentin lisäkulutus ja sekin varmaan pikavipeillä.
Kaikkeen menee vain enemmän ja enemmän rahaa kun hinnat vain kallistuu, siinä se "kuluttaminen".