Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinĂ€stĂ€ tekemĂ€ttĂ€ itse yhtÀÀn mitÀÀn

Vierailija
14.04.2025 |

Ja toisten taskuilla on ilo kÀydÀ.

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.

Persujen piti tÀmÀ estÀÀ mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kÀvi itse FilippiineiltÀ myöntÀkÀÀ omat virheenne. MissÀ työpaikat?

Velkaantuminen kasvoi vÀhemmÀn kuin se olisi kasvanut vasemmiston ollessa vallassa.

Samaten työpaikkoja olisi vÀhentynyt kaksinkertainen mÀÀrÀ jos sdp ja vasemmisto olisi ollut hallituksessa, jatkamassa samalla linjalla.

Et tunnu ymmÀrtÀvÀn ettÀ joskus sen graafin saaminen parempaan kulmakertoimeen on voitto.

Vierailija
42/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrot persuleista vain vaihtamalla persujen tilalle junttihokeman "vihervassari"?

VihreillĂ€ ja vasemmistolla ei ole paljonkaan  yhteistĂ€. VihreĂ€t on kokoomuksen puisto-osasto.

Mutta parikymppinen uhoilijateinifasisti ei tokikaan voi sitÀ tietÀÀ. Mölisee vain, mitÀ luulee muiden haluavan kuulla.

MitÀ nyt vihreÀ lanka on joskus vuonna 2012 puhunut vihervasemmistosta ja siitÀ kuinka ovat samassa eu-blokissa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ Riikan seinÀstÀ rahaa riittÀÀ.Rahaa on.Rahaa on.

Vierailija
44/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi ap kuinka vÀÀrÀssÀ olet!

Ei ole vihervasemmistoa, ne ovat eri puolueita. Rahaa ei saa tekemĂ€ttĂ€ mitÀÀn, pienen minimin saa työttömĂ€nĂ€. Ei sillĂ€ elĂ€. Ja töitĂ€ ei ole vaikka kuinka hakee!!! Ei ole ilo kysyĂ€ tukea vaan tuntuu pahalta ja nöyryyttĂ€vĂ€ltĂ€. Ainut tuki johon olen oikeutettu ansiosidonnaisen lisĂ€ksi on asumistuki, joka pienentynyt entisestÀÀn. EnkĂ€ halua tukea, haluan TYÖTÄ!!!!

Et ymmÀrrÀ elÀmÀÀ.

Vierailija
45/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

oikeisto itkee kun hyvÀpalkkaisista suhteilla saaduista suojatyöpaikoista pitÀs maksaa muka jotain veroakin

Vierailija
46/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Palstan trolleilla on siis kaikki hyvin. Ei tarvi mennÀ töihin.

Vierailija
47/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Rahaa saa taikomalla sitÀ"

-Vihervasukit

Vierailija
48/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rahaa saa taikomalla sitÀ"

-Vihervasukit

jep

kaikki tietÀÀ ettÀ rahaa ansaitaan syntymÀllÀ oikeisiin sukuihin

Vierailija
49/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

T: vihervassari

Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.

HÀnhÀn on itsekin vernomaksaja.

Vierailija
50/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

oikeisobuumerit on maailman historian suurimpia varkaita niiden autoista pitÀs puhkoa renkaat ja laittaa tuulilasit mÀsÀks

Vierailija
51/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Ei tee mitÀÀn"

Satunnainen otos vasemmistoehdokkaiden ammateista:

koneistajamestari

kokki

hitsaaja

elÀkelÀinen

opiskelija

tuotantotyöntekijÀ

koordinaattori

palkanlaskija

laivaputkiasentaja

lÀhihoitaja

elÀkelÀinen

luokanopettaja

opiskelija

elÀkelÀinen

nuoriso-ohjaaja

yrittÀjÀ

leipuri

opiskelija

autonkuljettaja

sosionomi

yrittÀjÀ

Vierailija
52/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

oikeistobuumerit varasti sekÀ vanhempiensa ettÀ lapsiensa rahat itselleen

maailmanhistorian hÀikÀilemÀttömin sukupolvi

Vierailija
53/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen enemmÀn kuin tyytyvÀinen kun ei patistella enÀÀ töihin, julkisen puolen lÀÀkÀriin pÀÀsee saman tien ja tulonsiirrot mahdollistavat kunnollisen elintason.

Vierailija
54/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin no, mitÀ vÀÀrÀÀ on haluta pysyÀ elossa? Persut ja kokoomus juonittelevat ta-pp/aaks,een köyhÀt nÀlkÀÀn ja voidakseen kaapata nÀiden vÀhÀnkin omaisuuden.

Vierailija
55/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja meillĂ€ duunareilla kustannukset ja verot kasvaa kun jostainhan noiden työstĂ€vierottuneiden elĂ€mĂ€n laskuihin rahat  revitÀÀn ja se ei koskaan osu omistaja portaaseen ja pÀÀomatuloilla elĂ€viin

Vierailija
56/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.

Persujen piti tÀmÀ estÀÀ mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kÀvi itse FilippiineiltÀ myöntÀkÀÀ omat virheenne. MissÀ työpaikat?

Velkaantuminen kasvoi vÀhemmÀn kuin se olisi kasvanut vasemmiston ollessa vallassa.

Samaten työpaikkoja olisi vÀhentynyt kaksinkertainen mÀÀrÀ jos sdp ja vasemmisto olisi ollut hallituksessa, jatkamassa samalla linjalla.

Et tunnu ymmÀrtÀvÀn ettÀ joskus sen graafin saaminen parempaan kulmakertoimeen on voitto.

PERSUT HYVÄKSYIVÄT 20 MILJARDIA UUTTA VELKAA JA SE KAIKKI TUNGETTIIN KOKKAREIDEN P.E[RSE]ISIIN VEROHELPOTUKSINA! PERSUT HYYSÄÄVÄT KOKOOMUSLAISTA VEROLINTSAAMISTA!

Vierailija
57/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeisobuumerit on maailman historian suurimpia varkaita niiden autoista pitÀs puhkoa renkaat ja laittaa tuulilasit mÀsÀks

VÀhintÀÀn. MinimissÀÀnkin.

Vierailija
58/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

T: vihervassari

Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.

HÀnhÀn on itsekin vernomaksaja.

Tuota on mahdoton trollin ymmÀrtÀÀ

Vierailija
59/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kommunisteille ÀÀnivyöry Espoon WestendissÀ kuusi ÀÀntÀ kuntavaaleissa

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/8448667

Vierailija
60/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset