đ° Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinĂ€stĂ€ tekemĂ€ttĂ€ itse yhtÀÀn mitÀÀn
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrot persuleista vain vaihtamalla persujen tilalle junttihokeman "vihervassari"?
VihreillÀ ja vasemmistolla ei ole paljonkaan yhteistÀ. VihreÀt on kokoomuksen puisto-osasto.
Mutta parikymppinen uhoilijateinifasisti ei tokikaan voi sitÀ tietÀÀ. Mölisee vain, mitÀ luulee muiden haluavan kuulla.
MitÀ nyt vihreÀ lanka on joskus vuonna 2012 puhunut vihervasemmistosta ja siitÀ kuinka ovat samassa eu-blokissa.
KyllÀ Riikan seinÀstÀ rahaa riittÀÀ.Rahaa on.Rahaa on.
Voi ap kuinka vÀÀrÀssÀ olet!
Ei ole vihervasemmistoa, ne ovat eri puolueita. Rahaa ei saa tekemĂ€ttĂ€ mitÀÀn, pienen minimin saa työttömĂ€nĂ€. Ei sillĂ€ elĂ€. Ja töitĂ€ ei ole vaikka kuinka hakee!!! Ei ole ilo kysyĂ€ tukea vaan tuntuu pahalta ja nöyryyttĂ€vĂ€ltĂ€. Ainut tuki johon olen oikeutettu ansiosidonnaisen lisĂ€ksi on asumistuki, joka pienentynyt entisestÀÀn. EnkĂ€ halua tukea, haluan TYĂTĂ!!!!
Et ymmÀrrÀ elÀmÀÀ.
oikeisto itkee kun hyvÀpalkkaisista suhteilla saaduista suojatyöpaikoista pitÀs maksaa muka jotain veroakin
Palstan trolleilla on siis kaikki hyvin. Ei tarvi mennÀ töihin.
"Rahaa saa taikomalla sitÀ"
-Vihervasukit
Vierailija kirjoitti:
"Rahaa saa taikomalla sitÀ"
-Vihervasukit
jep
kaikki tietÀÀ ettÀ rahaa ansaitaan syntymÀllÀ oikeisiin sukuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelÀmÀssÀ enkÀ ole saanut tÀltÀ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiÀ. Minulla on yliopistotutkinto, hyvÀpalkkainen työ ja ei velkaa. LÀhes kaikki lÀheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelÀmÀssÀ aina.
Mites sinÀ?T: vihervassari
Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.
HÀnhÀn on itsekin vernomaksaja.
oikeisobuumerit on maailman historian suurimpia varkaita niiden autoista pitÀs puhkoa renkaat ja laittaa tuulilasit mÀsÀks
"Ei tee mitÀÀn"
Satunnainen otos vasemmistoehdokkaiden ammateista:
koneistajamestari
kokki
hitsaaja
elÀkelÀinen
opiskelija
tuotantotyöntekijÀ
koordinaattori
palkanlaskija
laivaputkiasentaja
lÀhihoitaja
elÀkelÀinen
luokanopettaja
opiskelija
elÀkelÀinen
nuoriso-ohjaaja
yrittÀjÀ
leipuri
opiskelija
autonkuljettaja
sosionomi
yrittÀjÀ
oikeistobuumerit varasti sekÀ vanhempiensa ettÀ lapsiensa rahat itselleen
maailmanhistorian hÀikÀilemÀttömin sukupolvi
Olen enemmÀn kuin tyytyvÀinen kun ei patistella enÀÀ töihin, julkisen puolen lÀÀkÀriin pÀÀsee saman tien ja tulonsiirrot mahdollistavat kunnollisen elintason.
Niin no, mitÀ vÀÀrÀÀ on haluta pysyÀ elossa? Persut ja kokoomus juonittelevat ta-pp/aaks,een köyhÀt nÀlkÀÀn ja voidakseen kaapata nÀiden vÀhÀnkin omaisuuden.
Ja meillÀ duunareilla kustannukset ja verot kasvaa kun jostainhan noiden työstÀvierottuneiden elÀmÀn laskuihin rahat revitÀÀn ja se ei koskaan osu omistaja portaaseen ja pÀÀomatuloilla elÀviin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.
Persujen piti tÀmÀ estÀÀ mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kÀvi itse FilippiineiltÀ myöntÀkÀÀ omat virheenne. MissÀ työpaikat?
Velkaantuminen kasvoi vÀhemmÀn kuin se olisi kasvanut vasemmiston ollessa vallassa.
Samaten työpaikkoja olisi vÀhentynyt kaksinkertainen mÀÀrÀ jos sdp ja vasemmisto olisi ollut hallituksessa, jatkamassa samalla linjalla.
Et tunnu ymmÀrtÀvÀn ettÀ joskus sen graafin saaminen parempaan kulmakertoimeen on voitto.
PERSUT HYVĂKSYIVĂT 20 MILJARDIA UUTTA VELKAA JA SE KAIKKI TUNGETTIIN KOKKAREIDEN P.E[RSE]ISIIN VEROHELPOTUKSINA! PERSUT HYYSĂĂVĂT KOKOOMUSLAISTA VEROLINTSAAMISTA!
Vierailija kirjoitti:
oikeisobuumerit on maailman historian suurimpia varkaita niiden autoista pitÀs puhkoa renkaat ja laittaa tuulilasit mÀsÀks
VÀhintÀÀn. MinimissÀÀnkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelÀmÀssÀ enkÀ ole saanut tÀltÀ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiÀ. Minulla on yliopistotutkinto, hyvÀpalkkainen työ ja ei velkaa. LÀhes kaikki lÀheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelÀmÀssÀ aina.
Mites sinÀ?T: vihervassari
Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.
HÀnhÀn on itsekin vernomaksaja.
Tuota on mahdoton trollin ymmÀrtÀÀ
Kommunisteille ÀÀnivyöry Espoon WestendissÀ kuusi ÀÀntÀ kuntavaaleissa
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/8448667
Menikö pers ulla kuppi nurin đ đ
Velkaantuminen kasvoi vÀhemmÀn kuin se olisi kasvanut vasemmiston ollessa vallassa.
Samaten työpaikkoja olisi vÀhentynyt kaksinkertainen mÀÀrÀ jos sdp ja vasemmisto olisi ollut hallituksessa, jatkamassa samalla linjalla.
Et tunnu ymmÀrtÀvÀn ettÀ joskus sen graafin saaminen parempaan kulmakertoimeen on voitto.