💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinästä tekemättä itse yhtään mitään
Kommentit (168)
"En ymmärrä, miksi työtä tekevät, omalla palkalla pärjäävät äänestävät vihervassareita!"
Koska kaikki eivät tuijota pelkästään omaa napaa. Jotkut pystyvät ymmärtämään että myös vähäosaisia pitää auttaa vaikka itse pärjäisikin hyvin. Onko tämä sinulle ihan vieras ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina.
Mites sinä?T: vihervassari
Sä olet sitten jäänyt ihan nuolemaan vain näppejäsi. Voi surku.
Vierailija kirjoitti:
Asun Itä-Helsingissä. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.
- 3 polven stadilainen
Onko 3 polven stadilainen talidomidilapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina.
Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.
Olipa harvinaisen idioottimainen kommentti!😂
Tein kokopäivätöitä ja opiskelin illat, viikonloput, lomat ja otin palkattomia vapaita. En saanut minkäänlaisia tukia opiskeluun. Sinä voit kokeilla tehdä saman perässä.
Oletko tosissasi sitä mieltä, että Suomen ei kannata panostaa siihen, että maassa on korkeasti koulutettua väestöä, joka ymmärtää tieteitä?
Vierailija kirjoitti:
Ap paljasti tietämättömyytensä- kunnat ja kaupungit eivät päätä valtiollisista linjauksista. - onneksi!
Onneksi on talouspuolue kokoomus maalaamassa isommalla pensselillä valtion talouteen liittyviä linjoja ja pitämässä punaiset pois muiden taskuilta
Työnväenpuolueiden äänestäjiä ovat töissäkäyvät, oikeistoa äänestää rikkaat ja yrittäjät. Kokoomus onkin vienyt rahat työssäkäyviltä veronkorotuksilla (esim. Alvin nosto) sekä terveyspalvelut jakamalla rahaa pörriäisten osinkoihin. Kokoomukselle kelpaa toki työssäkäyvän proletariaatin verorahat.
Uliuliuliuliuliuli
Ai että mä nautin, kun persut katkerana vinkuu ja vikisee :D:D:D
Menkää peilin eteen, sieltä se syy rökäletappioonne löytyy.
Jos mä olisin persu niin en kyllä kehtaisi tulla tänne enää vikisemään tollasen murskatappion jälkeen vaan työntäisin pääni perseeseen ja olisin hyvin hiljaa.
Ulinasta, uhriutumisesta ja syyllisten etsinnästä päätellen vaalitulos oli paljon suurempi shokki, kuin oltiin odotettukaan. Vaikka nämä eivät olleet eduskuntavaalit, niin aika selvästi tässä on protestoitu. Persujen kannattajista ovat näemmä poistuneet lupauksiin uskoneet ja pettyneet äänestäjät. Kokoomus porskuttaa aina, koska heidän kannattajansa ovat ahkeria äänestäjiä. Lisää vain näitä Kelan pääjohtajavalinnan kaltaisia sotkuja, niin alkaa kokkareillakin kannatus sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanmoinen!
Ap ei edes ymmärrä poliittisia termejä, kun aivotoiminta ei toimi kunnolla. Nyt valtaan ei päässyt vihervasemmisto vaan punamulta. Se muuten on ollut kautta aikain ainut systeemi, joka toimii edes jollakin lailla Suomessa. Itse olen äänestänyt jo 70-luvulta asti, joten minulla on myös kanttia sanoa tuo.
Vasemmistopuolueet eivät ole reiluutta, koska tekevät työn tekemisen kannattavuuden liian huonoksi ja työn tekemättömyyden liian kannattavaksi.
Hei, sillä työssäkäymisellä on hintansa, vaikka siitä saakin palkkaa. Pahimmillaan sen lisäksi ei jaksa enää muuta tehdä. Ei ole reilua, että jotkut sitten elämäntapavetelehtivät niillä verorahoilla. Sen ymmärrän, jos on oikeasti sairas tai ei vaan saa töitä vaikka oikeasti yrittää.
Persujen äänestäjät ovat kaikkein köyhimpiä ja syrjäytyneimpiä. Nyt nekin huomasivat, että Purra ja Halla-Aho ajavat rikkaiden rikastumista ja rautaa rajalle. Seuraavissa vaaleissa menee viimeisetkin äänet.
Toisesta ketjusta: Vaikka nuoret siirtäisivät parlamenttimme pysyvästi vasemmalle, niin ei heilläkään ole enempää rahaa käytettävissä. Vasemmalla oleminen ei tule ikinä enää tarkoittamaan isoja tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Itä-Helsingissä. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.
- 3 polven stadilainen
Onko 3 polven stadilainen talidomidilapsia?
Talidomidilapset ovat nyt plus miinus 65 v, lisäksi heillä on ennemmin vähemmän kuin enemmän polvia. Ota taukki ensin selvää asioista.
Joo, heti tänä aamuna alkoi seteleitä pursuamaan automaatista. Mene kokeilemaan, nostovaiheessa valitaan vaan debit, kredit tai Kela. Kelan Lindtman ja Minja lisäsivät yöllä. Kelan kun valitsee nostotavaksi saa ilmaista rahaa , jokainen. Kiinasta otetaan velkaa ja automaatteja täytetään kulutuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vihervassari, eivätkä ole läheisenikään. Olen korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviä tulia nostanut. Työelämässä olen ollut lyhyemmän aikaa kuin sinä.
En ymmärrä, miksi työtä tekevät, omalla palkalla pärjäävät äänestävät vihervassareita! Vihreyden ymmärrän, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan eläjiä.
Miksi olla vihervassari?
Kyllä Siperia opettaa vielä sinuakin, keskenkasvuinen kakara.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teidän geeninne eivät mene jatkoon.
Kyllä se on tällä hetkellä kokoomus ja perussuomalaiset käyneet rahaa seinästä repimässä.
Mutta se ei riittänyt perussuomalaisten vaalikampanjaan, kun niin heikosti siltä vaalit menivät.
Niin. Vasemmisto kannattaa työntekoa ja toimeentuloa kaikille. Palkkaa pitää maksaa tarpeeksi työnteosta ja orjatyötä ei haluta. Vasemmisto välittää ihmisistä aidosti ja oikeasti. Tää on tosi isänmaallista ja niinkuin kuuluukin olla.
Itse lopetin työnteon koska maa on niin vasemmistolainen niin maksakoot sitten mun elämisen. Aika rentoohan tämä on vaikka ei hirveästi rahaa olekaan.
Nykyhallitushan näitä tuo, kokkarit polkemaan kantaväestön palkkoja ja työehtoja sekä persut, jotta mamuvihalla ratsastaen saavat ääniä. Mitään ei vuodesta 2015 opittu?