đ° Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinĂ€stĂ€ tekemĂ€ttĂ€ itse yhtÀÀn mitÀÀn
Kommentit (168)
"En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita!"
Koska kaikki eivÀt tuijota pelkÀstÀÀn omaa napaa. Jotkut pystyvÀt ymmÀrtÀmÀÀn ettÀ myös vÀhÀosaisia pitÀÀ auttaa vaikka itse pÀrjÀisikin hyvin. Onko tÀmÀ sinulle ihan vieras ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelÀmÀssÀ enkÀ ole saanut tÀltÀ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiÀ. Minulla on yliopistotutkinto, hyvÀpalkkainen työ ja ei velkaa. LÀhes kaikki lÀheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelÀmÀssÀ aina.
Mites sinÀ?T: vihervassari
SÀ olet sitten jÀÀnyt ihan nuolemaan vain nÀppejÀsi. Voi surku.
Vierailija kirjoitti:
Asun ItÀ-HelsingissÀ. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.
- 3 polven stadilainen
Onko 3 polven stadilainen talidomidilapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kohta 30 vuotta työelÀmÀssÀ enkÀ ole saanut tÀltÀ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiÀ. Minulla on yliopistotutkinto, hyvÀpalkkainen työ ja ei velkaa. LÀhes kaikki lÀheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelÀmÀssÀ aina.
Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.
Olipa harvinaisen idioottimainen kommentti!đ
Tein kokopÀivÀtöitÀ ja opiskelin illat, viikonloput, lomat ja otin palkattomia vapaita. En saanut minkÀÀnlaisia tukia opiskeluun. SinÀ voit kokeilla tehdÀ saman perÀssÀ.
Oletko tosissasi sitÀ mieltÀ, ettÀ Suomen ei kannata panostaa siihen, ettÀ maassa on korkeasti koulutettua vÀestöÀ, joka ymmÀrtÀÀ tieteitÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ap paljasti tietÀmÀttömyytensÀ- kunnat ja kaupungit eivÀt pÀÀtÀ valtiollisista linjauksista. - onneksi!
Onneksi on talouspuolue kokoomus maalaamassa isommalla pensselillÀ valtion talouteen liittyviÀ linjoja ja pitÀmÀssÀ punaiset pois muiden taskuilta
TyönvÀenpuolueiden ÀÀnestÀjiÀ ovat töissÀkÀyvÀt, oikeistoa ÀÀnestÀÀ rikkaat ja yrittÀjÀt. Kokoomus onkin vienyt rahat työssÀkÀyviltÀ veronkorotuksilla (esim. Alvin nosto) sekÀ terveyspalvelut jakamalla rahaa pörriÀisten osinkoihin. Kokoomukselle kelpaa toki työssÀkÀyvÀn proletariaatin verorahat.
Uliuliuliuliuliuli
Ai ettÀ mÀ nautin, kun persut katkerana vinkuu ja vikisee :D:D:D
MenkÀÀ peilin eteen, sieltÀ se syy rökÀletappioonne löytyy.
Jos mÀ olisin persu niin en kyllÀ kehtaisi tulla tÀnne enÀÀ vikisemÀÀn tollasen murskatappion jÀlkeen vaan työntÀisin pÀÀni perseeseen ja olisin hyvin hiljaa.
Ulinasta, uhriutumisesta ja syyllisten etsinnÀstÀ pÀÀtellen vaalitulos oli paljon suurempi shokki, kuin oltiin odotettukaan. Vaikka nÀmÀ eivÀt olleet eduskuntavaalit, niin aika selvÀsti tÀssÀ on protestoitu. Persujen kannattajista ovat nÀemmÀ poistuneet lupauksiin uskoneet ja pettyneet ÀÀnestÀjÀt. Kokoomus porskuttaa aina, koska heidÀn kannattajansa ovat ahkeria ÀÀnestÀjiÀ. LisÀÀ vain nÀitÀ Kelan pÀÀjohtajavalinnan kaltaisia sotkuja, niin alkaa kokkareillakin kannatus sulaa.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ toinen samanmoinen!
Ap ei edes ymmÀrrÀ poliittisia termejÀ, kun aivotoiminta ei toimi kunnolla. Nyt valtaan ei pÀÀssyt vihervasemmisto vaan punamulta. Se muuten on ollut kautta aikain ainut systeemi, joka toimii edes jollakin lailla Suomessa. Itse olen ÀÀnestÀnyt jo 70-luvulta asti, joten minulla on myös kanttia sanoa tuo.
Vasemmistopuolueet eivÀt ole reiluutta, koska tekevÀt työn tekemisen kannattavuuden liian huonoksi ja työn tekemÀttömyyden liian kannattavaksi.
Hei, sillÀ työssÀkÀymisellÀ on hintansa, vaikka siitÀ saakin palkkaa. Pahimmillaan sen lisÀksi ei jaksa enÀÀ muuta tehdÀ. Ei ole reilua, ettÀ jotkut sitten elÀmÀntapavetelehtivÀt niillÀ verorahoilla. Sen ymmÀrrÀn, jos on oikeasti sairas tai ei vaan saa töitÀ vaikka oikeasti yrittÀÀ.
Persujen ÀÀnestÀjÀt ovat kaikkein köyhimpiÀ ja syrjÀytyneimpiÀ. Nyt nekin huomasivat, ettÀ Purra ja Halla-Aho ajavat rikkaiden rikastumista ja rautaa rajalle. Seuraavissa vaaleissa menee viimeisetkin ÀÀnet.
Toisesta ketjusta: Vaikka nuoret siirtÀisivÀt parlamenttimme pysyvÀsti vasemmalle, niin ei heillÀkÀÀn ole enempÀÀ rahaa kÀytettÀvissÀ. Vasemmalla oleminen ei tule ikinÀ enÀÀ tarkoittamaan isoja tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ItÀ-HelsingissÀ. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.
- 3 polven stadilainen
Onko 3 polven stadilainen talidomidilapsia?
Talidomidilapset ovat nyt plus miinus 65 v, lisÀksi heillÀ on ennemmin vÀhemmÀn kuin enemmÀn polvia. Ota taukki ensin selvÀÀ asioista.
Joo, heti tÀnÀ aamuna alkoi seteleitÀ pursuamaan automaatista. Mene kokeilemaan, nostovaiheessa valitaan vaan debit, kredit tai Kela. Kelan Lindtman ja Minja lisÀsivÀt yöllÀ. Kelan kun valitsee nostotavaksi saa ilmaista rahaa , jokainen. Kiinasta otetaan velkaa ja automaatteja tÀytetÀÀn kulutuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.
En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan elÀjiÀ.
Miksi olla vihervassari?
KyllÀ Siperia opettaa vielÀ sinuakin, keskenkasvuinen kakara.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teidÀn geeninne eivÀt mene jatkoon.
KyllÀ se on tÀllÀ hetkellÀ kokoomus ja perussuomalaiset kÀyneet rahaa seinÀstÀ repimÀssÀ.
Mutta se ei riittÀnyt perussuomalaisten vaalikampanjaan, kun niin heikosti siltÀ vaalit menivÀt.
Niin. Vasemmisto kannattaa työntekoa ja toimeentuloa kaikille. Palkkaa pitÀÀ maksaa tarpeeksi työnteosta ja orjatyötÀ ei haluta. Vasemmisto vÀlittÀÀ ihmisistÀ aidosti ja oikeasti. TÀÀ on tosi isÀnmaallista ja niinkuin kuuluukin olla.
Itse lopetin työnteon koska maa on niin vasemmistolainen niin maksakoot sitten mun elÀmisen. Aika rentoohan tÀmÀ on vaikka ei hirveÀsti rahaa olekaan.
Nykyhallitushan nÀitÀ tuo, kokkarit polkemaan kantavÀestön palkkoja ja työehtoja sekÀ persut, jotta mamuvihalla ratsastaen saavat ÀÀniÀ. MitÀÀn ei vuodesta 2015 opittu?