Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinĂ€stĂ€ tekemĂ€ttĂ€ itse yhtÀÀn mitÀÀn

Vierailija
14.04.2025 |

Ja toisten taskuilla on ilo kÀydÀ.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.

Nykyhallitushan nÀitÀ tuo, kokkarit polkemaan kantavÀestön palkkoja ja työehtoja sekÀ persut, jotta mamuvihalla ratsastaen saavat ÀÀniÀ. MitÀÀn ei vuodesta 2015 opittu?

Vierailija
22/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita!"

Koska kaikki eivÀt tuijota pelkÀstÀÀn omaa napaa. Jotkut pystyvÀt ymmÀrtÀmÀÀn ettÀ myös vÀhÀosaisia pitÀÀ auttaa vaikka itse pÀrjÀisikin hyvin. Onko tÀmÀ sinulle ihan vieras ajatus?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

T: vihervassari

SÀ olet sitten jÀÀnyt ihan nuolemaan vain nÀppejÀsi. Voi surku.

Vierailija
24/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ItÀ-HelsingissÀ. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.

- 3 polven stadilainen

Onko 3 polven stadilainen talidomidilapsia?

Vierailija
25/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.

Olipa harvinaisen idioottimainen kommentti!😂

Tein kokopÀivÀtöitÀ ja opiskelin illat, viikonloput, lomat ja otin palkattomia vapaita. En saanut minkÀÀnlaisia tukia opiskeluun. SinÀ voit kokeilla tehdÀ saman perÀssÀ.

Oletko tosissasi sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ Suomen ei kannata panostaa siihen, ettĂ€ maassa on korkeasti koulutettua vĂ€estöÀ, joka ymmĂ€rtÀÀ tieteitĂ€? 

Vierailija
26/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap paljasti tietÀmÀttömyytensÀ- kunnat ja kaupungit eivÀt pÀÀtÀ valtiollisista linjauksista. - onneksi!

Onneksi on talouspuolue kokoomus maalaamassa isommalla pensselillÀ valtion talouteen liittyviÀ linjoja ja pitÀmÀssÀ punaiset pois muiden taskuilta

TyönvÀenpuolueiden ÀÀnestÀjiÀ ovat töissÀkÀyvÀt, oikeistoa ÀÀnestÀÀ rikkaat ja yrittÀjÀt. Kokoomus onkin vienyt rahat työssÀkÀyviltÀ veronkorotuksilla (esim. Alvin nosto) sekÀ terveyspalvelut jakamalla rahaa pörriÀisten osinkoihin. Kokoomukselle kelpaa toki työssÀkÀyvÀn proletariaatin verorahat.

Vierailija
27/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uliuliuliuliuliuli

Ai ettÀ mÀ nautin, kun persut katkerana vinkuu ja vikisee :D:D:D

MenkÀÀ peilin eteen, sieltÀ se syy rökÀletappioonne löytyy.

Jos mÀ olisin persu niin en kyllÀ kehtaisi tulla tÀnne enÀÀ vikisemÀÀn tollasen murskatappion jÀlkeen vaan työntÀisin pÀÀni perseeseen ja olisin hyvin hiljaa.

Vierailija
28/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ulinasta, uhriutumisesta ja syyllisten etsinnÀstÀ pÀÀtellen vaalitulos oli paljon suurempi shokki, kuin oltiin odotettukaan. Vaikka nÀmÀ eivÀt olleet eduskuntavaalit, niin aika selvÀsti tÀssÀ on protestoitu. Persujen kannattajista ovat nÀemmÀ poistuneet lupauksiin uskoneet ja pettyneet ÀÀnestÀjÀt. Kokoomus porskuttaa aina, koska heidÀn kannattajansa ovat ahkeria ÀÀnestÀjiÀ. LisÀÀ vain nÀitÀ Kelan pÀÀjohtajavalinnan kaltaisia sotkuja, niin alkaa kokkareillakin kannatus sulaa.

Vierailija
29/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

TÀÀllÀ toinen samanmoinen!

Vierailija
30/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap ei edes ymmÀrrÀ poliittisia termejÀ, kun aivotoiminta ei toimi kunnolla. Nyt valtaan ei pÀÀssyt vihervasemmisto vaan punamulta. Se muuten on ollut kautta aikain ainut systeemi, joka toimii edes jollakin lailla Suomessa. Itse olen ÀÀnestÀnyt jo 70-luvulta asti, joten minulla on myös kanttia sanoa tuo.

Vierailija
31/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vasemmistopuolueet eivÀt ole reiluutta, koska tekevÀt työn tekemisen kannattavuuden liian huonoksi ja työn tekemÀttömyyden liian kannattavaksi.

Hei, sillĂ€ työssĂ€kĂ€ymisellĂ€ on hintansa, vaikka siitĂ€ saakin palkkaa. Pahimmillaan sen lisĂ€ksi ei jaksa enÀÀ muuta tehdĂ€. Ei ole reilua, ettĂ€ jotkut sitten elĂ€mĂ€ntapavetelehtivĂ€t niillĂ€ verorahoilla. Sen ymmĂ€rrĂ€n, jos on oikeasti sairas tai ei vaan saa töitĂ€ vaikka oikeasti yrittÀÀ. 

Vierailija
32/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Persujen ÀÀnestÀjÀt ovat kaikkein köyhimpiÀ ja syrjÀytyneimpiÀ. Nyt nekin huomasivat, ettÀ Purra ja Halla-Aho ajavat rikkaiden rikastumista ja rautaa rajalle. Seuraavissa vaaleissa menee viimeisetkin ÀÀnet.

Vierailija
33/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta: Vaikka nuoret siirtÀisivÀt parlamenttimme pysyvÀsti vasemmalle, niin ei heillÀkÀÀn ole enempÀÀ rahaa kÀytettÀvissÀ. Vasemmalla oleminen ei tule ikinÀ enÀÀ tarkoittamaan isoja tukia.

Vierailija
34/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ItÀ-HelsingissÀ. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.

- 3 polven stadilainen

Onko 3 polven stadilainen talidomidilapsia?

Talidomidilapset ovat nyt plus miinus 65 v, lisÀksi heillÀ on ennemmin vÀhemmÀn kuin enemmÀn polvia. Ota taukki ensin selvÀÀ asioista.

Vierailija
35/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo, heti tĂ€nĂ€ aamuna alkoi seteleitĂ€ pursuamaan automaatista. Mene kokeilemaan, nostovaiheessa valitaan vaan  debit, kredit tai Kela. Kelan Lindtman ja Minja lisĂ€sivĂ€t yöllĂ€. Kelan kun valitsee nostotavaksi saa ilmaista rahaa , jokainen. Kiinasta otetaan velkaa ja automaatteja tĂ€ytetÀÀn kulutuksen mukaan. 

Vierailija
36/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.

En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan elÀjiÀ.

Miksi olla vihervassari?

KyllĂ€ Siperia opettaa vielĂ€ sinuakin, keskenkasvuinen kakara. 

Vierailija
37/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

Onneksi teidÀn geeninne eivÀt mene jatkoon.

Vierailija
38/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ se on tÀllÀ hetkellÀ kokoomus ja perussuomalaiset kÀyneet rahaa seinÀstÀ repimÀssÀ.

Mutta se ei riittÀnyt perussuomalaisten vaalikampanjaan, kun niin heikosti siltÀ vaalit menivÀt.

Vierailija
39/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin. Vasemmisto kannattaa työntekoa ja toimeentuloa kaikille. Palkkaa pitÀÀ maksaa tarpeeksi työnteosta ja orjatyötÀ ei haluta. Vasemmisto vÀlittÀÀ ihmisistÀ aidosti ja oikeasti. TÀÀ on tosi isÀnmaallista ja niinkuin kuuluukin olla.

Vierailija
40/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse lopetin työnteon koska maa on niin vasemmistolainen niin maksakoot sitten mun elÀmisen. Aika rentoohan tÀmÀ on vaikka ei hirveÀsti rahaa olekaan.