Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinĂ€stĂ€ tekemĂ€ttĂ€ itse yhtÀÀn mitÀÀn

Vierailija
14.04.2025 |

Ja toisten taskuilla on ilo kÀydÀ.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden pÀÀstÀ. Joten siinÀ ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja vÀlistÀvedot.

Vierailija
2/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.

Persujen piti tÀmÀ estÀÀ mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kÀvi itse FilippiineiltÀ myöntÀkÀÀ omat virheenne. MissÀ työpaikat?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

T: vihervassari

Vierailija
4/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Thmyytesi ei ole sinulle kunniaksi, ap.

Niele nyt vain tappion karvas kalkki.

Opitpahan olemaan.

Vierailija
5/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi kerrot persuleista vain vaihtamalla persujen tilalle junttihokeman "vihervassari"?

VihreillĂ€ ja vasemmistolla ei ole paljonkaan  yhteistĂ€. VihreĂ€t on kokoomuksen puisto-osasto.

Mutta parikymppinen uhoilijateinifasisti ei tokikaan voi sitÀ tietÀÀ. Mölisee vain, mitÀ luulee muiden haluavan kuulla.

Vierailija
6/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja mitÀhÀn sosiaalitukirahoja ne kunnan- ja kaupunginvaltuustot siis jakoivatkaan?

Vierailija
7/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelĂ€mĂ€ssĂ€ enkĂ€ ole saanut tĂ€ltĂ€ yhteiskunnalta minkÀÀnlaisia tukia, en edes lapsilisiĂ€. Minulla on yliopistotutkinto, hyvĂ€palkkainen työ ja ei velkaa. LĂ€hes kaikki lĂ€heiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelĂ€mĂ€ssĂ€ aina. 

Mites sinÀ?

Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.

Vierailija
8/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄÀnestĂ€n vihreitĂ€ Suomen luonnon puolesta.

Persujen pitÀÀ muuttaa semmoselle saarelle missÀ ei ole elÀimiÀ, naisia, työttömiÀ, sairaita tai vÀrillisiÀ ihmisiÀ.

Vierailija
9/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap paljasti tietÀmÀttömyytensÀ- kunnat ja kaupungit eivÀt pÀÀtÀ valtiollisista linjauksista. - onneksi!

Onneksi on talouspuolue kokoomus maalaamassa isommalla pensselillÀ valtion talouteen liittyviÀ linjoja ja pitÀmÀssÀ punaiset pois muiden taskuilta

Vierailija
10/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.

En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan elÀjiÀ.

Miksi olla vihervassari?

Vierailija
11/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt sosialistit yrittÀmÀÀn ja työllistÀmÀÀn.

Ai mutta sehÀn on kapitalismia.

No ehkÀ saatte lainaa jostakin.

Vierailija
12/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun pÀÀttÀjÀt kerÀÀ kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elÀmÀÀn työtÀtekevien veronmaksajien rahoilla.

Persujen piti tÀmÀ estÀÀ mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kÀvi itse FilippiineiltÀ myöntÀkÀÀ omat virheenne. MissÀ työpaikat?

Nyt niitÀ työpaikkoja sitten onneksi tulee. Kaikki töihin veronmaksajien rahoilla. Ulkomailta lisÀÀ "työntekijöitÀ".

Vierailija
13/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

Ja arvelet, ettei tuo kirjoittaja maksa veroja? Vai miksi tuo "meille veronmaksajille"?

Vierailija
14/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

MitÀ sinun olemassaolosi on maksanut meille veronmaksajille? MitÀ merkityksellistÀ työtÀ sinÀ teet?

Vierailija
15/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nykyhallitus siellÀ taskuilla on.

Vierailija
16/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Asun ItÀ-HelsingissÀ. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.

- 3 polven stadilainen

Vierailija
17/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

EntÀ sun oma tutkintosi? Kuka sen maksoi?-eri

Vierailija
18/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

Ei hyvÀ Sylvi mikÀ tollol olet.

Vierailija
19/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

MinÀ en ole vihervassari, eivÀtkÀ ole lÀheisenikÀÀn. Olen korkeakoulutettu, hyvÀpalkkaisessa, arvostetussa työssÀ, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviÀ tulia nostanut. TyöelÀmÀssÀ olen ollut lyhyemmÀn aikaa kuin sinÀ.

En ymmÀrrÀ, miksi työtÀ tekevÀt, omalla palkalla pÀrjÀÀvÀt ÀÀnestÀvÀt vihervassareita! Vihreyden ymmÀrrÀn, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan elÀjiÀ.

Miksi olla vihervassari?

Voisiko olla niin, ettÀ joku ajattelisi poliittiset puolueet jonakin muunakin kuin omaan elÀmÀntilanteeseen liittyvÀnÀ etuusautomaattina? Toivoisin nÀin. Vai vaihdatko sinÀ vasemmistoliittoon heti kun terveytesi pettÀÀ?

Vierailija
20/168 |
14.04.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinÀ?

MinÀ maksan mielellÀni nuorten ihmisten koulutusta. Ja toki vanhempienkin työhaluisten.

t. Veronmaksaja.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yhdeksÀn viisi