Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

💰 Vihervasemmisto iloitsee, nyt saa taas rahaa seinästä tekemättä itse yhtään mitään

Vierailija
14.04.2025 |

Ja toisten taskuilla on ilo käydä.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eduskuntavaalit on vasta kahden vuoden päästä. Joten siinä ajassa kansa ehtii taas huomata vihervasemmiston mokat ja välistävedot.

Vierailija
2/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun päättäjät kerää kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elämään työtätekevien veronmaksajien rahoilla.

Persujen piti tämä estää mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kävi itse Filippiineiltä myöntäkää omat virheenne. Missä työpaikat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina. 

Mites sinä?

T: vihervassari

Vierailija
4/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thmyytesi ei ole sinulle kunniaksi, ap.

Niele nyt vain tappion karvas kalkki.

Opitpahan olemaan.

Vierailija
5/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot persuleista vain vaihtamalla persujen tilalle junttihokeman "vihervassari"?

Vihreillä ja vasemmistolla ei ole paljonkaan  yhteistä. Vihreät on kokoomuksen puisto-osasto.

Mutta parikymppinen uhoilijateinifasisti ei tokikaan voi sitä tietää. Mölisee vain, mitä luulee muiden haluavan kuulla.

Vierailija
6/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän sosiaalitukirahoja ne kunnan- ja kaupunginvaltuustot siis jakoivatkaan?

Vierailija
7/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 30 vuotta työelämässä enkä ole saanut tältä yhteiskunnalta minkäänlaisia tukia, en edes lapsilisiä. Minulla on yliopistotutkinto, hyväpalkkainen työ ja ei velkaa. Lähes kaikki läheiseni ovat vihervasemmistolaisia, korkeasti koulutettuja ja olleet työelämässä aina. 

Mites sinä?

Sun tutkintosi on maksanut miljoonan meille veronmaksajille.

Vierailija
8/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä Suomen luonnon puolesta.

Persujen pitää muuttaa semmoselle saarelle missä ei ole eläimiä, naisia, työttömiä, sairaita tai värillisiä ihmisiä.

Vierailija
9/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paljasti tietämättömyytensä- kunnat ja kaupungit eivät päätä valtiollisista linjauksista. - onneksi!

Onneksi on talouspuolue kokoomus maalaamassa isommalla pensselillä valtion talouteen liittyviä linjoja ja pitämässä punaiset pois muiden taskuilta

Vierailija
10/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä?

Minä en ole vihervassari, eivätkä ole läheisenikään. Olen korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviä tulia nostanut. Työelämässä olen ollut lyhyemmän aikaa kuin sinä.

En ymmärrä, miksi työtä tekevät, omalla palkalla pärjäävät äänestävät vihervassareita! Vihreyden ymmärrän, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan eläjiä.

Miksi olla vihervassari?

Vierailija
11/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sosialistit yrittämään ja työllistämään.

Ai mutta sehän on kapitalismia.

No ehkä saatte lainaa jostakin.

Vierailija
12/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja punainen Helsinki slummiutuu pikavauhtia, kun päättäjät kerää kaikenmaailman ahmedtahmedit sinne elämään työtätekevien veronmaksajien rahoilla.

Persujen piti tämä estää mutta on oikeasti öyhötyspuolue. Velkaantuminen vain kasvoi. Satonen jopa kävi itse Filippiineiltä myöntäkää omat virheenne. Missä työpaikat?

Nyt niitä työpaikkoja sitten onneksi tulee. Kaikki töihin veronmaksajien rahoilla. Ulkomailta lisää "työntekijöitä".

Vierailija
13/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä?

Ja arvelet, ettei tuo kirjoittaja maksa veroja? Vai miksi tuo "meille veronmaksajille"?

Vierailija
14/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä?

Mitä sinun olemassaolosi on maksanut meille veronmaksajille? Mitä merkityksellistä työtä sinä teet?

Vierailija
15/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhallitus siellä taskuilla on.

Vierailija
16/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Itä-Helsingissä. Kerrosnaapureina on Mohammed ja Ahmed. Ensikuussa vuokraan asuntoni irakilaisperheelle ja minusta tulee Espoolainen.

- 3 polven stadilainen

Vierailija
17/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä?

Entä sun oma tutkintosi? Kuka sen maksoi?-eri

Vierailija
18/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä?

Ei hyvä Sylvi mikä tollol olet.

Vierailija
19/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä?

Minä en ole vihervassari, eivätkä ole läheisenikään. Olen korkeakoulutettu, hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä, ja vain opiskelujen aikana siihen liittyviä tulia nostanut. Työelämässä olen ollut lyhyemmän aikaa kuin sinä.

En ymmärrä, miksi työtä tekevät, omalla palkalla pärjäävät äänestävät vihervassareita! Vihreyden ymmärrän, mutta kun se valitettavasti kytkeytyy vasemmistolaisuuteen. Työnteko on jo nyt liian kannattamatonta verotuksen vuoksi ja on liikaa yhteiskunnan eläjiä.

Miksi olla vihervassari?

Voisiko olla niin, että joku ajattelisi poliittiset puolueet jonakin muunakin kuin omaan elämäntilanteeseen liittyvänä etuusautomaattina? Toivoisin näin. Vai vaihdatko sinä vasemmistoliittoon heti kun terveytesi pettää?

Vierailija
20/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä?

Minä maksan mielelläni nuorten ihmisten koulutusta. Ja toki vanhempienkin työhaluisten.

t. Veronmaksaja.