Mistä kumppani 35+ naiselle enää?
Olen aina halunnut vain olla rakastava vaimo ja äiti. Nuoruusvuodet meni törmätessä joka seinään sillä lapsuudenkoti oli traumaattinen, nuorena aikuisena taas vei ajan pitkä parisuhde joka ei johtanut mihinkään, ja sitten siitä toipuminen.
Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä, mutta haluaisin nimenomaan miehen joka tajuaa erilaista taustaa ja sellaista elämänkatsomusta joka on irrallaan oikeastaan mistään yhteiskunnan tavoitteellisuudesta. Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. Olen aktiivisesti kiinnostunut niistä joilla ei moisia ajatuksia ole rasitteena mutta heillä on harhoja jostain starasta joka tulee noutamaan pojan neitsytkammaristaan täydellisenä Barbiena. En ole kiinnostunut harhoistakaan.
Uskotaanko tämän ikäisenä enää romansseihin? Minä ainakin uskon.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä?
Mitä sä horiset? En ole noin sanonut.
Ulos kämpästä. Harrastuksiin. Tapahtumiin. Opistoihin. Näyttelyihin. Urheilutapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta tämä ketju ei ole hyväksikäytettyjen naisten vertaistukea varten.
Eli naista hyväksikäytetään jos hän ei hyödy miehen rahoista?
Avioliitossa tullaan yhdeksi lihaksi. Mies saa lapsia, nainen turvaa ja elannon. Jos nainen ei saa näitä, vaan mies vain käyttää tätä, kyseessä on hyväksikäyttö. Mutta tee hei oma lanka missä pohdit arvoasi tai arvottomuuttasi naisena.
Eli ilmaista pillua ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ulos kämpästä. Harrastuksiin. Tapahtumiin. Opistoihin. Näyttelyihin. Urheilutapahtumiin.
Juurikin näin. Tosin se tinderi on myös ihan toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa tullaan yhdeksi lihaksi. Mies saa lapsia, nainen turvaa ja elannon. Jos nainen ei saa näitä, vaan mies vain käyttää tätä, kyseessä on hyväksikäyttö. Mutta tee hei oma lanka missä pohdit arvoasi tai arvottomuuttasi naisena.
Eli ilmaista pillua ei ole.
Normaalien ihmisten keskuudessa on kyllä.
Onko miehelle ihan vähän miinus se että tykkää kuunnella KAJ:n Taco Hej! -biisiä?
Vierailija kirjoitti:
Alle 40 v naisen kannattaa heti hankkia mies eikä ole edes vaikeaa sillä komeita miehiä on vaikka kuinka paljon. Naisten kriteerinä on aina komea mies ei väliä onko pettäjä ja kusipää jännämies koska naiset ei osaa kysyä mieheltä oikeita kysymyksiä millainen luonne sillä on.
Kuvitteletko sinä raasu, että miehet vastaavat rehellisesti kysymyksiin? Voi pientä..
Kuinka tärkeää on saada perustaa perhe? Kahdestaan yhteiskunnan tavoitteellisuudesta kauempana eläminen on helpompaa, ja mies saa keskittyä sinun paijaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä pohdi missään arvoani tai arvottomuuttani naisena. Ihmettelen vain tuota logiikkaa jonka mukaan rakkauden perustana on raha. Onneksi meillä ei ole, kuulostaa surulliselta.
Ei nainen tarvitse miestä rakkautta varten. Surullista on antaa siittää itseään sen vuoksi.
Menehän siitoshullu ottamaan lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä pohdi missään arvoani tai arvottomuuttani naisena. Ihmettelen vain tuota logiikkaa jonka mukaan rakkauden perustana on raha. Onneksi meillä ei ole, kuulostaa surulliselta.
Ei nainen tarvitse miestä rakkautta varten. Surullista on antaa siittää itseään sen
Siinä tapauksessa et ole nainen vaan toteutat maskuliinista seksuaalisuutta. Naisen seksuaalisuuteen pääset käsiksi sitten kun vauva orgasmoi 9kk kohtuasi ja sen jälkeen imee sinulle orgasmeja nänneistä. Klitoriksen hinkutus ja muu vastaava on miesseksuaalisuutta (miehellä samat hermopäätteet peniksessään)
Elikkäs onnea homosuhteeseenne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 40 v naisen kannattaa heti hankkia mies eikä ole edes vaikeaa sillä komeita miehiä on vaikka kuinka paljon. Naisten kriteerinä on aina komea mies ei väliä onko pettäjä ja kusipää jännämies koska naiset ei osaa kysyä mieheltä oikeita kysymyksiä millainen luonne sillä on.
Kuvitteletko sinä raasu, että miehet vastaavat rehellisesti kysymyksiin? Voi pientä..
Siis mitä ihmettä edes kysyt? Menikö lainaukset sekaisin? Itse olet ehdottomasti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tärkeää on saada perustaa perhe? Kahdestaan yhteiskunnan tavoitteellisuudesta kauempana eläminen on helpompaa, ja mies saa keskittyä sinun paijaamiseen.
Yhteiskunta ei ole sama kuin ihmisyys. Tietysti useimpia meistä ajaa suvunjatkamisvietti. Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen tarvitse miestä rakkautta
Huh. :D
Nyt tuli kyllä niin sairasta oksennusta keskusteluun etten halua tuollaista lukea uudestaan.
Etsit sellaista eckharttollemaista valaistunutta miestä. He eivät yleensä halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Etsit sellaista eckharttollemaista valaistunutta miestä. He eivät yleensä halua lapsia.
Hevonpaskaa. Ihan tavallista rakastavaa miestä oli vissiin hakusessa. Onko miehissä heitä? Ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi kaltaisesi naisen pitäisi etsiä miestä jostain muualta kuin muiden naisten. Minulle aloituksesi kuulostaa hyvin tutulta. Takanani on rikkinäinen koti ja paljon hukkaan heitettyjä vuosia kun en ole tiennyt mitä tehdä. Ikäisenäsi aloin kuroa elämää kasaan. 40-vuotiaana aloin olla sen verran sinut itseni kanssa ja elämänhallinta kunnossa että ajattelin elämään mahtuvan toisenkin ihmisen. Ihan deittisovelluksesta löysin tavallisen miehen jonka kanssa nyt takana 10 vuotta. Hän on elänyt melko tavallista elämää mutta on silti avarakatseinen ja arvostaa muita asioita kuin mammonaa. Hän on pienituloinen myös, välillä työtön.
Kaikenlaiset miehet etsivät seuraa, samoin kuin naisetkin. Löydät kyllä sen joka on sopiva juuri sinulle.
Mietin samaa. Ei ole mitään erillistä paikkaa, missä hengaavat miehet jotka hyväksyvät ihmisten erilaiset elämäntarinat. Heitä on kaikkialla, samoin kuin niitä jotka odottavat kiiltokuvaa. Pitää vain tutustua ja perata, millaiset arvot toisella elämässä on.
Mä myös tapasin elämäni rakkauden 40+ vuotiaana. Sitä ennen olin tavannut lähinnä miehiä joita kiinnosti aivan eri asiat kuin minua, eli omaisuuden keruu, uralla eteneminen jne. Koko ajan piti olla hankkimassa lisää ja lisää. Mökki, vene, auto, omakotitalo, elektroniikkaa, vempeleitä, sitä sun tätä. Minua ei tuollainen elämä sytyttänyt yhtään. Mutta nelikymppisenä minulle avautuikin oikea karkkikauppa miesmarkkinoilla. Siellä alkoi olla paljon toisella kierroksella olevia, jotka olivat tuon rumban jo käyneet ja huomanneet sen tyhjyyden. Miehiä, jotka nyt kaipasivat samaa kuin minä. Läheisyyttä, asioiden jakamist, yöuinteja yhdessä, auringonnousujen katsomista, halailua kauppakeskuksen liukuportaissa ja kaikkea sellaista mitä itse olen arvostanut koko ikäni. Vihdoin siihen löytyi seuraksi myös aivan ihana mies. Kyllä heitä on paljonkin, varmasti myös ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevonpaskaa. Ihan tavallista rakastavaa miestä oli vissiin hakusessa. Onko miehissä heitä? Ken tietää.
No mitä nyt luin, niin ei saa olla yhteiskuntauskovainen eikä myöskään hippi. Näillä ehdoilla tulee heti mieleen buddha, eikä buddhat halua lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä nyt luin, niin ei saa olla yhteiskuntauskovainen eikä myöskään hippi. Näillä ehdoilla tulee heti mieleen buddha, eikä buddhat halua lisääntyä.
No lue sinä kuin Piru lukee Raamattua. Mitä Helvetillä edes tekee jos perkeleet on kaikki täällä, vauvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mitä nyt luin" = oot ollut ihan tutkaimet pystyssä kun jossain vapaita naisia. :D Onko tyhjää täynnä siellä invaliditet på svenska??
Minä tarvitsen, olen seksuaalinen heteronainen.
Ei hän minua kylläkään siittämään pääse eikä haluakaan, emme aio lisääntyä.