Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kumppani 35+ naiselle enää?

Vierailija
14.04.2025 |

Olen aina halunnut vain olla rakastava vaimo ja äiti. Nuoruusvuodet meni törmätessä joka seinään sillä lapsuudenkoti oli traumaattinen, nuorena aikuisena taas vei ajan pitkä parisuhde joka ei johtanut mihinkään, ja sitten siitä toipuminen.

Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä, mutta haluaisin nimenomaan miehen joka tajuaa erilaista taustaa ja sellaista elämänkatsomusta joka on irrallaan oikeastaan mistään yhteiskunnan tavoitteellisuudesta. Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. Olen aktiivisesti kiinnostunut niistä joilla ei moisia ajatuksia ole rasitteena mutta heillä on harhoja jostain starasta joka tulee noutamaan pojan neitsytkammaristaan täydellisenä Barbiena. En ole kiinnostunut harhoistakaan.

Uskotaanko tämän ikäisenä enää romansseihin? Minä ainakin uskon.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kamalia vastauksia. Olen ilmeisesti hirmuisen naiivi, kun en arvannut ihmisten olevan näin nurkissaan. Tosin vastaa kokemusta todellisuudesta.

Vierailija
142/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus ole iästä kiinni eikä taustoista. Mä löysin rakkauden tasan 40-vuotiaana. Ystäväni meni juuri naimisiin 59-vuotiaana, parin vuoden seurustelun jälkeen. Anoppini rakastui vanhainkodissa ja eli viimeiset vuotensa onnellisena elämänsä rakkauden kanssa. Jatkuvasti lähipiirissä pariutuu ihmisiä kaikissa ikäluokissa. Ei siihen ole mitään syytä, että romanssit pitäisi jossain kohtaa lopettaa. Romanttiset tunteet eivät häviä mihinkään, jos ihminen itse ei kyynisty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mutta tämä ketju ei ole hyväksikäytettyjen naisten vertaistukea varten.

Eli naista hyväksikäytetään jos hän ei hyödy miehen rahoista?

Avioliitossa tullaan yhdeksi lihaksi. Mies saa lapsia, nainen turvaa ja elannon. Jos nainen ei saa näitä, vaan mies vain käyttää tätä, kyseessä on hyväksikäyttö. Mutta tee hei oma lanka missä pohdit arvoasi tai arvottomuuttasi naisena.

Eli ilmaista pillua ei ole.

No onko sinun sukuelimesi ilmaiseksi rekkapenan tai sadistisen pv-persun käytettävissä? Niinpä. Miksi pillun pitäisi olla ilmaishyödyke miehille? Oksettavaa edes vihjailla tuollaista.

Vierailija
144/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi kaltaisesi naisen pitäisi etsiä miestä jostain muualta kuin muiden naisten. Minulle aloituksesi kuulostaa hyvin tutulta. Takanani on rikkinäinen koti ja paljon hukkaan heitettyjä vuosia kun en ole tiennyt mitä tehdä. Ikäisenäsi aloin kuroa elämää kasaan. 40-vuotiaana aloin olla sen verran sinut itseni kanssa ja elämänhallinta kunnossa että ajattelin elämään mahtuvan toisenkin ihmisen. Ihan deittisovelluksesta löysin tavallisen miehen jonka kanssa nyt takana 10 vuotta. Hän on elänyt melko tavallista elämää mutta on silti avarakatseinen ja arvostaa muita asioita kuin mammonaa. Hän on pienituloinen myös, välillä työtön. 

Kaikenlaiset miehet etsivät seuraa, samoin kuin naisetkin. Löydät kyllä sen joka on sopiva juuri sinulle.

Mietin samaa. Ei ole mitään erillistä paikkaa, missä hengaavat miehet jotka hyväksyvät ihmisten erilaiset elämäntar

Aivan. Eli miehiä joiden testotuotanto loppunut ja jotka imivät elämänenergiaa ykkösvaimosta ja lapsista.

Ei kiitti, olen mieluummin ilman.

Vierailija
145/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Lopettakaa.

Vierailija
146/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut tosi kivoja miehiä ja olen 37v. 

Vierailija
147/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavannut tosi kivoja miehiä ja olen 37v. 

Niin minäkin. Parhaan nappasin 55-vuotiaana. Mutta ehkä ap on todella vanha. Luonnekysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän