Mistä kumppani 35+ naiselle enää?
Olen aina halunnut vain olla rakastava vaimo ja äiti. Nuoruusvuodet meni törmätessä joka seinään sillä lapsuudenkoti oli traumaattinen, nuorena aikuisena taas vei ajan pitkä parisuhde joka ei johtanut mihinkään, ja sitten siitä toipuminen.
Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä, mutta haluaisin nimenomaan miehen joka tajuaa erilaista taustaa ja sellaista elämänkatsomusta joka on irrallaan oikeastaan mistään yhteiskunnan tavoitteellisuudesta. Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. Olen aktiivisesti kiinnostunut niistä joilla ei moisia ajatuksia ole rasitteena mutta heillä on harhoja jostain starasta joka tulee noutamaan pojan neitsytkammaristaan täydellisenä Barbiena. En ole kiinnostunut harhoistakaan.
Uskotaanko tämän ikäisenä enää romansseihin? Minä ainakin uskon.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäisiäsi katsovat neli-viiskymppiset.
Ulkonäkö voikon toimia puolellasi, mutta muuten et kuullosta miltään lehdistön unelmatytöltä. Rikkinäisestä perhetaustasta johtuva törmäily on varsin peitellysti ilmaistu, mutta ei ole vaikea arvata mitä se tarkoittaa. Työuran puuttuminen kokonaan ei myöskään kerro tuon ikäisestä mitään hyvää. Se kertoo valmiudesta maksattaa elämisensä toisille.
Jos lisäksi tupakka maistuu ja tatuointeja on ehtinyt kertyä, niin suljet jo pois enemmistön niistä miehistä, jotka eivät ole päätään möhjänneet.
Sen ikäisillä miehillä ovat oman ikäiset naisensa, joista voivat ottaa mallia miten siinä iässä tulee käyttäytyä. 30-vuotiaita eivät kiinnosta selkäkipuiset taatat.
Okei, mutta tämä ketju ei ole hyväksikäytettyjen naisten vertaistukea varten.
Eli naista hyväksikäytetään jos hän ei hyödy miehen rahoista?
Vierailija kirjoitti:
35+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ miehistä, ei nuoremmista. Siinä on ensimmäinen ja tärkein ohjenuora.
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kärsii siis myöhäistä vauvakuumetta ja unelmoi miehestä joka tyytyisi nopeasti vanhenevaan naiseen jonka parasta ennen aika oli kauan kauan kauan sitten ja jonka vaihdevuodet ovat jo ovella. Miehen tulisi tuupata siittiönsä tuubiin joilla 35v nainen keinosiemennetään ja jos keinosiemennys onnistuu, niin sitten edessä onkin ihanat lapsiarki sekä naisen vaihdevuodet. Saattaahan semmoinenkin ovimatto löytyä.
Noh tuo on varmaan aika lailla se paras ikä naiselle lisääntyä nykypäivänä, itse hilaisin sitä jopa lähemmäs 40-vuotta tai ylikin. Ja tähän on useita syitä.
1. Parempi tutka kaikelle bullshitille, mille naisia ja lapsia altisetaan, pystyy siis turvaamaan lapsen lapsuuden kun ei ole ihan helposti vietävissä
2. Silloin kun vietti on vahvin, on hedelmällisyyskin
Ehkä epämiellyttävä totuus miehille, mutta luonto tietää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa tullaan yhdeksi lihaksi. Mies saa lapsia, nainen turvaa ja elannon. Jos nainen ei saa näitä, vaan mies vain käyttää tätä, kyseessä on hyväksikäyttö. Mutta tee hei oma lanka missä pohdit arvoasi tai arvottomuuttasi naisena.
Iske 5-10 vuotta nuorempi. Mene opiskelemaan ja poimi sieltä sopiva.
Tuolta ihmisten ilmoilta niitä seurustelukumppaneita löytyy. Usko tai älä, vielä jopa vanhemmalla iällä
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa tullaan yhdeksi lihaksi. Mies saa lapsia, nainen turvaa ja elannon. Jos nainen ei saa näitä, vaan mies vain käyttää tätä, kyseessä on hyväksikäyttö. Mutta tee hei oma lanka missä pohdit arvoasi tai arvottomuuttasi naisena.
En minä pohdi missään arvoani tai arvottomuuttani naisena. Ihmettelen vain tuota logiikkaa jonka mukaan rakkauden perustana on raha. Onneksi meillä ei ole, kuulostaa surulliselta.
35+ nainen on jo siinä kategoriassa jolle sopivin puolisoehdokas löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä
Etsi miestä tosielämästä äläkä tinderistä jos haluat välttää pinnallisia ihmisiä. Deitti äpit koukuttaa ja jättää aina odottamaan jos huomenna löytyykin parempi!
Mieluummin alat vaikka harrastaa jotain retkeilyä missä mennään porukalla johonkin Jumalan selän taakse ilman vesivessaa. Siellä kun hikoilet reppuselässä ilman meikkejä ja haiset hieltä niin kyllä siinä tilanteessa on ne pinnalliset ukot on aika vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä?
Turvallisuutta ja statusta muiden naisten keskuudessahan tässä lähinnä haetaan. Naiset voimaantuvat kun saavat tuupata miehensä pihalle ja toiset naiset kannustavat ja ihailevat vielä siinä vaiheessa, mutta jos nainen ei löydäkään uutta kumppania tai on vuosikausia yksin samalla kun oma kroppa rapistuu ja rupsahtaminen kiihtyy 35+ iässä niin arvoasema naisten omassa hierarkiassa laskee nopeasti ja muut alkavat sääliä vanhaapiikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäisiäsi katsovat neli-viiskymppiset.
Ulkonäkö voikon toimia puolellasi, mutta muuten et kuullosta miltään lehdistön unelmatytöltä. Rikkinäisestä perhetaustasta johtuva törmäily on varsin peitellysti ilmaistu, mutta ei ole vaikea arvata mitä se tarkoittaa. Työuran puuttuminen kokonaan ei myöskään kerro tuon ikäisestä mitään hyvää. Se kertoo valmiudesta maksattaa elämisensä toisille.
Jos lisäksi tupakka maistuu ja tatuointeja on ehtinyt kertyä, niin suljet jo pois enemmistön niistä miehistä, jotka eivät ole päätään möhjänneet.
Anteeksi mutta en ikinä puhuisi kenellekään ihmiselle tai kenestäkään ihmisestä noin. Just tuota ihmisten möhnää pyrin jokaisessa kanssakäymisessä välttämään. Jopa yksi naamaa myöten tatskattu ikäiseni mies tuli minua onnittelemaan siitä että naisella
Höpön pöpön. Ap:n viestissä on paljon asioita, jotka voi nähdä positiivisina. Se ettet sinä edes huomaa niitä, kertoo että olet eri aaltopituudella ja silloin ap ei ole sinulle sopiva kumppani (jos kukaan nainen on).
Elämä ei toimi niin, että menneisyys reflektoisi sitä mitä me olemme. Oikeastaan täysin päin vastoin, syntyessämme tähän paskamaahan täytämme ihan kaikkien muiden tahtojamme, kuin omiamme. Jossakin vaiheessa tuo vaakakuppi sitten kääntyy, joko silloin kun taistelee tiensä vapaaksi tai tulee hylätyksi. Vasta tuolloin on edes mahdollisuus miettiä, mitä haluaa tehdä, puhumattakaan mahdollisuudesta toteuttaa sitä.
Sinä olet yksinkertaisesti kusipää eikä aloitus varmastikaan koske sinua. Perheellistymisessä eli synnyttämisessä tasa-arvoa on vain se, että mies elättää ja nainen synnyttää. Mies ei kykene tähän, kuten ei tarjoamaan lapselle lajityypillistä hoivaa. Jos hän haluaa menestyviä jälkeläisiä, se tasa-arvoinen teko on turvata naista ja lapsia, kun nämä toteuttavat biologiaansa.
Misogynisti, joka ei edes tunnista tai tunnusta naiseutta, pitää tasa-arvona sitä, että nainen tekee miehen JA naisen työt. Suurin osa nykymiehistä on tällaisia. Suurin kärsijä tässä on lapset, ja siksi suurin osa naisista ei yksinkertaisesti suostu edes lisääntymään enää.
Aloituksessa nainen, joka suostuu. Ja täällä pienipiliset, köyhät ja kusipäiset veetit ovat paskomassa hänen päälleen. Hävetkää ja siittäkää toisianne. Jättäkää naiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä pohdi missään arvoani tai arvottomuuttani naisena. Ihmettelen vain tuota logiikkaa jonka mukaan rakkauden perustana on raha. Onneksi meillä ei ole, kuulostaa surulliselta.
Ei nainen tarvitse miestä rakkautta varten. Surullista on antaa siittää itseään sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuutta ja statusta muiden naisten keskuudessahan tässä lähinnä haetaan. Naiset voimaantuvat kun saavat tuupata miehensä pihalle ja toiset naiset kannustavat ja ihailevat vielä siinä vaiheessa, mutta jos nainen ei löydäkään uutta kumppania tai on vuosikausia yksin samalla kun oma kroppa rapistuu ja rupsahtaminen kiihtyy 35+ iässä niin arvoasema naisten omassa hierarkiassa laskee nopeasti ja muut alkavat sääliä vanhaapiikaa.
Kaikki "vanhapiikaan" kohdistettu huomio on kateutta. Vanhapiikoja ei todellakaan yleensö kiinnosta vaimonaisten touhut. Sattuneesta syystä.
Itseäni ei oikeasti enää edes kiinnosta seksi tai pariutumismarkkinat 38 vuotiaana naisena. Olen paskassa parisuhteessa omanikäiseni miehen kanssa, joka on kylmä, osoittaa rakkautta valikoivasti, inhoaa läheisyyttä, on vetänyt hanat seksin kanssa kiinni jo vuosia sitten eikä kunnioita minua suurimmilta osin. Toisaalta ei halua erota ja antaa pisaroita läheisyyttä ja rakkautta sen verran etten ole lähtenyt. Hoitaa kotihommansa ja itsensä. Hän ei välillä halua edes käydä töissä saatika hakea niitä saatika miettiä millainen elämä olisi enemmän häntä itseään varten. Ilmoitti ettei halua lapsia ja avioliittokin on niin ja näin. Ei voi hoidattaa omia mielenterveysongelmia mitkä auttaisivat elämässä eteenpäin. On kokoajan kireä, nalkuttava ja ilkeä. Taustalla pitkä suhde, eroaminen toisi turvattomuuden kokemusta joka triggeröi vanhoja haavoja pintaan omasta lapsuudesta.
Nuorempana onneksi kokeilin eloa erilaisten miesten kanssa ja sain hienoja seksikokemuksia, romanttisia kokemuksia ja muuta.Jossain vaiheessa paloin loppuun töissä ja aloin katsella maailmaa eri perspektiivistä. Minulta katosi täysin tarve saada miesten kehuja, joita olin tottunut saamaan. Tietyllä tapaa egoni kuoli siinä loppuunpalamisen ja uupumisen aikana josta kesti aikaa toipua. Olen nykyään enemmän "I dont give a shit" myös hyvässä mielessä. Asetan rajani töissä. Elän enemmän omannäköistä elämää. Vielä nykyäänkin olisi ilmeisesti jotain korjattavaa sen suhteen että millaista kohtelua siedän mieheltä.
Mitä tulee kysymykseesi niin kumppanin voi löytää tuttavien kautta, Tinderistä, vaikka sitten olisit 35 vuotta. Itseasiassa, toinen vanhemmistani joka jäi leskeksi löysi kumppaninsa n. 60 vuotiaana toisesta kuusikymppisestä. Toki hedelmällisyys joka vähenee voi karkoittaa jotain kumppaniehdokkaita mutta itsestä huolehtiva alle nelikymppinen nainen joka on edes jokseensakin voittanut geenilotossa ja säilyttänyt nuorekkuuttaan ei joudu jäämään ilman miestä. On myös miehiä jotka ei halua lapsia, on myös miehiä jotka haluaa lapsia nopeaakin, on myös miehiä jotka kokee että heidän lapsiluku on täynnä.
Mitä olen jossain baareissa käynyt niin juttelijoita on monesti olleet n. samaa ikäluokkaa olevat, vähän nuoremmat sekä seksiseuraksi myös huomattavan paljon nuoremmat joilla vaikuttaa eniten olevan mielessä yhden illan jutut. Se ei toki mätsää välttämättä parisuhdemarkkinoilla mutta uskoisin että tarjontaa löytyy ihmisestä riippuen vanhemmissa, samanikäisissä ja nuoremmissa. Kaikki miehet eivät ole sellaisia jotka haluavat parisuhteeseen nuoremman vaan haluavat parisuhteeseen ihmisen kenen kanssa luonteet natsaa yhteen ja viehättyvät myös siitä 35 plus naisesta.
Vierailija kirjoitti:
35+ nainen on jo siinä kategoriassa jolle sopivin puolisoehdokas löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä
Itse jäisin kyllä mielummin sinkuksi kuin ottaisin +60 v miehen joka olisi minua 22 v vanhempi. Miksi haluan jonkun kuusikymppisen jonka elinajanodotekin voi olla paljon lyhyempi kuin minulla. Kyllä se 50 v on maksimi. Tosin voisin tehdä poikkeuksia jos löytäisin jonkun oikeasti hyvän vanhemman miehen, mutta heitä on oikeasti vähemmän :D Jotka pitävät itsestä huolta ja ajan hammas ei ole liikaa nakertanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jos tuuppaisin mieheni pihalle niin syy olisi kyllä ihan hänen ikävä luonteensa ja halu siinä suhteessa parempaan elämään, ei niinkään voimaantuminen.
Jos olisin nuorempi, olisin vaatinut nykyiseltä kumppaniltani paljon enemmän. Esim. tietoa siitä mitä hän haluaa elämältä, kykyä uudelleensuunnata elämäänsä jos on esim uralla hukassa, halua yrittää, kykyä käsitellä ongelmiaan, parempaa taloudellista vakautta, parempaa mätsiä sen suhteen mitä elämältä haluaa. Nuorena sitä ei vain ymmärrä sitä mikä on tärkeää.
Vaikka olisin minkäikäinen nainen en laita standardejani koskaan liian alas jos eroan vaan olen ennemmin yksin.
Kiitos niille joillekin jotka toivat tähän panoksensa, niille kivoille naisille jotka puolsi ja niille miehille jotka jakoivat tarinansa. Muille... kyseenalaista päivää, samanmoista vietän itsekin.
AP