Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kumppani 35+ naiselle enää?

Vierailija
14.04.2025 |

Olen aina halunnut vain olla rakastava vaimo ja äiti. Nuoruusvuodet meni törmätessä joka seinään sillä lapsuudenkoti oli traumaattinen, nuorena aikuisena taas vei ajan pitkä parisuhde joka ei johtanut mihinkään, ja sitten siitä toipuminen.

Olen kivannäköinen ja tällaisenaan löytyisikin seuraa vaikka kenestäkin miehestä, mutta haluaisin nimenomaan miehen joka tajuaa erilaista taustaa ja sellaista elämänkatsomusta joka on irrallaan oikeastaan mistään yhteiskunnan tavoitteellisuudesta. Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. Olen aktiivisesti kiinnostunut niistä joilla ei moisia ajatuksia ole rasitteena mutta heillä on harhoja jostain starasta joka tulee noutamaan pojan neitsytkammaristaan täydellisenä Barbiena. En ole kiinnostunut harhoistakaan.

Uskotaanko tämän ikäisenä enää romansseihin? Minä ainakin uskon.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuota on kyllä aika vaikea uskoa. Suurimmalle osalle miehistä naisen urahistoria on parisuhdetta muodostettaessa täysin yhdentekevä seikka. "

Vain niille miehille joiden oma urahistoria on vähemmän hieno. Jos katsot koulutettuja miehiä niin heillä on nykyään lähes järjestään koulutetut kumppanit. Pelkkää sattumaa? Tuskin.

Pyrkyrimiehet avioituvat naisen isän, eivät naisen kanssa. Naisella pitää olla perintö ja koulutettu maskuliinisiin johtotehtäviin. Tällaista "miestä" ei halua kukaan oikea nainen, se on selvää.

Vierailija
82/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ikä löytää kunnon mies ja perustaa perhe. Työmaailman saavutukset eivät kerro paljonkaan ihmisestä. Korkeintaan materiaaleista arvoista elämässä. 

Mutta kyllä se yleisestä toimintakyvystä kertoo aika paljon jos nimenomaan mielenterveyden(sairauden) eli olosuhteiden pakosta ei pysty töitä tekemään ja joutuu olemaan yhteiskunnan almujen varassa. 

Ei kerro. Kuten ei kerro miehenkään yleisestä toimintakyvystä. Koita nyt jo uskoa.

Riehuminen ja rähjääminen ei tarkoita toimintakykyä, vaan ne ovat juurikin oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. "

Tuota on kyllä aika vaikea uskoa. Suurimmalle osalle miehistä naisen urahistoria on parisuhdetta muodostettaessa täysin yhdentekevä seikka. Joskus uraohjusmaisuus on jopa negatiivinen asia.

Eikä ole. Suurin osa miehistä haluaa työssäkäyvän naisen, sillä he haluavat sijiottaa omat rahansa omiin harrastuksiinsa. Nainen ja pillu halutaan ilmaiseksi. 

Hetkinen, pitäisikö niistä siis maksaa?

No daa typerä in-cel.

Olen nainen ja menossa naimisiin. En veloita mie

Ja puolet vaimon omaisuudesta. Ja lähinvanhempi maksaa valtaosan lasten kuluista. Kalliimmaksi tulee usein vaimolle.

Vierailija
84/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa ristiriitaiset tunteet tästä aloituksesta. Kaikille toivoisi rakkautta elämäänsä, mutta voiko se olla ainoa tavoite? Vai pitäisikö sen olla jotain mikä vain tulee vastaan kun elää sellaista elämää kuin haluaa.

Miehen pitäisi olla tasapainoinen ja omata elämänkokemusta, mutta ei kiinnostusta työuraan ja silti pitäisi vaimo ja lapset ilmeisesti elättää. Joku rikas perijä, ehkä?

Näinkö kapeaa se on? Hylkää ajatus rakkaudesta tai ole rikas.

"Ajatus rakkaudesta" kuuluu nuoruusaikaan (10+ ja alun 20+) kun ei vielä tiedetä mitä "rakkaus" tarkoittaa, silloin ollaan valmiita menemänä "rakkaudesta" toisen puolesta vaikka bussin alle. Kukaan ei mene bussin alle 35+ naisen, eli 35-45 vuotta wanhan nainen puolesta.

Niin siis sinä et mene. Sekin varmaan vain siksi, että kukaan ei mene sinun puolestasi. Maailma heijastaa takaisin sitä mitä antaa ja jos ei ole antaa kuin katkeraa naisvihaa, niin...

Vierailija
85/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ miehistä, ei nuoremmista. Siinä on ensimmäinen ja tärkein ohjenuora.

Noh, voisin hyväksyä jopa 29v naisen, en missään tapauksessa sitä wanhempaa, mikäli hän on feminiini, hoikka ja siro, eikä ole pilannut ihoaan tatuoinneilla, eikä kanna sonnintalutusrengasta sierainvälissään, eikä ole pyöräyttänyt taakkoja eikä halua taakkoja.

En kaipaa yhtään mitään rumbaa enää 67v ikäisenä, vaan nuoren kaunottaren joka haluaa leikkiä kanssani kotia, juhlia ja matkustella, vaikkapa pitääkseen sapattivuoden ennen opintojensa jatkamista, tai vaikka vain laiskotellakseen.

Vierailija
86/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää? Mä tapasin nykyisen mun miehen kun olin 51v. Tapasimme yhteisen kaverin kautta.

Vierailija
87/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Komeat ja töitä tehneet haluaa minut ulkonäön perusteella mutta ihmettelevät missä mun oma urahistoria. "

Tuota on kyllä aika vaikea uskoa. Suurimmalle osalle miehistä naisen urahistoria on parisuhdetta muodostettaessa täysin yhdentekevä seikka. Joskus uraohjusmaisuus on jopa negatiivinen asia.

Eikä ole. Suurin osa miehistä haluaa työssäkäyvän naisen, sillä he haluavat sijiottaa omat rahansa omiin harrastuksiinsa. Nainen ja pillu halutaan ilmaiseksi. 

No kukapa sitä prostituoidun kanssa pariutuisi.

Entä miksi nainen synnyttäisi ja kasvattaisi lapsia miehen omistukseen ilmaiseksi? Niin kauan kun ette hoida elatusvelvollisuuttanne myös naiseen, niin ette saa nauttia täm

En ole kyseinen henkilö, mutta hän on täysin oikeassa, ulosanti toki aika intohimoinen. Lapsiasiassa miehellä on siemen ja miehen luonnollinen rooli päättyy sen luovuttamiseen. Kaikki muu on käytännössä puppua, meemi, keksittyä kulttuuria. Naisten omistamista (avio) ja lasten omistamisessa ollaan sitten astetta härskimmällä sivulla tällä hetkellä, missä heiltä kielletään jopa lajityypillinen emon hoiva erinäisten taloudellisten intressien saavuttamiseksi. Tästä sitten maksetaan kaikenlaisina ongelmina ja kehityshäiriöinä, joita niitäkin riistetään ja rahastetaan.

Vierailija
88/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joskus vaikka jutella miehille esim tinderissä. 99% naisista on mykkäkuuroja siellä eli juttelu ei nappaa mutta täydellinen mies tarttis saada ja vähä lapsiakin siihen kylkeen . 

Vierailija
89/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ miehistä, ei nuoremmista. Siinä on ensimmäinen ja tärkein ohjenuora.

Noh, voisin hyväksyä jopa 29v naisen, en missään tapauksessa sitä wanhempaa, mikäli hän on feminiini, hoikka ja siro, eikä ole pilannut ihoaan tatuoinneilla, eikä kanna sonnintalutusrengasta sierainvälissään, eikä ole pyöräyttänyt taakkoja eikä halua taakkoja.

En kaipaa yhtään mitään rumbaa enää 67v ikäisenä, vaan nuoren kaunottaren joka haluaa leikkiä kanssani kotia, juhlia ja matkustella, vaikkapa pitääkseen sapattivuoden ennen opintojensa jatkamista, tai vaikka vain laiskotellakseen.

Luulen että sinä et ole sitä materiaalia mitä tässä ketjussa etsitään.

Vierailija
90/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä tuollaisia miehiä on..mutta aika hardcorehippipiireihin pitää mennä, jos haaveilet elämästä jossa kumpikaan ei tee työtä, mutta ei ole ihan sekaisin muuten. Omavaraisella maatilalla sitä työtä kyllä sitten riittää.

Mitä jos on tuollainen kuin AP mutta olis ihan OK sen kanssa että miehellä on oma metsäläiskultti?

Ihan vaan ohi kyselen

No sinne vaan sitten lampaita kerimään ja papuja kasvattamaan! Erilaiset vähän hämyiset perinnetapahtumat tai vaikka natural high healing-festivaali ovat varmaan hyviä paikkoja etsiä omaa metsäläistä. Joogapiirit myös.

Mistä ihmeestä tämä hippi/punk/nisti -pakotus tähän ketjuun tuli? Joku oman elämän

Esimerkiksi jehovan todistajien opeissa puhutaan muista arvoista, kuin vallitsevista talous-laitostumis-psykotouhuista. Perhearvot, sukupuoliroolit, läsnäolo, onhan noita. Rauhanomaisuus, jeesus, ym. He ovat tapelleet itselleen jopa vapautuksen asepalveluksesta koska ovat pasifisteja.

Suomessa on vähemmän tällaisia ryhmiä, jotka elävät aidosti omien arvojensa mukaista elämää. Iso osa tulee täysin arvottomasta (oikeasti) taustasta ja se näkyy. Mennään heti mukaan laitossekoiluun, sota kiihottaa, jne. Hyvin apinamaista ja alkeellista touhua.

Vierailija
91/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa vinkin. Ei ainakaan täältä.

Vierailija
92/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kärsii siis myöhäistä vauvakuumetta ja unelmoi miehestä joka tyytyisi nopeasti vanhenevaan naiseen jonka parasta ennen aika oli kauan kauan kauan sitten ja jonka vaihdevuodet ovat jo ovella. Miehen tulisi tuupata siittiönsä tuubiin joilla 35v nainen keinosiemennetään ja jos keinosiemennys onnistuu, niin sitten edessä onkin ihanat lapsiarki sekä naisen vaihdevuodet. Saattaahan semmoinenkin ovimatto löytyä.

Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri Katja Ahinko kertoo: "Naisen hedelmällisyys alkaa laskea vähitellen huippuvuosien jälkeen. 30-vuotiaana hedelmällisyys on jo huomattavasti vähentynyt, mutta tavallisesti 35 ikävuotta pidetään taitekohtana. Silloin enää 12 prosenttia naisista raskautuu yhden kuukautiskierron aikana. Iän myötä munasolujen määrä vähenee, ja myös niiden laatu heikkenee nopeasti. Munasoluihin alkaa tulla erilaisia kromosomimuutoksia.

Mun

Pätee ehkä lääkeuskovaisiin. Usko lääkehullujen tarinoita, saat viitteeksesi lääkehullujen pilaamat naiset. Ne mutaatiot seuraavat mutilaatiosta, mm. Steroidiehkäisy, jotta nainen on parempi s permaämpäri.

Mitä kauemmas kävelee jumalasta (ja jumala kunnioittaa naista naisena, äitinä, ei orjana ja rahantekokoneena) sitä paskempilaatuisia naisia kohtaa. Sori vaan.

Vierailija
93/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö työttömien päivätoiminnasta sinulle sopiva mies. Pitkäaikaistyöttömistä löytyy myös heitä, jotka ei välitä toisen työhistoriasta eikä yhteiskunnan tavoitteellisuudesta niin paljoa kuin uraohjukset. 

Vierailija
94/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on tarjota heidän elämäänsä muuta lisäarvoa. Olla hyvää ja miellyttävää seuraa, hyvä kumppani, antaa heille mitä he haluavat... Pidän todennäköisempänä että sinulta löytyy rahaa lompakosta kuin taitoja noihin.

Vierailija
95/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on tarjota heidän elämäänsä muuta lisäarvoa. Olla hyvää ja miellyttävää seuraa, hyvä kumppani, antaa heille mitä he haluavat... Pidän todennäköisempänä että sinulta löytyy rahaa l

Ei mulla ole rahaa. Miehellä on, mutta minä en niistä hyödy.

Vierailija
96/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö työttömien päivätoiminnasta sinulle sopiva mies. Pitkäaikaistyöttömistä löytyy myös heitä, jotka ei välitä toisen työhistoriasta eikä yhteiskunnan tavoitteellisuudesta niin paljoa kuin uraohjukset. 

Ihan varteenotettava vaihtoehto sinänsä, mutta miehillä on iso riski langeta kaikkiin epämoraalisuuksiin jos heitä ei aktivoi 24/7. Epämoraaliset miehet taas eivät sovellu samoihin tiloihin naisten ja lasten kanssa.

Vierailija
97/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on tarjota heidän elämäänsä muuta lisäarvoa. Olla hyvää ja miellyttävää seuraa, hyvä kumppani, antaa heille mitä he haluavat... Pidän

Okei, mutta tämä ketju ei ole hyväksikäytettyjen naisten vertaistukea varten.

Vierailija
98/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että enää!  Olet nainen parhaassa iässä.  Naisen hedelmällisyys kestää n. 50 vuotiaaksi, vaikka muuta toitotetaan.  Kesä on tulossa, joten verkkoja vesille vaan!  Etsi tavallista kivaa miestä, itsesi ikäistä

Vierailija
99/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ole kovin lihava, niin tanssilavoilta löytyy. Kesä on tulossa. Kyllähän siellä lavoilla on humppahulluja urheilullisia miehiä. Eiköhän sieltä sinullekin löydy.

Vierailija
100/147 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa joskus vaikka jutella miehille esim tinderissä. 99% naisista on mykkäkuuroja siellä eli juttelu ei nappaa mutta täydellinen mies tarttis saada ja vähä lapsiakin siihen kylkeen . 

Oletkos varma, ettet itse tavoittele siellä vain täydellisyyksiä? Toki palstan mukaan taviksen kuvailuun osuu mm. takavuosien missejä ja meikittömäksi meikattuja elokuvanäyttelijöitä, että niin....

Itse kun deittisovelluksessa vielä jaksoin olla, niin ihan mykkiä siellä oltiin minullekin, jopa silloin kun aloitin itse keskustelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän