Lue keskustelun säännöt.
Maidon erittyminen ennen lapsen syntymää
15.03.2007 |
onko normaalia? Laskettuun aikaan on reilut pari kuukautta ja huomasin maitoa erittyvän tipoittain.
Kommentit (4)
Mutta lupaa hyvää imetyksen kannalta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maito herahtaa heti kun esikoinen vähänkään narisee, vaikka lopetin imetyksen jo vuosi sitten!
Itseläni esikoisesta alkoi herua maitoa esim saunan jälkeen ja muutenkin noin rv31. Nyt tässä toisessa raskaudessa ei ole ollut mitään ainakaan vielä. Olen rv36
mulla alkoi jo 5 kk ennen lapsen syntymää.