Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävällinen muistutus: julkisella ei voi shoppailla gynejä sukupuolen perusteella, vaan jos haluat naisgynen niin sitten omalla rahalla 🤗

Vierailija
13.04.2025 |

Tuliko selväksi? Verorahoilla ei kustanneta jotain naisgyneshoppailua vaan otat sen minkä palveluita on saatavilla!

Kommentit (445)

Vierailija
301/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne gynekologitkaan ole mitään "aarteita", joita oikein erityisesti/erikseen "shoppaillaan". Big Pharma Big Scam.

Ihan ilmankin pärjätään mainiosti ja säästyy rahat mihin tahansa parempaan + oikeasti omaa terveyttä edistävään. 

Vierailija
302/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että yksityiseltä voi varata kenet hsluas. Ei ilmaisia ukkojaan, ei lepsoj tosin eräs äm.     Ä kenen luona kävin viimeksi oli harvinaisen vastenmielinen. 

Tajusin heti että oli mukana erääsdä vastenmielisessä rikollisvyyhdissä.  No ein ole ikinö arvostanut lääkäreitä sen kummemmin. Ja syystäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä gynekologi sanoi ruokatunnilta tullessaan?

mihins vi*tuun mä jäinkään...

Vierailija
304/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Ullgren on pedofiili

Vierailija
305/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon monta kertaa miettinyt, että mikä saa miehen valitsemaan erikoistumisalakseen gynekologian? Tietty samaa voisi miettiä naisurologeista, mutta jotenkin se ei vaan ole sama. 

Gynekologia on hyvin toimenpidepainotteinen ala, jotkut tykkää siitä. Ja hyvät mahdollisuudet tehdä yksityisvastaanottoa. Sektiokirurgia on omalla tavallaan suurinta mahdollista sankarikirurgiaa, missään muussa leikkauksessa ei pysty pelastamaan montaa henkeä yhdellä toimenpiteellä. Lääketieteellisestä näkökulmasta gynekologialla on vetovoimatekijänsä, joilla ei ole mitään tekemistä maallikkonäkemyksen (hihii se vaan haluaa nähdä pilluja) kanssa.

Osaisitko vielä kyseenalaistaa tuon "toimenpidepainotteisuuden" vai romahtaako *itunmoiset riistorahastusmahdollis

Kyllä. Itselläni oli kysta munasarjassa ja kyllä sen gynelogi leikkasi, ei kirurgi. 

Gynekologia on varmaan mielenkiintoinen ala, naistentaufit ja synnytykst on monipuolista työtä, 

Vierailija
306/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö tämä suuri toosakeskustelu jatkuu täällä?!😲😅

Vierailija
307/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun täällä sai valita

Vierailija
308/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilaalla on oikeus valita lääkärinsä ja myös tarvittaessa pyytää toinen lääkäri vastaanotolla asioidessa. Lukekaa potilaan oikeuksista. Onko aloittaja niitä hoitajia joilla on epäterve hallinnan tarve.

Itse luulen, että ap:lla ei ole mitään tekemistä terveydenhuollon kanssa. Kunhan jankuttaa. 

Vierailija
309/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa valita, aikavaraus tosin voi mennä pitkälle tulevaisuuteen jos suosittu. Naispoliiseja on myös saatavilla arkaluotoisissa asioissa kuten myös naispsykologeja tai naispuolinen oikeusavustaja

Vierailija
310/445 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ap on itselläsi se värkki, jota gynekologi ronklaa, voit vapaasti viedä sen värkkisi gyneronklattavaksi tai olla viemättä, mutta keidenkään muiden värkkitouhuihin sinä et puutu millään tavalla (pyytämättä!), onko selvä?

Suomessa on mielipiteenvapaus kaikilla, onko selvä? ap:lla siis on oikeus olla ihan mitä mieltä haluaa gynekologeista ja ilmasta mielipiteensä toisten sitä estämättä.

eri

Vierailija
311/445 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ap on itselläsi se värkki, jota gynekologi ronklaa, voit vapaasti viedä sen värkkisi gyneronklattavaksi tai olla viemättä, mutta keidenkään muiden värkkitouhuihin sinä et puutu millään tavalla (pyytämättä!), onko selvä?

Suomessa on mielipiteenvapaus kaikilla, onko selvä? ap:lla siis on oikeus olla ihan mitä mieltä haluaa gynekologeista ja ilmasta mielipiteensä toisten sitä estämättä.

eri

Jos minulla ja kaikilla muilla on mielipide siitä, miten ja missä juuri sinun tulisi värkkisi tutkituttaa/hoidattaa omalla rahallasi, noudatatko/totteletko aina heti kyseenlaistamatta, vailla omaa mielipidettä/preferenssiä noinkin henkilökohtaisessa yksityisasiassasi muiden, vieraiden random-kanssaihmistesi haluja? Miten saat tehtyä mitään päätöksiä vai kysytkö kaikkeen luvan?

Vierailija
312/445 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin joillain tampioammattilaispuoskareilla on outo _harhaluulo, että potilas on lääkäriä varten_ eikä päinvastoin?

Vierailija
313/445 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jos minulla ja kaikilla muilla on mielipide siitä, miten ja missä juuri sinun tulisi värkkisi tutkituttaa/hoidattaa omalla rahallasi, noudatatko/totteletko aina heti kyseenlaistamatta, vailla omaa mielipidettä/preferenssiä noinkin henkilökohtaisessa yksityisasiassasi muiden, vieraiden random-kanssaihmistesi haluja? Miten saat tehtyä mitään päätöksiä vai kysytkö kaikkeen lu

miten luvan saaminen tai tarvitseminen liittyy siihen, että joku sanoo asiasta oman mielipiteensä?  Ei minua häiritse, jos joku vinkuu netissä, että ei saa  pyytää naisgynekologia, vaan pitää tyytyä siihen mitä on. Se on vain hänen mielipiteensä ja minä olen hänen kanssaan joko samaa mieltä, eri mieltä tai en mitään mieltä. 

Vierailija
314/445 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, varmaan eturauhastutkimuksessakin on ihan sama tuleeko sormi hanuriin mieheltä vai naiselta?

Vierailija
315/445 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, varmaan eturauhastutkimuksessakin on ihan sama tuleeko sormi hanuriin mieheltä vai naiselta?

On. 

Vierailija
316/445 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jos minulla ja kaikilla muilla on mielipide siitä, miten ja missä juuri sinun tulisi värkkisi tutkituttaa/hoidattaa omalla rahallasi, noudatatko/totteletko aina heti kyseenlaistamatta, vailla omaa mielipidettä/preferenssiä noinkin henkilökohtaisessa yksityisasiassasi muiden, vieraiden random-kanssaihmistesi haluja? Miten saat teh

Kukaan normijärkinen ei kuuntele muiden mielipiteitä oman värkkinsä käytöstä tai käyttämättömyydestä.

Vierailija
317/445 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jos minulla ja kaikilla muilla on mielipide siitä, miten ja missä juuri sinun tulisi värkkisi tutkituttaa/hoidattaa omalla rahallasi, noudatatko/totteletko aina heti kyseenlaistamatta, vailla omaa mielipidettä/preferenssiä noinkin henkilökohtaisessa yksityisasiassasi muiden, vie

Se, että, sinä koet eriävät mielipiteet uhkaavana tai välteettävinä siinä mittakaavassa ettet edes uskalla kuunnella niitä, kertoo siitä, että olet ahdasmielisempi kuin sen eriävän mielipiteen esittäjä. Ahdasmielisyys ei ole koskaan hyväksi.  eri

Vierailija
318/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu nyt tuo tolkuton kaasuvalotuseksytysyritys. Ei se ole mitään "uhkaavana kokemista yhyy", että omistaa oman värkkinsä ja siihen liittyvät päätökset. Itse voit toki tarvittaessa konsultoida ja halailla koko maailmaa yksityisasioissasikin.

Erikeepperi

Vierailija
319/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikunnan enemmistö on naisia.

Ap kuvittelee, että julkisella on gynejä 😂

Onhan niitä erikoissairaanhoidon puolella, jos sinne saa lähetteen. 

Vierailija
320/445 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä huuto epätasa-arvosta, naisvihasta ja mistä kaikesta muusta syntyisikään jos miehet toimisi kuin naiset että ilmottaisi että minä en suostu naislääkärin hoidettavaksi vaan vaadin mieslääkärin kun olen itsekin mies