Miksi mies kysyy kaiken minulta? En jaksa enää
Mitä ostan kaupasta?
Mikä päivä tänään on? Koska on pääsiäinen? Milloin lapsilla on loma? Mitä on tänään ruoaksi? Mitä Matti haluaa syntymäpäivälahjaksi? Missä on kaukosäädin? Monelta mennään Maijan ylppäreihin? Missä on mun puvun housut? Missä Kaisan valmistujaisjuhlat pidetään?
Paljonko kello on? Mitä ostamme valmistujaislahjaksi? Missä on kaukosäädin? Onko maito loppu? Onko kahvia? Mitä Sössö sanoi lehdessä? Mitä Pössö sanoi uutisissa? Mitä Nössö sanoi radiossa?
Milloin auto pitää huoltaa? Koska pakkaset loppuu? Onko Mauno töissä? Onko Pauno koulussa? Onko Tauno lomalla? Onko Jauno ulkona? Onko Kauno yläkerrassa?
Ihan oikeesti.
Mulla kysytään töissä KO K O JUUTTAAN VIIKON tyhmiä. Enkö saisi vapaa-ajalla olla rauhassa?! Kuulokkeet ei auta. Tähän lisäksi tietty lasten kysymykset, mutta ne siedän.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset jotka täällä hokee minun kotini ja minä päätän ihmettelevät miksi mies kyselee kaikki asiat. Tuo mies joka ei tekstien mukaan osaa mitään kun äidilläänkään ei meille asiaa.
Tämä. Niin makaa kuin petaa.
Kun viet mieheltäsi itsenäisyyden on tässä lopputulos josta itse kärsit.
Olet selvästi tehnyt itsesi tärkeäksi. Mies on tottunut, että sinulta saa vastauksen moniin kysymyksiin, eikä tarvitse selvittää ja muistaa itse tai kirjoittaa muistilappuja tai käyttää kalenteria.
Ja en nyt halua syyllistää, sillä tottahan se on, että jos anopin synttärit, koulun näytelmä, hiustenpesupäivä, apteekkikäynti, vanhempainilta, harrastuspäivä, maito, kahvi, siivouspäivä, pyykkituvanvaraus, pyykinpesu, pyykin ripustus, vessapaperin ostaminen, talvivaatteiden tilaaminen, kesäkenkien haku vintistä, lapsen hammaslääkärikäynti, kaverin synttärit, siskon häät jne.unohtuu, niin eihän se ole koskaan kenenkään mielestä miehen syytä.
Vaan se on aina ja iänkaikkisesti sinun syytä.
Mun mies ei selviä ruokakaupasta koskaan itse. Aina soittaa sieltä. Ymmärrän jos listalla olisi joku tosi spesiaali juttu, mutta jos lukee vaikka kirsikkatomaatit, niin hän soittaa että näitä on monenlaisia. Tästä toki selviäisi sillä, että kirjoittaa tarkan tiedon, mutta kun sillä ei ole väliä, mitä ne on. Ja jos kirjoitan tarkasti esim. Valion mansikkajogurtti ja sitä ei olisikaan, niin ei osaa ottaa jotain toista. Se ei tule edes mieleen. Teen niin tai näin, niin mies soittaa kaupasta.
Free your husband. Aikamoiselta pirttihirmulta kuulostat.
Jos et siedä miestäsi, niin miksi olette yhdessä? Lasten takiako?
Elettiin mukavasti avoliitossa pitkään, kaksi lastakin ja yhteinen rivari oli. Molemmilla oli työ ja omat harrastukset. Lopulta menin mielenhäiriössä suostumaan neljänteen kosintaan. Häiden jälkeen mies kaiketi päätteli, että olen hänen äitinsä ja suhteemme on hänen vanhempiensa avioliitto. Voima olkoon kanssasi, ap!
Minä ratkaisin tämän vastaamalla aina että en tiedä. Suosittelen!
Vaihdetaan miehiä. Saat tuommoisen kännykän tuijottelijan, joka ei puhua pukahda. Pysyy visusti hiljaa nurkassa eikä varmasti ärsytä kysymyksillään.
Jos mies ei kyselisi, niin AP itkisi täällä, että miksi mies ei puhu minulle? Onko hänellä salarakas?
Sano miehelle suoraan, että älä kysele, anna minun olla hetki rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ratkaisin tämän vastaamalla aina että en tiedä. Suosittelen!
Myös "käytä päätäs" riittävän monesti toistettuna toimii. Osittain.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei selviä ruokakaupasta koskaan itse. Aina soittaa sieltä. Ymmärrän jos listalla olisi joku tosi spesiaali juttu, mutta jos lukee vaikka kirsikkatomaatit, niin hän soittaa että näitä on monenlaisia. Tästä toki selviäisi sillä, että kirjoittaa tarkan tiedon, mutta kun sillä ei ole väliä, mitä ne on. Ja jos kirjoitan tarkasti esim. Valion mansikkajogurtti ja sitä ei olisikaan, niin ei osaa ottaa jotain toista. Se ei tule edes mieleen. Teen niin tai näin, niin mies soittaa kaupasta.
Et kai ole joskus naputtanut, kun on tullut kaupasta väärät tomaatit?
Asioilla on syy ja seuraus.
Mikset sano miehellesi että hänen puhumisensa ärsyttää sinua. Normaali ihminen ei ärsyynny tuollaisesta niin paljoa että itkee asiasta vauvapalstalla. Kukaan ei pakota ap sinua olemaan suhteessa jossa toisen olemassaolo ärsyttää noin paljon. Toki voisit harkita myös peiliin katsomista. Ammattiapua on tarjolla.
Ap, vaikutat melko tunnekylmältä ihmiseltä. 😬 Koita edes joskus asettua toisen asemaan.
On henkistä väkivaltaa jos nalkuttaa aina kun toinen on yrittänyt tehdä jotain itse. Kyllä siinä saa toisen itsetunnon rapistettua nurkkaan. En sano että teillä on noin, kun en tiedä mutta tuli vain yksi skenaario mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit keksimässä tarinoitaan taas...
#miesvihanäkyväksi
Haukut naisia spermaviemäreikisi ja vedät itku-potkuraivarit kuvitellusta miesvihasta samassa kommentissa 😂
Kysyykö hän siis oikeasti sinulta vai onko kysymykset retorisia? Minä höpöttelen paljon itsekseni ja mieheni sitten tiuskii, kun kyselen häneltä, millainen keli on ulkona, missäköhän mun toinen kenkä on jne. Kunhan höpötän itsekseni ja ei se haittaa, jos saataisiin joskus joku keskustelukin aikaiseksi. Joo, varmaan pitäisi erota, kun toinen haluaisi aina vaan möllöttää hiljaa ja itse haluaisin välillä jutustellakin.
Minä olisin sinulle hyvä mies. Saattaisin helposti olla viikonkin puhumatta sinulle mitään kunhan ymmärtäisit että en sitten jaksaisi kuunnella valitusta puhumattomuudesta.
Hyvin tyhmältä vaikuttaa miehesi.
Ihan hlvetin tasapainoisen kuuloinen suhde...