Miksi mies kysyy kaiken minulta? En jaksa enää
Mitä ostan kaupasta?
Mikä päivä tänään on? Koska on pääsiäinen? Milloin lapsilla on loma? Mitä on tänään ruoaksi? Mitä Matti haluaa syntymäpäivälahjaksi? Missä on kaukosäädin? Monelta mennään Maijan ylppäreihin? Missä on mun puvun housut? Missä Kaisan valmistujaisjuhlat pidetään?
Paljonko kello on? Mitä ostamme valmistujaislahjaksi? Missä on kaukosäädin? Onko maito loppu? Onko kahvia? Mitä Sössö sanoi lehdessä? Mitä Pössö sanoi uutisissa? Mitä Nössö sanoi radiossa?
Milloin auto pitää huoltaa? Koska pakkaset loppuu? Onko Mauno töissä? Onko Pauno koulussa? Onko Tauno lomalla? Onko Jauno ulkona? Onko Kauno yläkerrassa?
Ihan oikeesti.
Mulla kysytään töissä KO K O JUUTTAAN VIIKON tyhmiä. Enkö saisi vapaa-ajalla olla rauhassa?! Kuulokkeet ei auta. Tähän lisäksi tietty lasten kysymykset, mutta ne siedän.
Kommentit (116)
Onneksi olkoon äidin roolista ja isäkin odotetusti on taantunut mieslapseksi!]
Repesin aloitukselle ihan totaalisesti. Kuulostaa joltain 5 vuotiaalta jolla on kunnon kysymysvaihe päällä.
Koska mies on jo huomannut olevansa aina väärässä ja sinä olet aina oikeassa, joten hän pyrkii välttämään kiistatilanteen varmistamalla vastauksen ensin sinulta.
Onko varma, että nuo on kysymyksiä, joihin tarvitaan vastaus? Ehkä ne on vain juttelua, jotta jostain tulisi puhuttua? Vastaa, että on tiedä, mitä mieltä sinä olet? Tai että en tiedä, mutta jutellaanko vähän tästä minua kiinnostavasta aiheesta
Totean jo nyt, että tämä teksti on klassikkoainesta.
Vi**u te naiset olette vaikeita. Tuohan on täysin harmitonta jutustelua.
Spermaviemärit keksimässä tarinoitaan taas...
#miesvihanäkyväksi
Älä vastaa sille. Lakkaa kysymästä.
Mies: miten meni työpäivä?
Nainen: raivoisa viestiketju vauva-palstalle jossa tuo typerien asioiden kyselijä saadaan haukuttua maanrakoon
Aivan kuin palstan spermaviemärit kävis töissä
Vakka valitsee itse kantensa, ja sitten ulisee siitä että muiden vika. Vähintäänkin kaikkien miesten vika, ja AIVAN EHDOTTOMASTI persujen vika!
#vain suomessa
#demariämmät
#aina kaikki muiden vika
Onko miehen muistiin tullut ongelmia ? Jos huomaa itse, yrittää pelastaa tilanteen kyselemällä
Typerää haukkua miestä. Muistisairaus aluillaan
Mulla on myös tuollainen mies. Ennen lasten saamista ei ollut tuota kyselemistä. Olen ajatellut, että mies on jotenkin putkiaivoinen ja lapsiperheessä on niin paljon liikkuvia osia, ettei pysy perässä. Tai sitten se on vaan laiskuutta, ei tarvitse itse ajatella tai ottaa selvää kun vain kyselee.
Onhan se raskasta ja muu kommunikaatio jää tuon kyselemisen jalkoihin. Välillä kyllästyttää koko mies. Ei oikeastaan puhu minulle muuten mitään kuin kysyäkseen eri asioita. Aina ei riitä edes pelkkä vastaus, vaan kysymys sisältää jonkin asian, jonka päädyn sitten hoitamaan.
Kaipaan kyllä oikeasti aikuisen ihmisen seuraa kotona, oikeaa keskustelua ja huomiota, joka olisi osoitettu minulle ilman mitään kysymyksiä, vaatimuksia ja hoidettavia asioita.
Mies on ymmärtänyt asemansa ja kuka on pomo. Parempi tossun alla kuin taivasalla.
Nyt naiset jotka täällä hokee minun kotini ja minä päätän ihmettelevät miksi mies kyselee kaikki asiat. Tuo mies joka ei tekstien mukaan osaa mitään kun äidilläänkään ei meille asiaa.
Miksi sitten olet tuollaisen urpon kanssa, joka tuo ilmeisesti aika paljon negatiivisuutta suhteeseesi?