Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kysyy kaiken minulta? En jaksa enää

Vierailija
13.04.2025 |

Mitä ostan kaupasta?

Mikä päivä tänään on? Koska on pääsiäinen? Milloin lapsilla on loma? Mitä on tänään ruoaksi? Mitä Matti haluaa syntymäpäivälahjaksi? Missä on kaukosäädin? Monelta mennään Maijan ylppäreihin? Missä on mun puvun housut? Missä Kaisan valmistujaisjuhlat pidetään?

Paljonko kello on? Mitä ostamme valmistujaislahjaksi? Missä on kaukosäädin? Onko maito loppu? Onko kahvia? Mitä Sössö sanoi lehdessä? Mitä Pössö sanoi uutisissa? Mitä Nössö sanoi radiossa?

Milloin auto pitää huoltaa? Koska pakkaset loppuu? Onko Mauno töissä? Onko Pauno koulussa? Onko Tauno lomalla? Onko Jauno ulkona? Onko Kauno yläkerrassa? 

Ihan oikeesti.

Mulla kysytään töissä KO K O JUUTTAAN VIIKON tyhmiä. Enkö saisi vapaa-ajalla olla rauhassa?! Kuulokkeet ei auta. Tähän lisäksi tietty lasten kysymykset, mutta ne siedän.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin tuntuu, että eräs järjestettiin vähän tahalleen tuollaiseksi. Kysyy kaikkeen apua, vaikka ei tarvitsisi,  jotta olis hankalaa sille, jonka täytyy auttaa. Saa sitten vielä syytteet niskaan, jos auttamisessa on mennyt jotain pieleen. 

Taisi olla jopa niin, että joskus hakjeroimalla sabotoitiin tilanteita niin että näyttäytyisi ihsn kuin se auttaja muka olis jotenkin mokannut. Jee ja saatiin aikasn riitaa.

Vähän kyllä  auttoi,  kun se auttaja alkoi huomaamaan nuo ja varojaan sabotointeja. 

Tuo on valitettavasti TOSI tarina. 

Kun jjonkun netti in totaalisesti hakkeroitu, voidaan tehdä vaikka mitä. Ihan vain sillä , että järjestetään ns. varjosivut oikeista sivuista ja pelataan niillä. 

Väitätkö tosissasi? 

Väitän  ja tuo oli vielä pientä piiperrystä, jos kokonaiskuvaa katsotaan. Mukana kun oli varsinainen koneisto ja iso ryhmittymä ihmisiä. Saman ryhmän ihmiset tiesi toki vain omiensa touhuista ja heille kerrottiin vain tietyt asiat tietystä  näkökulmasta. Valitettavasti  töysin puolueettomia ja oikeasti älykkäitä oli jutussa liikkeellä todella vähän.

Hehheh voi kun jonkun mielestä oli varmaan kiva jäynä se hakkerointi, nimittäin siinähän käy monesti niin, että voi todistaa sitä, koska juuri sillä hetkellä kun sivu reistailee ei ole kukaan katsomassa. No screen shotit joskus olisi tietenkin voinut ottaa. 

Ja asioista tietämättömät tompoelit:: Ei ole hakkerointia.   Et vain osannut käyttää, teit jotain väärin ja totta kai, jos joskus jäät kiinni siitä, että olet itse tehnyt jotsin väärin, niin ne oikeasti hakkeroidut jutut menee kumminkin sen piikkiin; Olet tehnyt jotain väärin. Kato nyt,  ei mitään hakkerointia ole. 

No henkilö itsekin on ollut ns. aitiopaikalla näkemässä tietää kyllä, että osassa on ollut selvät hskkeroinnit kyseessä. Sen  pitäisi tajua muutkin älykääpiöt jotka ehkä fiksuna huomanneet henkilö. ympärillä toimineen hyvin laajamuotoisen gang stalking tyyppinen toiminta vuosikausua!

Laitteiden hakkerointi on siinä peruskauraa! 

Vierailija
22/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ap kysyy kaiken vauva palstalta, mitä eroa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt niin että sinä tiedät ja päätät aina kaiken, ja miehen ajatukset ja mielipiteet ovat vääriä? Se selittäisi kaiken varmistelemisen sinulta.

Jos taas nämä ovat keskustelunaloitusyrityksiä, mies kaipaa kenties huomiota. 

Jos hän taas välttelee vastuuta, voit jakaa sitä hänelle rakentavasti.

"en ole vielä ajatellut mihin aikaan lähdetään Maijan valmistujaisiin. Mitä mieltä sinä olet?"

"Jos ei kaukosäädin ole paikallaan, niin sitten en tiedä mihin joku on sen jättänyt "

"Housusi ovat siellä minne sinä itse olet ne jättänyt"

"Kultaseni, et tarvitse minua tuohon asiaan. Hoida se itse"

Vierailija
24/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun idari

Vierailija
25/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut, pahvi!

Vierailija
26/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon äidin roolista ja isäkin odotetusti on taantunut mieslapseksi!]

Oletko antanut tai annatko aina negatiivista palautetta kun hän tekee itse omatoimisesti jotakin ? Tässä voi ola syy ....ja seuraus.

Vierailija
27/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi**u te naiset olette vaikeita. Tuohan on täysin harmitonta jutustelua. 

Ei ole. Ainakin mun ex-miehen kohdalla tuo jatkuva kyseleminen vaikutti suorastaan kiusan tekemiseltä. Ei hetken rauhaa, kaikki mun tekemiset keskeytyivät koko ajan, jos edes minuutiksi istahdin alas kahvikupin kanssa, pomppasi esiin kyselemään milloin mitäkin. Jos pyysin odottamaan hetken tai vaikkapa itse etsimään hanskojaan/avaimiaan/sitä talvitakkia/ruuvimeisseliä/you name it, suuttui ja valitti; mähän vaan kysyin, eikö täällä saa enää edes puhua mitään. 

Vierailija
28/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaviemärit keksimässä tarinoitaan taas...

#miesvihanäkyväksi

Pata kattilaa soimaa...

Vierailija
29/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy sinä vastavuoroisesti häneltä. Kysy myös "kaipaatko juttuseuraa vai muutenko vaan tyhmiä kyselet?"

Vierailija
30/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minä tiedä mitä hänen päässään liikkuu, joten kysyisitkö itse häneltä, että miksi joka asiaa täytyy kysyä?

Onhan se ärsyttävää, että jos joka asiaa täytyy kysyä, vaikka huomaa toisen ärsytyksen. Ehkä voisi opetella itsekin tekemään päätöksiä ilman, että koko ajan asioita täytyy varmistella? 

Vierailija
31/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös tuollainen mies. Ennen lasten saamista ei ollut tuota kyselemistä. Olen ajatellut, että mies on jotenkin putkiaivoinen ja lapsiperheessä on niin paljon liikkuvia osia, ettei pysy perässä. Tai sitten se on vaan laiskuutta, ei tarvitse itse ajatella tai ottaa selvää kun vain kyselee. 

Onhan se raskasta ja muu kommunikaatio jää tuon kyselemisen jalkoihin. Välillä kyllästyttää koko mies. Ei oikeastaan puhu minulle muuten mitään kuin kysyäkseen eri asioita. Aina ei riitä edes pelkkä vastaus, vaan kysymys sisältää jonkin asian, jonka päädyn sitten hoitamaan. 

Kaipaan kyllä oikeasti aikuisen ihmisen seuraa kotona, oikeaa keskustelua ja huomiota, joka olisi osoitettu minulle ilman mitään kysymyksiä, vaatimuksia ja hoidettavia asioita. 

Joo. Voi olla, että tarvii vaan tukea, että kyllä tekee ihan hyvin. Riittävän hyvä riittää.

jos siinä alussa saanut  kritiikkiä, kun on yrittänyt hoitaa siinä vauva-aikaa sinua ja omaa ja perhettä ja omaa jaksamistaan, niin sitten saattaa tulla se sellainen olo, että pitää sitten kysyä kaikki, kun ei kerran luoteta. Menee se oma itseluottamus helposti. Herkkää aikaa kaikille.

32/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet perheesi keskustietokone ja metatyöntekijä. Minuakin rasittaisi tuollainen.

Kerro tästä ongelmasta miehellesi, ja menoja varten laittakaa yhdessä seinälle iso kalenteri jossa on tärkeät päivämäärät ja paikat. Täyttäkää kalenteria aina kun tulee tietoa. Myös lista kotitöitä varten on hyvä, jos teette niitä yhdessä ja hänellä on tehtävistä jatkuva epätietoisuus.

Vierailija
33/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sinulla mahdollisuutta kysyä tätä asiaa suoraan siltä mieheltäsi siellä kotona?

Terveisin, nimimerkki Hukkasin juuri kristallipalloni, sori.

Vierailija
34/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoit sitten kirjoittaa tänne nuo kaikki kysymykset. Et kuitenkaan itse pysty kysymään suoraan häneltä itseltään sitä yhtä kysymystä, että miksi mies kyselee.

-aikamoisesti  kaartelet ja kiertelet  ihan suoraa asiaa.

oletko kenties hieman yksinkertainen? Vai oletko vaan laiska, vai oletko vaan sellainen, että pitää saada jostakin valittaa, että mies on jonkin takia niin sitäsuntätä. Minusta sinä olet aika outo.

- en haluaisi tuollaista kumppania, joka ei puhu minun kanssani suoraan asioista. Onneksi minulla ei sellaista olekaan. Meillä puhutaan asiat.

- voisit harjoitella sitä puhumista siellä kotona.

Vierailija
35/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kostat sen kyselemällä meiltä? Olette ansainneet toisenne. Ala kysyä häneltä tyhmiä, esim. "pitääkö mun mennä nyt vessaan" "mitä mieltä olet pölyhiukkasista", "onko hiekanjyvät tarpeellisia" jne.

Vierailija
36/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ei kyselekään että mitä haluat kaupasta esimerkiksi...niin alkaa armoton maanittelu että miksi ei tuonut asiaa X ja Y kaupasta. Vaihtoehtoisesti mykkäkoulu kun ei kysynyt miten hänellä on päivä mennyt? Niin tai näin, lopputulos niin mies tekee väärin.

Vierailija
37/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tekee kyselemättä, se tekee kaiken väärin.

Vierailija
38/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi syntyvyys laskee, ei tarvitse tehtailla näitä ketjuja jatkossa

Vierailija
39/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on sellaiset rivinvälit mitkä syntyvät, kun teksti kopioidaan kielenkääntöohjelmasta tai chatgpt tuloksista

Vierailija
40/116 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun mies kyselee noin?