Mitä teiti kaksikymmentä vuotta sitten näihin aikoihin?
Kommentit (37)
ja karkailin äitiltäni sen minkä ehdin....huutelin ojanpenkalla varusmiehille " vasen, oikea, vasen,oikea!" kun marssivat kotini ohi! kävin kiertävässä päiväkerhossa (siis nimi oli se, paikka oli aina sama).
Olin pankissa (silloisessa KOP:issa) töissä.
Söin vissiin muurahaisia ja odotin 1-vuotissyntymäpäivääni :)
kuudennella luokalla perskoulussa.
pikkusisko oli juuri syntynyt (ihanaa) ja isä juuri kuollut:(
Ja muistan myös sen, että 20 vuotta sitten talvi oli älyttömän kylmä. Paikkakunnalla, jossa kävin töissä, oli joka aamu 35 - 40 astetta pakkasta, lähes kahden kuukauden ajan. Mutta kevät oli kaunis. En tosin osannut nauttia siitä, kun olin sairastunut ja odotin leikkaukseen pääsyä.
... odottelin vaan yläasteelle menoa...
Varmaan oli vielä lunta ja pakkasta kun asuin nykyistä pohjoisempana. Olin 12v.
Ja vapaa-aikani vietin hevos-talleilla.
apua onko siitä jo niin pitkä aika
Koulussa meni loistavasti ja perhe turvallinen, joten sikäli oli asiat hyvin. Kavereita ei ollut kuin yksi erityisen läheinen, mutta hän olikin sitten huippu!
Kävin eskaria ja varmaan kiusasin 1,5-vuotiasta veljeäni.
Kello on nyt melkein 14 joten todennäköisesti olin jo kotona. Varmaan söin välipalaa, tein läksyjä tai olin leikkimässä kaverin luona.
mutta onneksi en pyörinyt nipan kanssa... kai?
opiskelin ekaa vuotta yliopistossa. Olin rakastunut poikaystävääni, jonka kanssa olin seurustellut 7 kk.
- edelleen yhdessä saman tyypin kanssa -
tähän aikaan päivästä varmaan oisin ruokkimassa isosiskon kaa hevosia ja sit leikkisin kylän lapsien kaa. asuttiin siihen maailman aikaan maalla=)
näihin aikoihin menetin hänelle neitsyyteni ja voi sitä onnea muutenkin hänen kanssaan jota kesti sitten 4 vuotta :)
jolloin menin ekaluokalle kouluun ;)