Mitä teiti kaksikymmentä vuotta sitten näihin aikoihin?
Kommentit (37)
Torstait olivat aina pitkiä päiviä, päättyivät vasta kolmelta.
Mökkihöperyys joka kylmän talven aikana uudella paikkakunnalla pienen vauvan kanssa oli vallata mielen väistyi. Elämä hymyili taas. Tähän aikaan päivästä istuttiin tytön kanssa sohvalla, odoteltiin isiä kotiin töistä ja tyttö nautisteli iltapäivätissimaidosta.
pihalla leikkimässä läksyjen teon jälkeen tähän aikaan päivästä.
Juuri tänä päivänä on mun kaverin synttärit, joten epäilen, että tähän aikaan päivästä olisin ollut suuntaamassa juhlistamaan niitä.
Odotin peruskoulun loppua vähän haikeana ja pohdin lukioon menoa.
Asuin sinkkutyttönä kahden ystäväni kanssa kimppakämpässä ja tein sekalaista vuoroa töissä. Eli näin ollen oletan olleeni joko töissä tai sitten tekemässä sapuskaa kotona tai saunomassa ja istumassa iltaa kavereiden kanssa kotosalla.
ja suunniteltiin häitä...
opiskelin työn ohella...
tosi ruusunpunaista ja auvoista...
ja sitä että pääsee vihdoin juomaan kaljaa laillisesti.
Kävin siis autokoulua myös- kauhea kokemus silloin ja myös jälkiäteen ajateltuna. Ajotaidot yhtä huonot kuin silloinkin!
Varmaan tähän aikaan sunnutai-iltana olin kotona vanhempieni kanssa. Ikää oli vähän vaille 15 v ja olin kiltti teini, tottelin vanhempia ja hoidin kouluni kunnolla. Harrastin liikuntaa ja tapasin kavereita kylillä.
ja varmaan tähän aikaan jo nukkumassa.
pitkällä ja oli ihana fillaroida joka paikkaan :) Olin rakastanut ja onnellinen.