Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tosi tavallisen näköinen vai erotutko joukosta?

Vierailija
12.04.2025 |

Sulaudutko massaan vai oletko kenties kaunis tai komea, tai onko sinulla irokeesi tms? Pystytkö piiloutumaan ihmisjoukkoon?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallisen näköinen kaikkiaan, mutta olen keskimääräistä paremman näköinen, joten sikäli erotun hieman. 

Miten mittaat sen, että olet keskimääräistä paremman näköinen?

Sen lisäksi, että minulla on omat silmät, saan aika paljon huomiota naisilta, selvästi enemmän kuin keskimääräinen mies, ilmeni tämä sitten ns. tosielämässä tai vaikka deittisovelluksissa. 

Vierailija
42/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotun joukosta ja jään ihmisten mieleen. Se on aina jotenkin kuumottavaa, kun porukka tulee selittämään, että muistavat mut jostain eikä itsellä on hajuakaan kuka on kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen. En ole taivaallinen. Vanhahko tätsykkä. 

Vierailija
44/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymälävarasta minusta ei saa, koska kasvoni yleensä muistetaan. Se ei kuitenkaan estä esim. metrossa sitä, että kun miehet manspreadaavat ympärillä, minä olen se, jonka päälle tullaan istumaan eli minua ei huomata. Suomalainenhan ei naisia kunnioita, vaan antaa mulkuille aina tilaa sikailla. Aivan kuten koko hyvinvointiyhteiskunta, jossa saa halutessaan huume- ja viinanhuuruisen ylläpidon valtion piikkiin koko elämäksi. Ovelaa politiikkaa tietysti juottaa porukalta taju kankaalle niin eivät opi ajattelemaan.

Vierailija
45/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallisen näköinen kaikkiaan, mutta olen keskimääräistä paremman näköinen, joten sikäli erotun hieman. 

Miten mittaat sen, että olet keskimääräistä paremman näköinen?

Sen lisäksi, että minulla on omat silmät, saan aika paljon huomiota naisilta, selvästi enemmän kuin keskimääräinen mies, ilmeni tämä sitten ns. tosielämässä tai vaikka deittisovelluksissa. 

Miksi sitten olet deittisovelluksessa?

Vierailija
46/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti erotun, kun minut aina muistetaan.

Vierailija
47/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän poikkeava kävelytyyli. Erotun siksi, pukeuduin miten vain. Vaihtoehtoni ovat välillä söpö eksentrikko - takkuinen kylähullu. 

Vierailija
48/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sulaudu, en edes pukeutumalla tuulipukuun. Aina paljon huomiota saava.

Vierailija
49/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskimittaista naista lyhyempi ja pukeudun käytännöllisesti ja sään mukaan, välillä näytän melkoiselta metsäläiseltä kun olen ollut lapsen kanssa rymyämässä ulkona ja lähden siitä kauppaan tai töihin. Muuten olen aika persoonattoman näköinen. Veljeni sen sijaan erottuu pukeutumisellaan ja myös lyhyydellään.

Vierailija
50/64 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Hyvinkin erotun Joukosta: puolisoni, Jouko nimeltään, on keskimittaista pidempi, ja minä olen keskimittaista lyhyempi. Itse en pituuseroa näe, mutta hän ja muut näkevät sen.

51/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Näytän mt-potilaalta. Tai ehkä hiukan eksentriseltä, en silleen yrittämällä mutta en osaa seurata massoja, muotia tai sellaista joten pukeudun omiin mieluisiin rytkyihin. Vielä vuosi sitten olin aika kivaa katseltavaa fyysisesti, yks mulgero lisäsi n. 10 vuotta ulkonäköön, ja saman verran kiloja. Prkl. Vieläköhän täältä nousee? No ehkä kerran vielä.

Kieltämättä myös vaikutat siltä. Tekstisi on sekavaa sepustusta.

Diagnooseja on, mistäs sulle saatais? Kiitän kuitenkin erittäin rohkeasta anonyymista palautteesta.

Vierailija
52/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en laittaudu, olen hyvin tavallisen näköinen. Jos laittaudun yhtään, ilmeisesti erotun positiivisesti, niin paljon tullaan jutulle. On luonnostaan melko sievät piirteet, mutta tummia hiuksia lukuunottamatta jotenkin halju väritys, joten ripsari, kevyt rajaus ja kulmaväri muuttaa olemuksen täysin. 

Molemmissa olomuodoissa olen kotonani kyllä, mielentilasta riippuen.

Vierailija
53/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaupassa vartijat seuraavat aina. Ikinä en ole mitään varastanut.

Vierailija
54/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotun kai jollain lailla, kun mua kuvaillaan usein siten että "kun sä olet tuollainen persoonallinen" tai "sut ainakin muistaa". Olen ihan vähän vainoharhainen asian suhteen sillä olen niin harmaa tavis kuin vain voi olla. Pukeutumistakin kuvaa parhaiten "henkilöllä oli yllään vaatteet", hiuksissa ei ole mitään mallia tai erottuvaa väriä, olen keskimittainen ja keski-ikäistyvä.

Vierailija
55/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotun kai jollain lailla, kun mua kuvaillaan usein siten että "kun sä olet tuollainen persoonallinen" tai "sut ainakin muistaa". Olen ihan vähän vainoharhainen asian suhteen sillä olen niin harmaa tavis kuin vain voi olla. Pukeutumistakin kuvaa parhaiten "henkilöllä oli yllään vaatteet", hiuksissa ei ole mitään mallia tai erottuvaa väriä, olen keskimittainen ja keski-ikäistyvä.

"Henkilöllä oli yllään vaatteet" 😅😅😅 On kyllä osuva kuvaus aika monenkin asusta😀 Ja siis ihan ok niin. 

Vierailija
56/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa mitään trendejä vaan pukeudun aina omalla tyylilläni. Siihen kuuluu usein myös perinteisempi miehen hattu, joten taidan jossain määrin erottua. Viime kesänä joku tuntematon halusi ottaa kadulla valokuvan.

Vierailija
57/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvoiltani erikoisen näköinen enkä siten sulaudu ihmismassaan. Siksi voinkin pukeutua erikoisesti ja olla muutenkin samaan syssyyn omituinen. Ulkonäkökeskeisten ihmisten jorinat eivät jaksa kiinnostaa, pistän välit poikki saman tien.

Vierailija
58/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta äitini sanoi kun aikuistuin että sinusta on tullut NÄYTTÄVÄ NAINEN, mitä sitten lienee tarkoittanut ?

Vierailija
59/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytän joitain naisia yleensä pelkällä olemassaolollani. En tiedä yhtään mistä johtuu. 

Vierailija
60/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yritän sulautua joukkoon, se tekee elämästä helpompaa.

Minä olen oma itseni ja hyvin menee.