Oletko tosi tavallisen näköinen vai erotutko joukosta?
Sulaudutko massaan vai oletko kenties kaunis tai komea, tai onko sinulla irokeesi tms? Pystytkö piiloutumaan ihmisjoukkoon?
Kommentit (64)
Helsingissä on niin omituisen näköistä porukkaa ettei täällä pysty erottautumaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on niin omituisen näköistä porukkaa ettei täällä pysty erottautumaan muista.
Paitsi olemalla tavallisen näköinen.
Luulen olevani tavallisen näköinen, mutta minut kuitenkin muistetaan ja minua katsotaan usein pitempään kuin muita.
En tiedä, kun en oikein koskaan käy missään.
Olisin mielelläni tavallisen näköinen, mutta olen niin ruma, että erotun sillä.
Minä olen hyvin tavallisen näköinen muuten, mutta hiusvärini erottuu massasta.
Minua moikkaa kaduilla hyvin monet asiakkaat, joita olen tavannut vain ohimennen ja joudun usein miettimään mistä tuokin on tuttu vai onko?
Erotun joukosta. Oon pitkä, hoikka ja nätti transnainen ja kerään paljon katseita, sekä kaikenlaisia epämääräisiä ja asiallisempiakin lähestymisiä kohtaan usein arjessani.
Näytän mt-potilaalta. Tai ehkä hiukan eksentriseltä, en silleen yrittämällä mutta en osaa seurata massoja, muotia tai sellaista joten pukeudun omiin mieluisiin rytkyihin. Vielä vuosi sitten olin aika kivaa katseltavaa fyysisesti, yks mulgero lisäsi n. 10 vuotta ulkonäköön, ja saman verran kiloja. Prkl. Vieläköhän täältä nousee? No ehkä kerran vielä.
Erotun välillä.
Olen omanlainen. Ihan symppiksen näköinen. Aika sporttinen.
Kuljen pipo silmillä arkena.
Rennosti.
Pukeudun juhliin hyvin. Ihan edustava olen.
Hyvin hyvin tavallisen näköinen, mutta mua tuijotetaan melko paljon. Olen miettinyt, että johtuuko se siitä, että olenkin enemmän ruma kuin tavallinen vai siitä, että mulla on hurja karisma.
Vierailija kirjoitti:
Luulen olevani tavallisen näköinen, mutta minut kuitenkin muistetaan ja minua katsotaan usein pitempään kuin muita.
Sama. Oikein ärsyttää, että mikä on itsessä vialla, kun onnistun aina herättämään huomiota ja tuijotusta. Ihan super tavallinen olen omasta mielestäni.
En erotu joukosta. Kuluneet Levis farkut, kumiteräsaappaat ja kauhtunut työtakki. Joskus isommissa kaupungeissa vilkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, no miksi mut muistetaan joka paikassa?
'Oletko joku julkisuuden henkilö'?
*Täällä kysyttyä heti alkuun.
'You are well-known in your country,
some sort of artist, an actress, right?'
'You do modeling?'
*Ulkomailla.
'Omg, this look, can I take a pic, please?'
Hgissä, ulkomailla. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, no miksi mut muistetaan joka paikassa?
Käytös?
Erottunen joukosta.
Nuorena olin se, jolta kysyttiin aina kelloa. Nyt vanhemmiten se, jota myyjät juoksevat palvelemaan kipin kapin.
Tuskin erotun joukosta millään lailla.
Niin mistä joukosta? Ei täällä maalls näy mitään joukkoja missään. Ihan saa rauhassa potkutella kylänraitilla.
Yleensä yritän sulautua joukkoon, se tekee elämästä helpompaa.