Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT APUJA KEHIIN!!!! (painosta)

Vierailija
15.03.2007 |

Mieheni sanoi eilen että olen lihava :( Olen 158cm ja 58kg! Mielestäni ihan normaalipainoinen? Löysää nahkaa toki on mahassa kahden raskauden jälkeen. Nyt lukee jääkaapin ovessa: MUISTA DIEETTI! Siispä jos mieheni todella on sitä mieltä että olen läski niin mitä mieltä TE olette? tarvitseeko alkaa laihduttaa?

Ja miten paljon?

Pelkään että ällötän miestäni ja hän jättää minut tämän vuoksi. Ystäväni ovat kaikki lapsettomia ja timmejä joten on niin sanotusti pelko perseessä.

Muuten olen mielestäni ihan tavallisen näköinen. Lyhyehköt tummat hiukset, siniset silmät ja a-kuppirinnat :(

Auttakaa mitä voin tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko joku sanoa nyt jotakin? oon aika epätoivoinen!!!!

ap

Vierailija
2/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa kun ei sinua näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mielestäni aloittaa hankkimalla itsetunnon ja -kunnioitusta. Sen jälkeen voit miettiä, tarvitseeko sinun OMASTA mielestäsi laihduttaa. Jos tarvitsee, niin eikun hommiin. Mutta kenenkään toisen mieliksi laihduttamisessa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
4/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsetuntoni taitaa olla 0. olen valitellut miehelleni usein ulkonäöstäni ja hän vain kehunut aiemmin mutta nyt taisi sanoa totuuden :(

ap

Vierailija
5/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan käydä laskeen netissä painoindeksis ja miettiä sitten.. Mielestäni et nyt ainakaan mitenkään hirveä lihavalta kuulosta noilla mitoilla, mutta miten olisi vaikka kiinteytyminen? Itsetuntokin voisi sitten kohota jos tuntisit itsesi hyvännäköiseksi ja seksikkääksi..

Vierailija
6/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika mies tommonen on joka lihavaks haukkuu?? Ma ymmarran etta jos on huolissaan terveydesta niin vois vaikka yllyttaa kavelylle/lenkille kanssansa mutta ei nyt jummi jammi aleta lihavaks nimitteleen... Eiks se mee jotenkin nain etta " for better and for worse" .....