Eilen kaupassa nätti nuori kassaneiti hymyili ja toivotti hyvät viikonloput minulle, yli 30-vuotiaalle miehelle
Kommentit (61)
Seuraavalla kerralla laita ostosten joukkoon mukaan sultan xl kobdomit ja maksamisen yhteydessä anna hänelle käyntikortti ja totea "olis kiva mennä sun kans kahville joskus, soittele jos haluat..."
Laukesitko housuihin kun kassa puhui sinulle.
Ottaisin tuollaisen jo kiinnostuksen merkkinä. Varmaan menisin ihan sekaisin, ajatukset koko ajan tuossa kohtaamisessa ja siinä että milloin nähdään seuraavan kerran ja antaako uusia merkkejä seuraavalla kerralla. Todennäköisesti alkaisin laihtumaan ja vellomaan synkissä ajatuksissa kuinka neiti pitää hauskaa muiden miesten kanssa ja minä jään ilman. Henkeä ahdistaisi ja hautoisin köydenjatkoksi menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laueta mieluummin kassaneitiin! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla laita ostosten joukkoon mukaan sultan xl kobdomit ja maksamisen yhteydessä anna hänelle käyntikortti ja totea "olis kiva mennä sun kans kahville joskus, soittele jos haluat..."
Myyjät tykkää kun kehuu tissejä ja persettä! T: M65+
Monella kassaneidillä on OF-tili. Lähikaupan kassa jakoi mainoksiaan vähän varakkaamman oloisille miehille kutin välissä. .Kassaura jää yleensä aika lyhyeksi, mutta hyvin saa maksavia asiakkaita ja uuden uran alulle.
Niin minullekin, yli 40 vuotiaalle naiselle. Ja kaikille muillekin jonossa oleville. Älä jaksa provoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiootti? Se sanoo niin kaikille, koska on käsketty tekemään niin. Reppana mies luulee, että on kiinnostunut haha.
Minulle ei yksikään kassa ole toivottanut hyvää viikonloppua. Selvästi ihastumista ilmassa apn tapauksessa.
Just joo. No mullepa on monen monta kertaa ja olen keski-ikäinen nainen, joten en usko, että kassaneidit on kauhean kiinnostuneita heh.
Niinpä! Kassaneidit eivät ole kiinnostuneita kenestäkään. Tunteettomia ovat.
On pelkkää tunteettomuutta kun ei wanhusmies tai muu rumuli kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuollaisen jo kiinnostuksen merkkinä. Varmaan menisin ihan sekaisin, ajatukset koko ajan tuossa kohtaamisessa ja siinä että milloin nähdään seuraavan kerran ja antaako uusia merkkejä seuraavalla kerralla. Todennäköisesti alkaisin laihtumaan ja vellomaan synkissä ajatuksissa kuinka neiti pitää hauskaa muiden miesten kanssa ja minä jään ilman. Henkeä ahdistaisi ja hautoisin köydenjatkoksi menemistä.
Hankippa apua asap.
Kovaa kyytiä ja vielä kovempaa nahkaulinta olisi sedältä toivonut. Tiedän kokemuksesta.
N21
Nuori naislääkäri toivotti minulle eilen puhelimessa hyvää viikonloppua. Tein hänelle samoin. Onko meillä nyt jotain vispilänkauppaa, ap?
M75
Kassaneiti taas ei tervehtinyt ja vastasi vasta puhutellessa.
Minulle kassapoika sanoi hyvää yötä, mutta uskon sanoneen kaikille muillekin näin. Ei ehkä tiennyt ettei oikein sovi tilanteeseen. Vahingossa sanoin takaisinkin. Oli aika erityistä 😁 Unohdin hänet kylmänä naisena pian 🥶
Ystävällisiä ovat jos osaavat työnsä. Vaikka olisivat lesboja, ei olisi syytä naisten kuvitella mitään. Tuon tyttökin saattoi olla, ap.
Ja kaupoissa on myös komeita nuoria miehiä töissä ja romanssejakin syntyy ihan työkavereiden sekä heidän kavereiden kanssa myös. Nuorilla on paljon sosiaalista elämää muiden kuin asiakkaiden kanssa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laueta mieluummin kassaneitiin! T: M65+
Sinua käppänä ei halua kukaan
Vierailija kirjoitti:
Nuori naislääkäri toivotti minulle eilen puhelimessa hyvää viikonloppua. Tein hänelle samoin. Onko meillä nyt jotain vispilänkauppaa, ap?
M75
Olet jo elämäsi loppupuolella ja hän töissä. Mitä luulet onko sinulla kykyä viehättää ketään nuorta? Ei ole. Olet liian vanha nuorille naisille.
Ei, hän vaan varmaan tiesi, mitä askartelet pringles purkista, kumihanskasta ja pesusienestä.
Oli vain kohtelias. Niin harva ylipäätään edes tervehtii kassaa tai toivottaa mitään viikonloppuja.
No se on lähimpänä seksiä mihin normi miehellä on mahdollisuutta. Jos kassaneiti hymyilee minulle niin leijun seuraavat puoli vuotta pilvilinnoissa. Haaveet on todella tärkeitä koska oikeassa elämässä ei mahdollisuutta mihinkään .
Sori, sattui olemaan hyvä päivä.