Juon tässä juuri juhlamokkaa ja syön fatzerin sisinstä. Ekaa kertaa yökylässä DI-miehen luona. Rikas elämä olen valmis.
Enkä jaksa tehdä ruokaa - illalla mennåån syömään, se tarjoaa!
Kommentit (43)
Aloitus ei ollut edes siansaksaa, vaan ihan täyttä sianpaskaa.
Älä valehtele! Sä oot yöpynyt siellä jo monta kertaa ja jakanut toosaasi auliisti.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei ollut edes siansaksaa, vaan ihan täyttä sianpaskaa.
Kateellinen kateellinen
Eikö aamupala olekaan 69sän neliön ökyterassilla jonne on katettu 4ää leipää, 2ta levitettä, 3mea juustoa ja 5ttä leikkelettä?
Nyt äkkiä DI vie vihille, jatkuu rikas elämä sitten.😁
Minäkin juon kahvia. Suklaata ei ole, mutta ikkunasta näkyy Chrysler Building.
Vierailija kirjoitti:
Eikö aamupala olekaan 69sän neliön ökyterassilla jonne on katettu 4ää leipää, 2ta levitettä, 3mea juustoa ja 5ttä leikkelettä?
Kulta
Tää on 600 000 talo 🥳
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele! Sä oot yöpynyt siellä jo monta kertaa ja jakanut toosaasi auliisti.
No joo
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä DI vie vihille, jatkuu rikas elämä sitten.😁
En kyllä ymmärrä, miksi kaikkien edes pitäisi tehdä joitain erityisen tärkeää työtä, jos yhden palkalla elää kaksi. Jos minulla olisi varaa, pitäisin mielelläni kotiherraa.
Olen keski-ikäinen nainen ja naimisissa DI:n kanssa jo kaksikymmentä vuotta. Valitsin puolison koulutuksen perusteella. Ja suosittelen samaa sinullekin.
AP ottaa Fazerin sinistä ja DI Pfizerin sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin juon kahvia. Suklaata ei ole, mutta ikkunasta näkyy Chrysler Building.
Bitch please
Vierailija kirjoitti:
nieletkö?
Nyt on pakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta
Tää on 600 000 talo 🥳
Jonka omistaa pankki. Velkaa talosta on 630 000 mutta ei se haittaa, kun DI:n koko palkka menee velanlyhennyksiin.
Katsos kun eihän DI juo Juhla Mokkaa kuin pakosta, jos ei ole varaa oikeiseen kahviin.
Hae lääkkeet harhoin, se kannattaa