Eilen kaupassa nätti nuori kassaneiti hymyili ja toivotti hyvät viikonloput minulle, yli 30-vuotiaalle miehelle
Kommentit (61)
Sitten miehet ihmettelevät miksi nuoret nätit naiset eivät hymyile... juuri sen takia kun eivät halua antaa sellaista kuvaa että olisivat kiinnostuneita.
Tarkoittaa että on valmis seksiin kanssasi.
Toivottavasti silti ymmärrät, ettei se oikeuta sinua häiriköimään häntä millään tavalla. Hän tekee vain työtään, on kohtelias ja osaa siten käyttäytyä hyvin kaikkia asiakkaita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiootti? Se sanoo niin kaikille, koska on käsketty tekemään niin. Reppana mies luulee, että on kiinnostunut haha.
Minulle ei yksikään kassa ole toivottanut hyvää viikonloppua. Selvästi ihastumista ilmassa apn tapauksessa.
Just joo. No mullepa on monen monta kertaa ja olen keski-ikäinen nainen, joten en usko, että kassaneidit on kauhean kiinnostuneita heh.
Niinpä! Kassaneidit eivät ole kiinnostuneita kenestäkään. Tunteettomia ovat.
Juu, minullekin välillä toivottelvat. Sekä vanhemmat naiest että nuoremmat naiset. Haluavat varmaan ratsastaa pillullani ja tehdä lapsia munasolujeni kanssa.
T n35
Ollaan jo toisella sivulla, eikä kukaan ole vastannut ap:lle oikein. Minäpä vastaan:
0/5
Vierailija kirjoitti:
Sitten miehet ihmettelevät miksi nuoret nätit naiset eivät hymyile... juuri sen takia kun eivät halua antaa sellaista kuvaa että olisivat kiinnostuneita.
Jep, itse en edes katso miehiä päin enää kuin pakollisissa ammatillisissa tilanteissa. Ekat 50 kertaa kun mies halusi siittää sen perusteella että olin olemassa oli vielä ihan siedettävää, mutta kun puhutaan sadoista ja tuhansista siitosyrityksistä niin kyllähän tuo "mies" alkaa vaikuttamaan ennemminkin haittaeläimeltä kuin tasavertaiselta yhteiskunnan jäseneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilon kassaneiti ei toivottanut hyviä viikonloppuja kun kävin ostamassa köyttä, vaseliinia ja pikkujakkaran. Sanoin etten tartte kuittia, en ole tulossa palauttamaan näitä.
Ymmärrän vielä sen vaseliinin ja "pikkujakkaran" mutta mihin ihmeeseen sinä sitä köyttä tarvitset?
🤣 joku missasi mustan vitsin
Riippuu tosiaan millä tavalla sen sinulle sanoi, puraisiko huultaan maireasti sanoen "oikein hyvää viikonloppua herra" pitkän ja kiihkeän katsekontaktin kera. Ymmärrän jos näyttäisit Jason Momoalta.
Niin no jotkut ihmiset ihan flirttaileekin vaikka eivät tarkoita sillä mitään sen enempää, se vain tulee heiltä luonnostaan. Esimerkiksi asioimassani Tokmannissa on keski-ikäinen nainen, joka on niin aurinkoisen ystävällinen ja mielin kielin lepertelevä miesasiakkaille. Mutta kun meikäläinen (keski-ikäinen nainen) on vuorossa, hyytyy hymy ja käytös muuttuu täysin kylmäksi ja ilmeettömäksi, hyvä kun saa suustaan edes loppusumman sanottua. Ei varmaankaan itse tajua tuota, mutta ei ehkä ihan ammattimaista käytöstä. Tasapuolisen kohtelias pitäisi olla kaikille kuitenkin.
Meillä S-ryhmän kaupoissa toivotetaan hyvää päivänjatkoa/iltaa/viikonloppua iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Lol, provo ja kaikki nieli koukkuineen päivineen.
Iloinen kassaneiti piristää päivää ja askel kevenee kun kävelen kotiin sydän pamppaillen 👍
M38
Vierailija kirjoitti:
Iloinen kassaneiti piristää päivää ja askel kevenee kun kävelen kotiin sydän pamppaillen 👍
M38
Kävelet kotiin sydän pamppaillen vaimon luo joka ei enää sellaisia tuntemuksia herätäkään.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Niin mullekin! 😄
Joku nymfo.
Itse miehenä en koskaan hymyile kassaneideille, etteivät kuvittele minun olevan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tosiaan millä tavalla sen sinulle sanoi, puraisiko huultaan maireasti sanoen "oikein hyvää viikonloppua herra" pitkän ja kiihkeän katsekontaktin kera. Ymmärrän jos näyttäisit Jason Momoalta.
Joltain afrikkalaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Kävelet kotiin sydän pamppaillen vaimon luo joka ei enää sellaisia tuntemuksia herätäkään.
Taas on petetty vaimoa kassaneidin kanssa.
Kyllä siinä on nuorella, opiskelevalla kassalla alakerta kosteana, kun klo 9:58 krapulainen suomimies lyö neljä purkkia halpaolutta ja pakastepizzan hihnalle. Kannattaa katsoa millaisia miehiä kaupassa on töissä, monesti noissa ympäristöissä on "sutinaa" nimim. aikanaan eräässä ketjussa nuori esimies kävi melkein kaikki työpaikan täysikäiset kissat läpi.
Just joo. No mullepa on monen monta kertaa ja olen keski-ikäinen nainen, joten en usko, että kassaneidit on kauhean kiinnostuneita heh.