Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vain istuvat autossaan kaupan parkkipaikoilla?

Vierailija
11.04.2025 |

Aika usein näkee isojen kauppojen parkkipaikoilla ja halleissa että joissakin autoissa istuu joku, yleensä mies, yksin ilman aikomusta mennä kauppaan. 

Kirjoittaako ne ajopäiväkirjaa tai palaverimuistiota? Vai onko kaupassa käynti vaimon kanssa niin rasittavaa että jäädään mielummin yksin autoon? 

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti veetuttaa ne autoilijat, jotka katsoo että voivat pysähtyä odottelemaan siihen sisäänkäynnin eteen kuin joku kuningas.

Vierailija
122/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskasti ohjelmoitu NPC.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein näkee isojen kauppojen parkkipaikoilla ja halleissa että joissakin autoissa istuu joku, yleensä mies, yksin ilman aikomusta mennä kauppaan. 

Esimerkiksi oma isä on lonkkavikainen, mutta haluaa kumminkin kuskata äidin kauppaan. Istuu itse autossa sen aikaa, koska autoon meneminen ja sieltä poistuminen on hankalaa.

Ja jos vaikka puoliso on ostoskierroksella menossa vain naistenosastolle, hakemaan jotain itselleen, niin ei siinä yleensä miestä mukana tarvita. Usempien mies varmaan edes  viihtyy seisokelemassa rintsikka- ja pitsihepenenarikkojen keskellä.

Vierailija
124/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa kun teini on harrastuksessa. Talvella odottelen mieluummin parkkihallissa kuin pakkasessa ulkona. Nettailen, viestittelen, maksan laskuja...

Olen kylläkin nainen. Teinin isä taas pistää auton parkkiin ja käy odotusaikana kävelyllä, ihme suorittaja...

Vierailija
125/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ajatusmaailma ja elämäntapa että "kotona saa halvempaa kahvia, juon siksi ihan aina vain kotona kahvia" sopii hyvin yksiin sen kanssa että nökötetään siellä autossa, ei siinä mitään. Ja sitten kotio ja kahvia keittelemään ja miettimään kuinka paljon halvemmalla tämänkin kupin sai.

Vierailija
126/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaa perhettä/vaimoa kaupasta. Näin meillä. Itsellä ei ajokorttia ja miestä ei kiinnosta pyöriä kaupoissa.

Mikset aja korttia? Nykyaikana kortiton nainen on nolo juttu.

Vierailija
127/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin erään Prisman parkkipaikan läpi, niin tuollainen autossa istuja katsoi asiakseen huutaa minulle, että parkkipaikalla ei saa kävellä turhaan. Nyt tiedän miksi hän vain istui autossaan. Ei tiennyt miten sieltä pystyy poistumaan kävelemättä.

Vierailija
128/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies odottaa aina autossa. Ei viihdy kaupassa.

Mikset lähde yksin kauppareissulle?

Vierailija
129/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi oma isä on lonkkavikainen, mutta haluaa kumminkin kuskata äidin kauppaan. Istuu itse autossa sen aikaa, koska autoon meneminen ja sieltä poistuminen on hankalaa.

Ja jos vaikka puoliso on ostoskierroksella menossa vain naistenosastolle, hakemaan jotain itselleen, niin ei siinä yleensä miestä mukana tarvita. Usempien mies varmaan edes  viihtyy seisokelemassa rintsikka- ja pitsihepenenarikkojen keskellä.

Huomaa miten naiset ovat passanneet miehet piloille. Tekeekö ne miehet mitään yleensäkään?

Vierailija
130/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti veetuttaa ne autoilijat, jotka katsoo että voivat pysähtyä odottelemaan siihen sisäänkäynnin eteen kuin joku kuningas.

No tämä s...tana. ihan sama vaikka istuu autossa parkkiksella koko päivän mutta siinä oven edessä ei parkiteta koko sitä aikaa kun Irma hoitaa ostokset.

Vierailija
131/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa käydä vaikka auton varaosaliikkeessä, niin ei nainen sinne sisään mene, vaikka hän olisi muuten halunnut lähteä mukaan muista syistä.

Vierailija
132/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia akkoja pitää kuskata kuin jotain vammaisia kauppaan? Eikö itse osata ajaa?

Vierailija
133/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies odottaa aina autossa. Ei viihdy kaupassa.

Mikset lähde yksin kauppareissulle?

Kuka ajaa autoa? Minulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
134/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten naiset ovat passanneet miehet piloille. Tekeekö ne miehet mitään yleensäkään?

Lonkkavikainen mies passaa ei-lonkkavikaista naista, ajamalla liikuntakysyisen naisen lonkkavikaisena kauppaan - ja sinusta se lonkkavikainen mies on pilalle passattu? 😂

Vierailija
135/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voin olla myös minä umpiväsyneenä työpäivän jälkeen. Tiedän että pitäisi jaksaa nousta autosta ja mennä kauppaan, mutta juutuun doomscrollaamaan, koska en vain jaksa. Rautakuurin jälkeen olen istunut paljon harvemmin marketin parkkipaikalla.

Monesti kyllä teen siinä viime hetken ostoslistaa, jotta selviän kaupasta ulos nopeammin.

Vierailija
136/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaa perhettä/vaimoa kaupasta. Näin meillä. Itsellä ei ajokorttia ja miestä ei kiinnosta pyöriä kaupoissa.

Mikset aja korttia? Nykyaikana kortiton nainen on nolo juttu.

Jaa, pyydätkö nähdä sen ajokortin, kun tulee joku nainen vastaan? Vai odotatko, että nainen pitää sitä kaulassaan roikkumassa? Vai missä kohtaa se on sinulle noloa, jos naisilla ei ole sitä ajokorttia näyttää?

MInullakin on ajokortti. Mutta en minä sitä tarvitse, koska ei ole autoa, enkä aja autoa. Laitanko sen kaulaani silti?

Vierailija
137/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa käydä vaikka auton varaosaliikkeessä, niin ei nainen sinne sisään mene, vaikka hän olisi muuten halunnut lähteä mukaan muista syistä.

Miksi ei? Mä menen mukaan siihen kauppaan.

Vierailija
138/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä oikein mahdu seisomaankaan

Vierailija
139/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten jos istuu, ei kai oo kielletty ja mitä se sinun persiitä kutittaa.

Vierailija
140/169 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka ziigailla ja salakuvata perseitä.

T. Pervo 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi