Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulle jää rahaa laskujen jälkeen kk??

Vierailija
11.04.2025 |

Oletko työelämässä, eläkkeellä, perhevapaalla, työtön jne??

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljonko sitä jää... Tili 2 viikon välein 930€ siitä asuntolainan oma osuus 600€ auton tankkiin 100€ että pääsee töihin. Toisesta tilistä perheen puhelinlaskut 200€, sähköt, vesi vakuutukset, autojen huollot... Satasta ei kyllä pysty säästämään mitenkään. Iskäx3

Neljän henkilön puhelinlaskut 200 euroa on kallista.  Neljän henkilön rajattoman puhelimen ja netin käytön voi maksaa noin 100 eurolla. Noin 25e/kk/liittymä sisältäen netin ja puhelut.

No vähän alle 200€ mut pari tablettia, 4 puhelinta 150€ noin iskäx3

Vierailija
82/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tehtiin töitä, että saataisiin se toimeentulo. Nyt kaiken tekemisen pitäisi olla mielekästä. Ihminen on uhri, kun joutuu palkastaan maksamaan perustarpeensa, asumisen(johon hänellä ei ole varaa), vaateet ja ruuan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000+. Perheessä 5 henkilöä.

Vierailija
84/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä koko eläke, kun mies maksaa kaikki laskut, paitsi jos joskus pyytää, niin maksan jonkun jos hällä alkaa mennä tiukalle.

Onpa sinulla mukava mies kun maksaa kaikki laskut, meillä mies maksaa sähkölaskun ja minä vesilaskun ja omakotitalossa asutaan joten molemmat laskut on satasia.

Vierailija
85/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en enää pärjää kalenterikuukautta. Ennen leikkauksia onnistui hyvin. Miinukselle jää noin 80-100€. Joudun aina loppukuusta menemään lapsuuden kotiini. Eivät he sitä pahalla katso. Olen muutenkin hieman vaivainen.

Vierailija
86/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä koko eläke, kun mies maksaa kaikki laskut, paitsi jos joskus pyytää, niin maksan jonkun jos hällä alkaa mennä tiukalle.

Onpa sinulla mukava mies kun maksaa kaikki laskut, meillä mies maksaa sähkölaskun ja minä vesilaskun ja omakotitalossa asutaan joten molemmat laskut on satasia.

Meillä mies maksaa kaupat, lapsen vaatteet, sähkölaskun ja lapsen puhelinlaskun oman lisäksi. Loput menevät taloustililtä. Maksan oman puhelinlaskun, puolet asuntolainasta ja siirrän vähän rahaa taloustilille kuten myös mieheni. Loput mulla menee säästöön ja silloin tällöin osakkeisiin. 

Vierailija
87/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 1700 e. Olen töissä. 

Vierailija
88/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mullakin olisi asuinkumppani, hänen tulonsa voisivat mennä suoraan kaikki säästöön koska tämän rivarikolmioni kustannukset nousisivat toisen asujan myötä vesimaksun verran 20 euroa/kk ja sitten tulisi vain toisen ruoka ja toinen puhelinlasku. Selviäisin niistä muutamasta satkusta kyllä omilla tuloillani. Toisaalta siinä tulee niin paljon negatiivisia asioita kaupan päälle, että ei taida kannattaa.

Vierailija
89/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen, jos laskisi niin että puolittaisin kulut puolison kanssa niin käteen jäisi kaikkien kiinteiden kulujen (ruokaa ei laskettu) jälkeen reilu kolme tonnia kuussa. 

Jos joku kysyy että emmekö puolita niin meillä on yhteiset rahat ja menot. Yhteensä jää noin 8000 € kuussa menojen jälkeen. 

Vierailija
90/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 euroa. Varaa lääkkeisiin ei ole. Mutta hei, tuilla elää leveesti ja silleen 

Vierailija
91/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokran jälkeen jää 0 €. Olen opiskelija. Söin viimeksi viikko sitten.

Eikö löydy 3 euroa summa millä opiskelijat syövät.

Vierailija
92/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä en enää pärjää kalenterikuukautta. Ennen leikkauksia onnistui hyvin. Miinukselle jää noin 80-100€. Joudun aina loppukuusta menemään lapsuuden kotiini. Eivät he sitä pahalla katso. Olen muutenkin hieman vaivainen.

Sama tilanne tai ei tarvitse mennä sinänsä paikan päälle, mutta vanhempani antavat rahaa käteisenä perheellemme ja joskus maksavat jonkun laskun, ovat varakkaita itse.

Vierailija
93/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menot vaihtelevat kuukausittain, koska joissain kuukausissa on enemmän laskuja maksettavana (esim vakuutukset tulevat maksuun 1-4 kertaa vuodessa eikä kuukausittain). Tällöin voidaan olla joskus kuukausitasolla miinuksen puolella, mutta koko vuoden tasolla ollaan aina plussan puolella noin 1500-2000€ eli kuukaudessa keskimäärin noin 125-170€. 

Säästössä on kuitenkin reilusti puskurivaraa, eli ongelmana ei ole tuo miinuksen puolelle meno joinakin kuukausina, koska se aina lopulta palautuu takaisin ja vuoden lopussa ollaan plussalla. Siitä ollaan tarkkoja, että aina vuoden lopussa ollaan plussalla, ja sillä kasvatetaan säästöjä. Sen vuoksi budjetoidaan ja eletään sen mukaan

Vuoden alusta olen nyt ollu työttömänä, joten puskuri tuli nytkin tarpeeseen. Onneksi sain kuitenkin vakkaripaikan ja aloitan uudessa työssä, joten huoli toimeentulosta on poistunut ja saadaan taas vapaammin suunnitella elämää.

Vierailija
94/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tekee, joinakin kuukausina kaks tonnia, joskus onnistuu tuhlaamaan kaikki.

Vierailija
95/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rahaa on 0 euroa mitä vtt siinä 3 euron sapuskat auttaa??? 

-eri

Vierailija
96/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mussuta sipsiä tuota kirjoittaessaan. Kukaan joka ei ole syönyt viikkoon ei palstaile täällä huvikseen. 

Vierailija
97/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön yh. Meille jää lapsen 13 v kanssa n 600 e kk ruokaan, menoihin ja bussilipuihin. Maksan liian kallista asuntoa toimeentulotuesta 150 e kk perusosastani.

Vierailija
98/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6000 euroa. On hyvä palkka ja aika vähän kuluja. 

Vierailija
99/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 euroa. Varaa lääkkeisiin ei ole. Mutta hei, tuilla elää leveesti ja silleen 

Miksi et hae toimeentulotukea? Mulla sossu maksaa lääkkeet ja asumiskulut! Käteen jää 600€ kuukaudessa mistä maksan netfliksin ja puhelinlaskun.

Vierailija
100/153 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pskaduunissa ja kaikki mitä tulee, menee ja ylikin. Tiistaina palkkapäivä ja tilillä alle euro ja luotto yli 700 e miinuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän