Kärkkäisellä sikapäivät
Aamupäivän siellä vietin ja hyviä löytöjä tein. Sai autonkin tankattua halvemmalla.
Kommentit (17)
Niin kauan kun toi ihme uusnatsi on omistajana, niin tuonne en enää mene...
Kahvista ei ole kovin hyvää tarjousta etusivulla, yksi Kulta Katriina 4,95€. Jospa saisi kaksi pakettia edes 8 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta köyhä joutuu nöyrtymään sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Sikapäivät on tarkkaan harkittu nimi. Ei tule tietyt asiakkaat ostoksille.
Niin, nimi vetää persuja puoleensa. M50
Kahvikapselit sikahalvalla. harvoin me kahvikapseleilla herkuttelevat saavat tarjouksia.
Minä tilasin verkkokaupasta ja nyt ei mene edes toimitusmaksua.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on ollut joka viikko tarjous ettei mene postimaksua.
Vierailija kirjoitti:
Tuota en huomannut, täytyykin tilata ainakin noita cappuchino kapseleita kun on suosikkejani. Paljon halvemmalla saa kuin ässästä.
Kärkkäisen tavaratalot ovat minulle turvallinen tila, ei soija-latte homppelit, sinitukkaiset lesbot ja muut vihervassarit hypi silmille eikä seinillä ole n..kerimainoksia. Saa jossain sentään ihminen olla rauhassa !
Vierailija kirjoitti:
"Enää"?
Olet siis kuitenkin vuosikausia käynyt, vaikka "toi ihme uusnatsi" on ollut johtajana jo aika pitkään?
Ainakin lahden myymälä on niin jumalattoman iso että välillä menen sinne ihan vaan kiertelemään. On sellainen vanhanajan tavaratalon tuntua mitä ei ole cittareissa ja ässissä.
Koskas saamme Kärkkäisen helsingin ytimeen? Stockmannin liiketilat kaipaisivat piristysruisketta ja taloudellista toimeliaisuutta.
Sikapäivät on tarkkaan harkittu nimi. Ei tule tietyt asiakkaat ostoksille.