Sametti - tyttö joka katui
Tämä poikatyttö on jokaisen vihervassun painajainen...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7d9fd668-3432-4a3f-a979-aa9e07d…
Kommentit (108)
Onko tää se hoitoja katuva, joka netissä vinkuu siitä, kun joutuu käyttämään estrogeenigeeliä, kun laastareissa on jotain saatavuusongelmia, vaikka voisi ilman hoitojakin olla jo 5 vuoden päästä tilanteessa, jossa vaihdevuosien takia tarvitsisi estrogeenikorvaushoitoa? Jännästi vaihdevuosi-ikäisetkin jaksaa tsempata ja levittää geeliä iholle kokematta sitä vaikeaksi. Onko tällä masennus, vaikka miksi kaikki on vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Jos itse ei ole trans eikä mitään tekemistä transjuttujen kanssa, niin ketä ihan oikeasti kiinnostaa?
No kiinnostaa ihan siitäkin näkökulmasta, että haavoittuvassa asemassa olevia nuoria silvotaan verovaroin. Ja toiseksi tietenkin se, että kun kiistetään totuus sukupuolista, voidaan kiistää aika montakin muutta totuutta. En pidä siitä. Mutta siis kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneita vain omista asioistaan.
Onko tätä Samettia siis silvottu alaikäisenä? Minä olen luullut että näihin transhoitoihin on parin vuoden jonot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Jos itse ei ole trans eikä mitään tekemistä transjuttujen kanssa, niin ketä ihan oikeasti kiinnostaa?
No kiinnostaa ihan siitäkin näkökulmasta, että haavoittuvassa asemassa olevia nuoria silvotaan verovaroin. Ja toiseksi tietenkin se, että kun kiistetään totuus sukupuolista, voidaan kiistää aika montakin muutta totuutta. En pidä siitä. Mutta siis kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneita vain omista asioistaan.
Onko tätä Samettia siis silvottu alaikäisenä? Minä olen luullut että näihin transhoitoihin on parin vuoden jonot.
Ei, ei tarvitse olla alaikäinen ollakseen nuori ja haavoittuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon hänen bloginsa kommentteja ja yksi pisti silmään. 16v nuori, joka tunsi olevansa mies, koska naisellisuus ällöttää. Hän tunsi että olisi homomies, koska tuntee sympatiaa homoja kohtaan.
Kyseli miten päästä hoitoihin ja onko se ilmaista.
Eli nuoruuden kehoahdistusta, jota sitten puoskaroidaan äärimmäisen vaarallisilla leikkauksilla ja hormonihoidolla, jotka jättävät ihmiseen peruuttamattomia muutoksia.
Oma valinta, oma keho. Miten sinua toisen keho noin paljon kiinnostaa? Noloa huolitrollailua jolla yritetään viedä muiden ihmisten vapaus tehdä keholleen mitä haluaa.
Itsekin kärsin sukuopuolidysforiasta, kiitos teidän naisvihaajien. Jopa ala-astelaiset pojat seuraavat Andrew Tatea. Kas kun ette siitä ole millään lailla huolissanne!
Mitäs vihaatte naisia. Tässä lopputulos. Kuka tämän sukupuolih
Omat lapset kun ihaili tuota Andrewia nin kyllä kävin keskusteluja heidän kanssaan aiheesta ja painotin että itsekin naisena työskentelen rakennusalalla eli ei ne miehet vaan rakenna kuten A väitti, jne. Eikä naisia yleisesti vihata, vaan joillakin miehillä on henkilökohtaisia patoumia, ei kannata niistä välittää sen kummemmin. Että kyllä huolestutti. Onneksi tuo vaihe meni ohitse.
Kaikki eivät halua maksaa näitä hoitoja yhteisestä pussista eikä veroissaan, siksi demokraattisesti päätetään mihin näitä varoja käytetään. Onneksi minun nuoruudessa ei ollut tällaista, olisin saattanut hyvinkin samaistua poikien kanssa hyvin toimeentulevana ja enemmän poikien touhuista kiinnostuneena. Näin aikuisena olen tyytyväinen elämääni naisena, en ole koskaan joutunut kasvamaan lokeroissa kun äitinikin oli toimelias nainen hoitaen kiinteistöä jne. Olisi hyvä jos kaikki saisivat olla omia itsejään riippumatta sukupuolesta, sen ei kuulu määrittää omaa toimintaa vaan omien mielenkiinnonkohteiden ja taitojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon hänen bloginsa kommentteja ja yksi pisti silmään. 16v nuori, joka tunsi olevansa mies, koska naisellisuus ällöttää. Hän tunsi että olisi homomies, koska tuntee sympatiaa homoja kohtaan.
Eli nuoruuden kehoahdistusta, jota sitten puoskaroidaan äärimmäisen vaarallisilla leikkauksilla ja hormonihoidolla, jotka jättävät ihmiseen peruuttamattomia muutoksia.
Oma valinta, oma keho. Miten sinua toisen keho noin paljon kiinnostaa? Noloa huolitrollailua jolla yritetään viedä muiden ihmisten vapaus tehdä keholleen mitä haluaa.
Itsekin kärsin sukuopuolidysforiasta, kiitos teidän naisvihaajien. Jopa ala-astelaiset pojat seuraavat Andrew Tatea. Kas kun ette siitä ole millään lailla huolissanne!
ARVASIN ETTÄ SUKUNIMIHULLU ON JOKU KAHELI LESBO TAI MUUNSUKUPUOLINEN NAISVIHAAJA :D
Ei ysärillä vielä ollut lapset ja nuoret näin sekaisin. Kiitos Seta kun laitoit teinien päät pyörälle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIINNOSTAA KOSKA KORJAUSLEIKKAUKSET JA HOIDOT MAKSETAAN MEIDÄN VERONMAKSAJIEN RAHOILLA JOILLE OLISI PAREMPAAKIN KÄYTTÖÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä uliset tyttöjen syntymättömyydestä, kun sukupuoleen perustuva abortti ei liity Suomeen. Ne tyttöjen abortit liittyvät enemmän Kiinaan, jossa toki jonkinlaista kehitystä tapahtunut ja tyttöjen abortoinnit keskittyneet nykyisin maaseutualueelle, tai Intiaan.
Tyypillistä että nämä seta-mieliset ovat heti happamana väittämässä miten kukaan tätä Samettiakaan ei ole pakottanut leikkauksiin :D vaikka näissä piireissä on valtava paine olla oikeanlainen vähemmistön edustaja
Setahan heti alkoi hylkimään transurheilija Jade Nyströmiä hänen jättäytyessä korkeushypystä koska ei halunnut kilpailla naisten sarjassa. Ja tälläiset tunkevat kouluihin toitottamaan "faktojaan"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä ikäisenä. Oikea keino mielenterveysongelmiin ei ole silpominen
Tästä ketjusta on yön aikana kadonnut noin kolmekymmentä sivua asiallista tekstiä, tutkimuksia, kokemuksia ja muuta asiaa
Onpa erikoista taas
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä että nämä seta-mieliset ovat heti happamana väittämässä miten kukaan tätä Samettiakaan ei ole pakottanut leikkauksiin :D vaikka näissä piireissä on valtava paine olla oikeanlainen vähemmistön edustaja
Setahan heti alkoi hylkimään transurheilija Jade Nyströmiä hänen jättäytyessä korkeushypystä koska ei halunnut kilpailla naisten sarjassa. Ja tälläiset tunkevat kouluihin toitottamaan "faktojaan"...
Ensin järjestetään karnevaaleja ja kulkueita, joilla nuoret saadaan innostumaan lajista, sen jälkeen paineistetaan ryhmäpaineella ja hylätään, jos joku kehtaa sanoa eriävän mielipiteensä. Tästäkin ketjusta on kadonnut kauhea määrä mielenkiintoisia kommentteja ja jäljellä on vain samettia halveksivia kommentteja ja sitten tää yksi tate-hullu
Siitä ulokkeesta joka on muka olevinaan joku miehen sukupuolielin oli tutkimustietoa, kuinka hirveä määrä leikkauksia on mennyt totaalisen pieleen. Näillä leikkauksilla ei korjata ketään eikä mitään. Ainoastaan mutiloidaan nuoria
Käsittääkseni SETA saa aika mehukkaan rahoituksen valtiolta ja siksi onkin niin tärkeää päästä jo lastentarhoihin levittämään tätä ilosanomaa ja sotkemaan nuorten ja lasten mieliä. Loputon sarka on siinä, kun seta "ajaa" näiden itse sotkemiensa mielien "asiaa"
seta pois kouluista
On hyvä ymmärtää että mikään asia tässä maailmassa ei toimi sataprosenttisesti. Tulokset ovat kuitenkin olleet erittäin hyviä jos vain alle prosentti katuu kuten muualla on tutkittu. Hoitoa edellyttää kuitenkin pitkä arviointi prosessi myöskin. Kannattaa katsoa kokonaiskuvaa eikä revitellä yksittäistapauksilla. Satunnaisiin epäonnistumisiin vedoten ei saa evätä apua sitä tarvitsevilta.
Tyttö? Sehän päätti olevansa poika. Otsikko on siis väärin. Poika katuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on painajaista? Hän haluaa korjata sukupuolensa toiseen kertaan ja minä haluan elää yhteiskunnassa jossa se sallitaan.
No se, että mielenterveysongelmaisia ihmisiä leikellään ja poistellaan terveitä elimiä sen sijaan, että hoidetaan niitä psyykkisiä ongelmia.
Eikä nuo hoidot ihan halpoja ole, vai maksavatko itse kaikki kulut?
Aivan, se menee veronmaksajien pussista kun yhdet larppaa miehiä siellä.
Luulikohan, että miehenä saa yhtä hyvin tai paremmin huomiota kuin naisena ollessa. 🤣😅😂
Naiset: Jopa alaikäisten pitää päästä valtion kustantamiin sukupuolenkorjausleikkauksiin. Se on heidän oma asiansa ja on ihmisoikeuksien vastaista olla suostumatta niihin.
Myös naiset: miehille ei tule suoda vasektomiaa alaikäisinä tai edes 18 vuotiaana. Ne voi katua sitä.
On niin hyvä huomata, että suurin osa täällä on järjen ihmisiä. Jos genitalia ei ole tärkeää sukupuolen määrittelyssä, miksi ne pitää leikata?
Ja nämä haluavat hoidot LAPSILLE. Sairasta ja kamalaa. Olin itse myöhäisteinin aivoillakin ihan daiju, rintani jäivät pieniksi ja mietin pitäisikö minun sen takia ryhtyä lesboksi. Ei tuon ikäisen aivoilla yksinkertaisesti voi tehdä noin isoja päätöksiö koskien sukupuoltaan. Jos aikuinen ihminen kokee erilailla, hyvä, kustanna hoidot omasta pussistasi ja kunnioita sitä ettet ehkä mene "läpi" muille ja vastakkaisen sukupuolen tiloihin sulla ei välttämättä ole mitään asiaa.
No se, että mielenterveysongelmaisia ihmisiä leikellään ja poistellaan terveitä elimiä sen sijaan, että hoidetaan niitä psyykkisiä ongelmia.