Sametti - tyttö joka katui
Tämä poikatyttö on jokaisen vihervassun painajainen...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/7d9fd668-3432-4a3f-a979-aa9e07d…
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin halusin lapsena olla poika, olisin saanut sellaisia leluja joilla pojat leikki ja olisin saanut leikkiä vähän rajummin kuin tytöt joille aina hoettiin varo varo varo... milloin mitäkin, ettet kaadu, ettet likaa vaatteitasi ym. Näin joskus 6-8v. ikäisenä, mutta siitä eteenpäin ei ole mielitekoja pojaksi ollut tulla. Tästä aikaa jo kohta 60v kuten asenteellisesta lelujen suunnasta jo huomaakin
Olen aina leikkinyt poikien leluilla ja ala-asteella olin muutaman kerran jälki-istunnossa koska tappelin poikien kanssa, silti en ikinä ole tuntenut itseäni pojaksi, vaan tytöksi ja murrosiän koittaessa alkoivat pojat kiinnostamaankin ihan muussa mielessä kuin tappelukavereina. Kamalaa, jos minut olisi silloin mutiloitu
Niin, mutta entäs sitten se tyttö, joka ei kasva tuollaiseksi tytöksi? On aika vaikea puhua toisen kokemuksesta oman kokemuksen perusteella. Itsekin olen kyllä edelleen nainen mutta aina kulkenut tuon ahtaan naismuotin ulkopuolella eikä se ole helppoa. En siltikään koe syntyneeni värään sukupuoleen vaan ainoastaan annetun sukupuoliroolin ahtaaksi. Mutta joskut tuntevat koko kehonsa ja sukupuolensa olevan väärä - ja se on sitten aivan toinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Oletatko kaikkien Vihreitä tai vasemmistopuolueita äänestävien ajattelevan tästäkään asiasta samalla tavalla?
Kyllä. Siksihän te niitä äänestätte, koska teillä on sama arvomaailma
Mikään puolue kannattajineen ei muodosta yhtenäistä porukkaa. Vaalikoneiden vastausten pohjalta joskus vertailtiin, että puolueiden ehdokkaiden näkemyksissä on suurempi hajonta kuin puolueiden kesken. Aika lapsellista olettaa, että suuri joukko ihmisiä ajattelisi jokaisesta yhteiskunnallisesta asiasta samalla tavalla.
Ei käy kateeksi. En tiedä teistä muista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on painajaista? Hän haluaa korjata sukupuolensa toiseen kertaan ja minä haluan elää yhteiskunnassa jossa se sallitaan.
Pitäisi ehdottomasti kieltää. Yhteiskuntako tämän kaiken maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on painajaista? Hän haluaa korjata sukupuolensa toiseen kertaan ja minä haluan elää yhteiskunnassa jossa se sallitaan.
Eikun ihminen itse, mutta operaatio on yhtä mahdollinen kuin muutkin kauneusleikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ottanut kantaa siihen kuka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän mielettömyyden pitäisi saada jatkua ihmisoikeuksien nimissä.
Kyllä, psykopaattien oikeuden tehdä pahaa ja rahaa pahalla rajattomasti. Nyt hei vaan kaikki mukaan tukemaan heitä! Voitteko aasit muutakaan 🤔
Vastaan itse: kyllä voimme kun vain päätämme että tälläinen rappio ei voi olla kenenkään ihmisoikeus.
Tämä on teidän naisvihaajien vika! Naisilla on tukala olo, koska vihaatte naiseutta. Noloa paasata biologiasta, kun nimenomaan vihaatte naisen luonnollista biologiaa.
Tämän hulluuden ovat aiheuttaneet konservatiivit. Vai woketko ne siellä Kiinassa abortoi tytöt pois väestöstä? Sitä ette kutsu hulluudeksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän mielettömyyden pitäisi saada jatkua ihmisoikeuksien nimissä.
Kyllä, psykopaattien oikeuden tehdä pahaa ja rahaa pahalla rajattomasti. Nyt hei vaan kaikki mukaan tukemaan heitä! Voitteko aasit muutakaan 🤔
Vastaan itse: kyllä voimme kun vain päätämme että tälläinen rappio ei voi olla kenenkään ihmisoikeus.
Tämä on teidän naisvihaajien vika! Naisilla on tukala olo, koska vihaatte naiseutta. Noloa paasata biologiasta, kun nimenomaan vihaatte naisen luonnollista biologiaa.
Tämän hulluuden ovat aiheuttaneet konservatiivit. Vai woketko ne siellä Kiinassa abortoi tytöt pois väestöstä? Sitä ette kutsu hulluudeksi ;)
Mistäs luulet woken olevan alunperin peräisin? Kyseessähän on maon opetuksien sovellus ameriikkalaiseen yhteiskuntaan. Mitä kuvittelen kulttuurivallankumouksen olleen?
Sukupuoliroolit ovat liian ahtaat, jos pitää ryhtyä kirurgisesti sukupuolta vaihtamaan. Lisää tilaa miehekkäille naisille joilla saa parta kasvaa ja "tyttöileville" miehille. Kannatan kirurgista hoitoa (yhteiskunnan varoin)vain niille, joiden sukupuoli on kehityshäiriön takia epäselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Oletatko kaikkien Vihreitä tai vasemmistopuolueita äänestävien ajattelevan tästäkään asiasta samalla tavalla?
Kyllä. Siksihän te niitä äänestätte, koska teillä on sama arvomaailma
Minusta tämä on hyvin pieni kysymys kaiken rinnalla. Äänestä puolueita, joiden kanssa olen samaa mieltä isoista asioista. Jos pitää kaikesta olla samaa mieltä, ei voi äänestää mitään. Tai sitten ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja menee mielipiteissään sen mukaan, mitä puolue sanoo.
Ei ole, vaan äänestämällä annat tukesi nimenomaan tälle politiikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin halusin lapsena olla poika, olisin saanut sellaisia leluja joilla pojat leikki ja olisin saanut leikkiä vähän rajummin kuin tytöt joille aina hoettiin varo varo varo... milloin mitäkin, ettet kaadu, ettet likaa vaatteitasi ym. Näin joskus 6-8v. ikäisenä, mutta siitä eteenpäin ei ole mielitekoja pojaksi ollut tulla. Tästä aikaa jo kohta 60v kuten asenteellisesta lelujen suunnasta jo huomaakin
Olen aina leikkinyt poikien leluilla ja ala-asteella olin muutaman kerran jälki-istunnossa koska tappelin poikien kanssa, silti en ikinä ole tuntenut itseäni pojaksi, vaan tytöksi ja murrosiän koittaessa alkoivat pojat kiinnostamaankin ihan muussa mielessä kuin tappelukavereina. Kamalaa, jos minut olisi silloin mutiloitu
Niin, mutta entäs sitten se tyttö, joka ei kasva tuollaiseksi tytöksi? O
Missä kohtaa kerroin halunneeni edes lapsena olla poika? Tässä se juuri on. Lapset ovat erilaisia eikä se tarkoita yleensä yhtään mitään. Jos ihmisiä aletaan leikkelemään sen mukaa haluaako lapsi käyttää housuja tai leikkiä autoilla, niin aika väärillä jäljillä ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ottanut kantaa siihen kuka maksaa.
Etpä tietenkään. Vassarit muiden taskuilla vaihtelevine elimineen. Yllättyneitä ovat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta maksaa, ja maksaa myös mikäli potilas tuleekin katumapäälle ja tarvitsee hoitoja palatakseen alkuperäiseen sukupuoleensa.
Jokainen leikkaukset läpikäynyt trans on potilas koko loppuelämänsä, joutuu käyttämään synteettisiä hormoneita koska omaa hormonituotantoa ei ole.
Missä kohtaa kerroin halunneeni edes lapsena olla poika? Tässä se juuri on. Lapset ovat erilaisia eikä se tarkoita yleensä yhtään mitään. Jos ihmisiä aletaan leikkelemään sen mukaa haluaako lapsi käyttää housuja tai leikkiä autoilla, niin aika väärillä jäljillä ollaan
Kuka nyt ylipäätään leikkelisi lapsen noilla perusteilla? Ei kukaan. Mutta et voi sanoa, että kun mulla on näin, niin kaikilla muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Elinsiirroillako se tehdään?
Jos haluan eheytyä homoudesta niin riittääkö että neulon röörini umpeen vai poistatanko röörini kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun se toiseen kertaan korjaaminen ei onnistu. Ei hän saa poistettuja elimiään enää takaisin.
voihan ne muovista värkätä, kuten ne tekotissitkin joita niin moni haluaa
Itse asiassa ei voi. Setävehkeiden kopioiden asennusvirheprosentti lasketaan kymmenissä. Siis iskee kuolio, leikkikalut mätänevät pystyyn ja ne pitää poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, että psyyken ongelmia hoidetaan kirurgin veitsellä.
Lobotomiasta ei opittu mitään. Tästä saamme kiittää intersektionaalista sosialismia.
Kummallista, että intersektionaalinen sosialismi on joka paikassa minne persu katsoo, mutta muut ei sellaista kummajaista näe.
Epäilen, että kyseessä on ne samat pakkomielteet ja vainoharhat, kuin persuilla muulloinkin.
1. Sopii, jos kustantaa itse kaikki leikkaukset ja hoidot.
Kaikki tuo on pois todellisesta tarpeesta antaa sairaanhoitoa tarvitseville.
2. Omantunnon kysymys niille lääkäreille, jotka suostuvat ja uskaltavat tehdä tällaista ihmissaastaa. Mutta lääkärit ja raha ... 🤣
Minusta tämä on hyvin pieni kysymys kaiken rinnalla. Äänestä puolueita, joiden kanssa olen samaa mieltä isoista asioista. Jos pitää kaikesta olla samaa mieltä, ei voi äänestää mitään. Tai sitten ei osaa ajatella omilla aivoillaan ja menee mielipiteissään sen mukaan, mitä puolue sanoo.