Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukia saavat ärsyyntyvät jos työssä käyvien verot laskisi?

Vierailija
10.04.2025 |

Kaikesta löytyy kritisoitavaa, ja kaikki pitäisi saada itselle tekemättä mitään.

Henkilökohtaisen avustajan ja puhelinmyyjän töitä on auki. Mutta ei kelpaa, kun joutuisi tekemään liikaa hommia.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näyttää, että miten ja miksi sanojen merkitykset ovat hämärtyneet, niin voisiko ne korvata lyhyemmällä ja kumpaankin tarkoitukseen käyvällä kui -sanalla?

"Kui tukia saavat ärsyyntyvät jos työssä käyvien verot laskisi?"

Vierailija
2/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olisi epistä, että työssäkäyvillä olisi entistä enemmän rahaa käytettävissä. Kyllä heidän pitää olla yhtä köyhiä, kuin nämä loiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tyhjästä pitäisi saada palkan verran rahaa jotta täällä pärjäisi mutta "kun ei ole tarjottu töitä" koska ei huolita niitä mitä voisi saada.

Vierailija
4/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tukia saavat monesti ovat myös työssäkäyviä, niin he tietävät että muutaman euron korotus palkkaan veronkevennysten muodossa ei tee suurta vaikutusta elämään.

Vierailija
5/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tyhjästä pitäisi saada palkan verran rahaa jotta täällä pärjäisi mutta "kun ei ole tarjottu töitä" koska ei huolita niitä mitä voisi saada.

Miksi alapeukkuja? Olen kuullut ettei HALUTA tehdä avustustyötä tai myyntityötä, olen myös kuullut että mieluummin syömättä kuin töihin. Käsittämätöntä!

Vierailija
6/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ärsyynny. Tuet ovat lakisääteisiä joten verojen laskeminen ei vaikuta tukien määrään. Säästöjä on haettava muualta.

Vierailija
7/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjän? Kohta varmaan ehdotat, että ryhtykää palkkamurhaajiksi

Vierailija
8/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittavan portaan töissäkäyvien palkkoja tulisi nostaa.

Vierailija
9/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin tekemistä kun kuluttaa niitä mitättömiä tukia ruokakauppiasta työllistäen ja riittää kassoille työtä.

Vierailija
10/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan työtön pääsee töihin alentamalla reilusti palkkapyyntöään. Kalliista työntekijästä on helppo päästä eroon ja tilalle saadaan samalla rahalla kaksi.

Vierailija
11/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tukia saavat monesti ovat myös työssäkäyviä, niin he tietävät että muutaman euron korotus palkkaan veronkevennysten muodossa ei tee suurta vaikutusta elämään.

No jättää tuet pois niin tuntuu suhteessa enemmän. Suurin osa tukia saavista EI käy töissä

Vierailija
12/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ne verot olisi pois työtätekevältä ja yritystukia ei maksettaisi yrityksille niin paljoa?

Ei leikattaisikaan tukia saavia vaan yritystukia saavia?

JOOO

Perustulo olisi kaikista kätevin siinä mielessä. Perustulo sulle ja mulle jo tänään?

Vierailija
13/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjän? Kohta varmaan ehdotat, että ryhtykää palkkamurhaajiksi

Niin, tää just. Ei haluta edes yrittää. Tukia vaan ja vapaata.

Vierailija
14/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia saa suurin osa suomalaisista.

Itse olen sitä mieltä, että lapsilisien maksu pitää poistaa kokonaan varakkailta perheiltä. Nyt kansa maksaa näille näitä sijoitusrahoja. Kummasti Purra ja Orpo eivät tätä säästöä vaatineet🤔😂

Köyhiltä kyllä viedään, mutta ei rikkailta.

Vierailija
15/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksu on iloinen asia. Suomessa pitäisi korottaa tuloveroja roimasti. Rahoilla saadaan lisää palveluja, eikä meidän työttömien tarvitsisi hakea joka kuukausi usieta työpaikkoja. Turhauttavaa. Tunnen monia ihmisiä, jota sanovat nauttivansa työntekemisestä, eivätkä tee työtään palkan takia. Silloinhan se palkka joutaa meidän muiden käytettäväksi.

Vierailija
16/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin pitäisi saada 90% veronkorotus.

Vierailija
17/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ensin saavat 10 prosenttia palkankorotusta ja sitten vielä veron alennukset .

Julkisen sektorin tilanne on vielä karmeampi kun korotukset maksetaan verovaroista samoin vero kevennys ja vähentyneet verotulot leikataan työttömiltä

Vierailija
18/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän aloittaja kuvittelee, että yhteiskunta kustantaa päivähoidon, neuvolat, terveyskeskukset, sairaalat, poliisi ja palokunnan, koulut, tiet, puistot jne. 

Vierailija
19/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jättää tuet pois niin tuntuu suhteessa enemmän. Suurin osa tukia saavista EI käy töissä

Etkö tiedä asioista mitään vai valehteletko tahallaan? Suurin osa työssäkäysistä saa tukia.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009936106.html

Vierailija
20/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns loinen eli työtön.

Minua ei yhtään haittaa jos työssäkäyvien verotus laskee. 

Minulle ei sovi traumaperäinen stressihäiriön vuoksi henkilökohtaisen avustajan työ,en myös fyysisesti ole kovin iso joten en jaksaisi ketään ihmistä nostaa.

Tein aikoja sitten puhelinmyyjän työtä nuorena.palkka oli niin peni että sai lisäksi tukia lähes täysin.lopuksi sanottiin ettet sovi myyntityöhön. Noissa ei monesti saa mitään oikeaa palkkaa vaan yhteiskunta joutuu silti auttamaan.

Yksinkertaisesti kaikki ei kaikille sovi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi