Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukia saavat ärsyyntyvät jos työssä käyvien verot laskisi?

Vierailija
10.04.2025 |

Kaikesta löytyy kritisoitavaa, ja kaikki pitäisi saada itselle tekemättä mitään.

Henkilökohtaisen avustajan ja puhelinmyyjän töitä on auki. Mutta ei kelpaa, kun joutuisi tekemään liikaa hommia.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjän? Kohta varmaan ehdotat, että ryhtykää palkkamurhaajiksi

Paremmin siitä saa. Puhelinmyyjällä provikkapalkka. 

Vierailija
62/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap itse hakeudu henkilökohtaiseksi avustajaksi tai puhelinmyyjäksi? Niinpä niin, ne hommat eivät kiinnosta sinua pätkääkään eikä kiinnosta ketään muutakaan työssä käyvää tai työtöntä. Jos ne kiinnostaisivat niin kyseisiä työpaikkoja ei olisi koskaan vapaana ja vapautuviin paikkoihin olisi satoja, ehkä jopa tuhansia, hakijoita.

Ps. Kaikki vihaavat puhelinmyyjiä todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukia saa suurin osa suomalaisista.

Itse olen sitä mieltä, että lapsilisien maksu pitää poistaa kokonaan varakkailta perheiltä. Nyt kansa maksaa näille näitä sijoitusrahoja. Kummasti Purra ja Orpo eivät tätä säästöä vaatineet🤔😂

Köyhiltä kyllä viedään, mutta ei rikkailta.

Lapsilisä ei ole tuki, on lisä. Otetaan huomioon laskennoissa. 

Vierailija
64/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisista tuista luopuminen olisi aika huono juttu, koska jokainen joutuisi omilleen.

Veroilla rahoitetaan kaikki tuet, ei velalla vai mitä?

Niin silloin pakollinen asepalvelus pitäisi poistaa, oppivelvollisuus lopettaa, kaikki kielletty ja valvottu pitäisi vapauttaa, koska ei ole varaa valvoa ja kieltää asioita.

Verotuksen laskeminen ja poisto aiheuttaisi anarkian.

On eri tukea asioita kuten ihmisten koulutusta, asepalvelusta ym mistä on hyötyä tulevaisuudessa. Sen sijaan kotona makaamisen tukeminen ei ole millään tavalla hyödyllistä.

YHTEISKUNTARAUHA. Mutta ethän sä sellaisen hyötyä ymmärrä, kun sellainen on. Se on vähän niin kuin terveys, sen arvon ymmärtää todella vasta kun sen menettää.

YHTEISKUNTARAUHATTOMUUTTA torjutaan pampuilla, kaasulla, vesitykeillä, kumiluodeilla, koirilla, hevosilla, poliiseilla jne.  Miksi punikit aina uhkailevat väkivallalla jos eivät saa tahtoaan läpi ja sitten kutsuvat sitä demokratiaksi?  Miksi näitä pellejä kohdellaan vakavasti otettavina ihmisinä?

Vierailija
65/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on työsskäyviä tuen saajia, oletkos ap ajatellut sitä?

Minä en ole suuripalkkainen, mutta minulla jää riittävästi verojen jälkeen käyttörahaa, kun en ole mikään shoppailija ja ostan vain tarpeeseen + kotivaran verran vaatteita ja ruokaa, eli vaatteita sen verran että jos joku menee rikki, ei heti tarvitse ostaa uutta, mutta ei mikään pursuava vaatekaappi. 

Verorahoja voisi kyllä käyttää järkevämmin ja terveen ihmisen kuuluu kyllä etsiä töitä. Itse olin työtön ja työnhaku vei uskomattoman paljon aikaa, kun se ei ole mitään pelkkää hakemusten lähettelyä. Siksi sain töitä, kun panostin siihen kunnolla. Millään vaatimattomalla hakemuksella tyylillä Satonen ei olisi onnistunut. 

Vierailija
66/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme?

Suurin osa tukien saajista on ollut tai on välillä töissä.

Kysyt siis 2000 kotonaan omasta halustaan makaavan ärsyyntymistä miljoonan ihmisen joukosta.

Aikuisikäni olen tehnyt puolet tästä ajasta töitä. Niitä matalapalkka alan. Koskaan en ole tippa silmässä katsonut paljonko palkkakuitissa oli veroja. Verojen vähentäminen lisää palkan määrää.

Kuin tyhmä on ihminen joka luulee miljoonan ihmisen ärsyyntyvän verojen vähentämisestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi