Onko kukaan tavannut sit oikeaa kun on lakannut yrittämästä?
Kysymys otsikossa. Kannattaisiko vain luovuttaa seuran aktiivinen etsiminen ja antaa elämän viedä? Toisaalta kukaan tuskin tulee kotoa hakemaan, enkä käy juuri missään. Parisuhde toiveissa, mutta tämä jatkuva pettyminen ihmissuhteisiin on kuluttavaa. Onko todenäköisempää, että 10 vuoden päästä olen edelleen samassa pisteessä, vain harmaampi ja entistä vähemmän mahdollisuuksia löytää ketään jos lähden tuolle tielle? Olen mies.
Kommentit (69)
Tietenkin kannattaa elää onnellisena sinkkuna, mutta tarttua tilaisuuksiin, jos niitä tulee!
Jos olisin mies ja etsisin kumppania, menisin johonkin naisvaltaiselle kurssille (keramiikka, kuoro, kokkaus, kielet, pilates jne.). Mikään ei ole naisesta kiehtovampaa kuin ajatus, että miestä kiinnostavat ainakin vähän samat asiat ja arvomaailmassa on jotain yhteistä.
Mitä aktiivinen etsiminen on tähän mennessä tarkoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä aktiivinen etsiminen on tähän mennessä tarkoittanut?
Hän on käynyt läpi kaikki paikkakuntansa sinkkunaiset. Näin kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa kumppania kannattaa rukoilla Jumalalta. Jumala on ajoituksen mestari. Jumala myös näkee, ketkä ihmiset sopivat yhteen.
Miksi Jumala sovitti mut yhteen väkivaltaisen miehen kanssa?
Miksi uskot, että Jumala sovitti sinut yhteen väkivaltaisen miehen kanssa?
Kyllä. Epäonnistuneen ja tuhoisan suhteen jälkeen halusin rauhoittaa elämäni ja olla itsekseni. Kieltäydyin muutamista seurusteluehdotuksista, koska en halunnut vain muuten vaan seurustella jonkun kanssa. Sitten vasta kun tuli kohdalle sopiva ihminen, rukoilin asiaa pitkään ja hiljaisuudessa. Hän teki samoin ja lopulta päädyimme yhteen yhteisestä sopimuksesta ja tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavismies niin ei sua kukaan nainen tule iskemään kadulla tai kaupassa.
Ainut realistinen mahdollisuus on deittisovellukset.
Ladatkaa tinder, bumble, hinge, okcupid, facebook dating ja käyttäkää niitä joka päivä.
Ja kannattaa opetella kirjoittamaan. Itse en viitsi edes lähteä treffeille miesten kanssa, joiden "lauseet" on 1-2 sanan mittaisia. Treffeistäkin saattaisi tuollaisen mykän seurassa tulla aika piinalliset.
Minulla ei ole pisaraakaan myötätuntoa sinua kohtaan - tuhosit elämäni ja haaveeni.