Onko kukaan tavannut sit oikeaa kun on lakannut yrittämästä?
Kysymys otsikossa. Kannattaisiko vain luovuttaa seuran aktiivinen etsiminen ja antaa elämän viedä? Toisaalta kukaan tuskin tulee kotoa hakemaan, enkä käy juuri missään. Parisuhde toiveissa, mutta tämä jatkuva pettyminen ihmissuhteisiin on kuluttavaa. Onko todenäköisempää, että 10 vuoden päästä olen edelleen samassa pisteessä, vain harmaampi ja entistä vähemmän mahdollisuuksia löytää ketään jos lähden tuolle tielle? Olen mies.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavismies niin ei sua kukaan nainen tule iskemään kadulla tai kaupassa.
Ainut realistinen mahdollisuus on deittisovellukset.
Ladatkaa tinder, bumble, hinge, okcupid, facebook dating ja käyttäkää niitä joka päivä.
Olen kokeillut deittisovelluksia, mutta niissä pyörii vain tietty porukka. Alan olla siinä pisteessä, että kaikki potentiaaliset ehdokkaat lähialueelta on jollakin tavalla käyty jo läpi. Joko on ex, on käyty treffeillä, on matchattu, tai olen tykännyt eikä matchia ole tullut. Jos joku aivan uusi tulee sinkkumarkkinoille, on komppanian kokoinen määrä miehiä tämän kimpussa.
Oho, oletpa ollut aktiivinen. Tästä tulee mieleen että taidat olla erittäin selektiivinen eli ronkeli? Silloin kannattaa miettiä onko asia niin että olet heivannut helmen takaisin mereen, kun on ollut kiire seuraaville treffeille joilta voisi tällä kertaa löytyä nainen jossa ei ole mitään korjattavaa? Jos vietät tovin sinkkuna ja ajattelet asiaa?
"Oikean" tapasin vasta, kun ymmärsin mitä parisuhteelta oikeasti toivon. Ei se sen maagisempaa ollut.
Miksi se oikea ei ollut lastesi äiti? Jos sinulla on jo lapsiluku täynnä niin odottele vain harmautta rauhassa, muutoin kannattaa katsella sinkkuäitien puoleen. Todella harva lapseton sinkkunainen pyörii markkinoilla ilman että toiveena on lisääntyä. On niitäkin mutta asia kannattaa erikseen tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Omaa kumppania kannattaa rukoilla Jumalalta. Jumala on ajoituksen mestari. Jumala myös näkee, ketkä ihmiset sopivat yhteen.
Miksi Jumala sovitti mut yhteen väkivaltaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavismies niin ei sua kukaan nainen tule iskemään kadulla tai kaupassa.
Ladatkaa tinder, bumble, hinge, okcupid, facebook dating ja käyttäkää niitä joka päivä.
Olen kokeillut deittisovelluksia, mutta niissä pyörii vain tietty porukka. Alan olla siinä pisteessä, että kaikki potentiaaliset ehdokkaat lähialueelta on jollakin tavalla käyty jo läpi. Joko on ex, on käyty treffeillä, on matchattu, tai olen tykännyt eikä matchia ole tullut. Jos joku aivan uusi tulee sinkkumarkkinoille, on komppanian kokoinen määrä miehiä tämän kimpussa.
Oho, oletpa ollut aktiivinen. Tästä tulee mieleen että taidat olla erittäin selektiivinen eli ronkeli? Silloin kannattaa miettiä onko asia niin että olet heivannut helmen takaisin mereen, kun o
Kyllä näissä tapauksissa se ronkeli on yleensä se nainen. Minutkin heivattu toistakymmentä kertaa, vaikka alkuun oltu niin ihastuneita ja vakuuteltu miten häneen voi luottaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, oletpa ollut aktiivinen. Tästä tulee mieleen että taidat olla erittäin selektiivinen eli ronkeli? Silloin kannattaa miettiä onko asia niin että olet heivannut helmen takaisin mereen, kun o
En sanoisi, että erittäin selektiivinen. Jonkun verran kyllä. Kaikkien suhteiden kohtalo ei ole myöskään ollut omissa käsissä, eli ei vain ole ollut onnea rakkaudessa. Eroille on kuitenkin aina jokin syy ollut, joten en tunne heittäneeni helmiä takaisin mereen. Tuo viimeinen virkkeesi on kyllä ihan varteenotettava neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, oletpa ollut aktiivinen. Tästä tulee mieleen että taidat olla erittäin selektiivinen eli ronkeli? Silloin kannattaa miettiä onko asia nii
"Kyllä näissä tapauksissa se ronkeli on yleensä se nainen. Minutkin heivattu toistakymmentä kertaa, vaikka alkuun oltu niin ihastuneita ja vakuuteltu miten häneen voi luottaa.
-eri"
No AP:lla on ollut exiä joten oletan että kaikki eivät ole antaneet pakkeja. Kysymys oli osoitettu nimenomaan hänelle, ei kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullinen olo sun puolesta, itse mietin samaa. Melkein tasan vuosi sitten olin varma että tapasin "hänet". En ole ihan nuori itsekään, 35+ nainen voi olla yhtä hyvin satavuotias deittimarkkinoilla. En uskonut mihinkään tindereihin mutta lopulta taivuin sen lataamaan. Kävi niin satumainen tuuri että löytyi kiinnostava, kaikin puolin mieleiseni mies jonka kanssa suunnitelmat menivät kivasti nappiin. Ehdin siinä muutamassa kuukaudessa jo ihastua ja ajatella että tässä tämä nyt oli, vihdoin pääsee rakentamaan tolkullista elämää jonkun kanssa. Siitä unelmoinnista tuli jokaisen päivän tärkein, ja ehdottomasti mukavin osa.
Mies kuitenkin heitti äkisti roskikseen ja vieläkin noukin palasia. Uskalsin pari viikkoa sitten takaisin sinne hitsin tinderiin, mutta juteltuani muutaman kanssa tajusin etten todellakaan ole millään tapaa valmis. Pahimmassa tapauksessa löytäisin jonkun kivan ihmisen j
Oho anteeksi että oletin sinun haluavan lapsia - no onnea sitten vain sinne rakkausrintamalle, kyllä hyvä pois korjataan. :)
Ja itse en miestä nyt etsiskele, kuten sanoin. Rikki leikityistä leluista ei ole iloa kenellekään. Mutta mulla on aika laaja paletti että eiköhän muutakin tekemistä löydy. Kiitos silti
Jos koko deittisovellus on plarattu läpi niin ehkä olis tosiaan aika rauhoittua? Tiedätkö edes mitä etsit? Nimittäin kaikissa ihmisissä ja ihmissuhteissa on jotain vikaa. Miksi oletat että elämääsi ajautunut ihminen on soveliaampi kuin toinen jonka tiedät olevan samassa veneessä?
Vaatimustaso on hyvä olla olemassa mutta tuo kuulostaa enemmänkin joltain päättömän kanan lentelyltä kuin siltä että olisi aikaa tutustua kunnolla keneenkään. Kaikilla ei edes teineinä ollut tuollainen tahti.
Vierailija kirjoitti:
Omaa kumppania kannattaa rukoilla Jumalalta. Jumala on ajoituksen mestari. Jumala myös näkee, ketkä ihmiset sopivat yhteen.
Kyllä, uskon tämän ja olen kokenut tämän. Täytyy vaan olla hyvin varovainen, ettei haksahda siihen ensimmäiseen niin hyvältä vaikuttavaan vaihtoehtoon, joka osoittautuu myöhemmin virheeksi ja painajaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, uskon tämän ja olen kokenut tämän. Täytyy vaan olla hyvin varovainen, ettei haksahda siihen ensimmäiseen niin hyvältä vaikuttavaan vaihtoehtoon, joka osoittautuu myöhemmin virheeksi ja painajaiseksi.
Mulle kävi näin. Oikea paholaisen paula. Psyyke pitkin maisemaa, onneksi nyt jo voin paremmin.
Tapasin lasten isän juuri sinä iltana kun sanoin, että tänään ei miehiä katsella, vaan lähdetään pitämään kaveriporukassa hauskaa. Hän käveli kirjaimellisesti illalla vastaan, yhdessä oltiin 20v :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi näin. Oikea paholaisen paula. Psyyke pitkin maisemaa, onneksi nyt jo voin paremmin.
Olen tuo, jolle kommentoit. Mullekin kävi noin. Aikani toivuttuani löysin sen oikean ihmisen, jonka kanssa on hyvä ja rauhallista olla. Olemme olleet nyt noin 30 v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet exännyt, ja treffannut kaikki sinusta kiinnostuneet lähialueen sinkut?? Koita nyt ainakin aluksi vetää happea hyvä mies! Käy suihkussa välillä, syöt voileivän, katsot kivan videon tubesta ja ajattelet jotain mukavaa. Tuo kuulostaa tosissaan siltä että yrität hiukan liikaa. Siinä alkaa myös helposti tuntua että "kyllä tätä parempi löytyy vielä!". Sitten et huomaa sitä yhtä hyvää.
Olin rehellinen, itseni, kas:LÖYTYI!!!!!!!!
Minä kolmekymppisenä, kohtaamispaikkana Tavastia. Yhdessä oltiin sen jälkeen yli 25 vuotta.
Olin siis tuossa vaiheessa todennut että aktiivisesti ei kannata etsiä ja paikalla vain musiikin vuoksi. Vahingossa siis tavattiin.
M60
Turha sitä on väkisin jotain etsiä. Elä elämää ja nauti siitä. Voi sitä keikoilla käydä yksinkin tai matkustella. Ite oon sitä tehnyt paljonkin. Lähiseudulla voi olla jopa ilmaisia tapahtumia tai suht edullisia tapahtumia. Siellä on ihmisiä. Rohkeasti vaan juttelee. Joz on muita yksin liikkuvia.
Kyllä olen. Alkuun pidin miestä vain kaverina, mutta nyt menossa naimisiin.